Pagina 3 van 6

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 13 jan 2009 00:25
door FERI
Kennelijk ben ik geen ezel, want ik stootte mij wel twee keer aan dezelfde steen.
Na een reeks gebeurtenissen zoals hierboven al aangegeven (herhaaldelijke telefoontjes, even zoveel beloftes die net zo vaak niet werden nagekomen) moet ik m'n geld voor een op 8 december bestelde en betaalde maar niet geleverde Blackberry Storm zien terug te krijgen. Waarschijnlijk niet dus. Ga vandaag aangifte van oplichting doen.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 13 jan 2009 13:49
door Pietstra
Vrijdag 2 januari 2008 heb ik een Nokia 6500 Classic Bronze bij deze webwinkel besteld en via Ideal het bedrag overgemaakt.
Ik meende echt dat deze site betrouwbaar was, helemaal omdat je ook nog via Ideal kan betalen. Maar blijkbaar is dit geen pre.
Volgens de site zou het 3 werkdagen duren voor ik de gsm had, maar wat denk je nee... die woensdag erop geen gsm. Ben maar gaan googlen toen en ja, dan kom je hier terecht en daar word je niet vrolijk van. Had ik dat maar van te voren gedaan en normaal doe ik dat ook en waarom nu dan niet?
Telefonisch contact gehad en ook hetgene aangehaald wat ik op het net heb gelezen en diegene zei; dat het een storm in een glas water was en dat iedereen wel zijn gsm heeft gehad of anders zijn geld terug. Maar mijn gsm was onderweg en zou maandag of dinsdag komen.
Het is nu dinsdag en nog geen foon... en die komt vandaag ook niet meer, denk ik. Wachten vandaag nog af en dan morgen maar weer bellen, kijken wat ze te zeggen hebben en anders gaat er een factuur hun kant op voor het niet leveren van de gsm.
Vind het belachelijk als hun problemen hebben met de levertijden, zet dan ook die levertijden op de site en laat de consument zelf beslissen of ze dan nog hun gsm bij hun willen bestellen.
Ik baal enorm, als ik iets bestel wil ik het meteen hebben. Ben zo weg van die foon en nu moet ik erachteraan vangen. Klotezooi! Heb echt geen zin om langer dan een maand te moeten wachten.
Maar ga ik naar hun site, staat hun telefoonnummer er ineens niet meer op! Gelukkig heb ik hem weer gevonden ergens op het net.
Voor diegene die nog willen bellen: XXXX
Succes medegedupeerden!

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 13 jan 2009 16:07
door Pietstra
Hm, bel ik die kant op.. krijg ik een bandje met hierop vermeldt dat ze alleen nog via de mail contact hebben met klanten! Behoorlijk pissig nu..
Maar heb een mail gestuurd, maar denk niet dat ik er binnen afzienbare tijd iets van hun verneem.

Deze mail gestuurd :
Heer XXXX,

Ten eerste vind ik het ronduit vervelend dat ik u niet meer telefonisch kan bereiken, vind dit ook ronduit zorgwekkend. Staat uw telefoon roodgloeiend met ontevreden klanten? U gebruikt hiervoor alleen nog de mail en het is nog maar af te vragen of u deze zal beantwoorden.

Afgelopen donderdag heb ik telefonisch contact met uw bedrijf gehad. Volgens de site zou mijn gsm met 3 werkdagen worden bezorgd. Donderdag was de 4e dag en wederom geen gsm. Van u of één van uw medewerkers kreeg ik het antwoord dat deze maandag of uiterlijk dinsdag zal worden bezorgd. Het is nu dinsdag en ja, u raadt het al geen gsm. TNT is hier netjes in de straat geweest, maar hadden geen pakketje voor mij.
Ik ben nu behoorlijk pissig en gefrustreerd. Zeker daar ik voorgelogen ben wat de bezorgtijd betreft, tot tweemaal aan toe zelfs! Indien er niet aan die levertijd voldaan kan worden, verwacht ik op zijn minst hiervan op de hoogte te worden gebracht.

Ik verwacht nu van u zeker antwoord over het hoe en waarom. Tevens wil ik deze week nog in het bezit zijn van mijn gsm. Indien u dit niet lukt, verwacht ik deze week zeker nog het gestorte bedrag retour op mijn rekening, zodat ik in de mogelijkheid ben om elders een gsm te bestellen.
Wanneer u hier niet aan voldoet kunt u van mijn bedrijf zeker een factuur ontvangen.

Wachtende op uw antwoord, verblijf ik.

Groet,
N. de Roo


Afwachten.....

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 15 jan 2009 12:40
door Pietstra
Ok, nu staat er wat nieuws op, lees en huiver:

WEES AUB NIET BANG DAT U BENT OPGELICHT. VANWEGE DE AAN HOUDENDE KREDIETCRISIS IS MULTI-MEDIADISCOUNTER NIET MEER IN STAAT OM AAN HAAR BETALINGSPLICHT TE VOLDOEN. DIT HOUDT IN DAT WIJ NIET MEER HET GELD HEBBEN OM ALLE KLANTEN TERUG TE BETALEN. MULTI-MEDIADISCOUNTER IS EEN EENMANSZAAK(DE EIGENAAR IS DUS HOOFDELIJK AANSPRAKELIJK, DUS U KUNT UW GELD TE ALLEN TIJDE PERSOONLIJK TERUG VORDEREN VAN DE EIGENAAR.

Dit wordt nu zeker een factuur die kant op doen en vast een hele tijd wachten op mijn centen!
Bah!

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 15 jan 2009 15:29
door nanda80
Zoek na of hij een fallisement heeft aangevraagt. Zolang hij did niet heeft gedaan... Zal hij je terug moeten betalen ongeacht dat hij het geld niet heeft. Met andere woorden advocaat inhuren! Anders krijg je het niet.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 15 jan 2009 19:59
door Pietstra
En hoe kom je erachter of hij dit heeft aangevraagd dan?

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 15 jan 2009 22:23
door Meneer Maastricht
Ook ik bestelde een Nokia bij Multi-mediadiscounter.nl op 23 December 2008
Nog NIETS ontvangen!
Ondertussen is het geld wel overgemaakt.
Vorige week heb ik deze figuur (die de firma is) gebeld en hij verzekerde me dat de telefoon er echt begin van de volgende week zou zijn.
Aangezien het nu donderdag 15 Januari 2009 is en ik nog niets heb ontvangen, heb ik opnieuw gebeld. Het bedrijf blijkt plotseling niet meer telefonisch bereikbaar te zijn.
Op een email kreeg ik geen reactie.

Ik heb reeds stappen ondernomen tegen de eigenaar van dit bedrijf en ga er van uit dat ik op zeer korte termijn mijn geld terug krijg.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 16 jan 2009 08:01
door Janni
wij zijn zo stom geweest om niet eerst even op internet te zien
of dit bedrijf(deze man) wel goed was....
We hebben een telefoon besteld en betaald maar nog niet gekregen.
Heb een paar mailtjes gestuurd, geen reactie.
Heb gebeld, krijg je een bandje te horen.
Gister heb ik een brief naar hem gestuurd en ben naar de politie geweest.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 16 jan 2009 17:03
door lexv
Ook ik ben er in getuind

Ondanks div telefonische toezeggingen
worden afspraken niet na gekomen
en ook de belofte om het geld terug
te storten is niet na gekomen door
Mobile Discounter.
Telefoon wordt niet meer opgenomen
en ook fax werkt niet meer.
Heb inmiddels een aangetekende brief
verzonden met het verzoek
tot terug betaling, maar daar nog geen reactie
op ontvangen.
Zal dus wel aangifte moeten gaan doen.
Zal ook de KVK een gaan informeren.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 16 jan 2009 20:34
door Meneer Maastricht
Emails worden niet beantwoord.
Deze meneer heeft een groot probleem.

Ondertussen heb ik ook de ABN-AMRO gebeld met het bericht dat het rekeningnummer dat wordt vermeld op de website wordt gebruikt voor oplichting. Men verzekerde me dat dit zal worden uitgezocht.

Zowel in Nederland als ook in Suriname heeft de eigenaar van dit bedrijf (en van nog een paar vage bedrijfjes) vanaf dit moment een probleem. Indien nodig moeten we ook in Suriname maar wat mensen aan het werk zetten....

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 16 jan 2009 23:33
door Gedupeerde1
Jullie raden het al.. Ook ik ben de dupe geworden van dit spelletje.. :roll: Ik heb op 23 dec. 08 een nokia besteld op de site www.multimediadiscounter.nl. Ik heb vantevoren ff op google.nl gekeken of er bijzonderheden waren over deze site maar er kwam toen niets raars tevoorschijn. Ik heb op dezelfde dag ook het bedrag overgemaakt via ideal. Er stond toen bij dat de levertijd 3 dagen zou zijn. Na een paar dagen niks te hebben ontvangen ben ik terug naar de site gegaan. Nu stond er in een keer 14 dagen levertijd. Nu is het vandaag 14 dagen geleden (dan heb ik de weekenden en feestdagen niet mee geteld) en wat denk je... Nog geen TNT aan de deur geweest.
In de tussentijd kwam ik na het google op deze forum en zag de site www.mobilediscounter.nl welke dus naar dezelfde site als www.multimediadiscounter.nl linkt! Nu ik dit allemaal lees kom ik erachter dat ook jullie hier "opgelicht" zijn. Ik lees op de site dat de eigenaar last heeft van de kredietcrisis en dus niet meer in staat aan haar betalingsplicht te voldoen?! Ik heb ook al verschillende keren gebeld maar ik krijg zo'n voicemail bericht eraan en op de mail wordt er ook niet beantwoord.. Lekker dus :evil:

Ik laat het hier zeker niet bij zitten... Desnoods verplaats ik me richting XXXX!!!


Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 17 jan 2009 20:06
door Pietstra
Meneer zit ook op Hyves, heb daar ook maar een krabbel achtergelaten. Helpt vast ook niet..
Zal maandag de politie eens bellen voor een afspraak om aangifte te doen.
Iemand lid van de consumentenbond en hiermee contact gehad? Ik ben wel benieuwd wat hun zeggen wat onze rechten zijn. :idea:

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 19 jan 2009 20:37
door nokia6500
Mede lotgenoten,

Mijn vrouw heeft op 25-12-2008 een nokia 6500 classic besteld bij multi-mediadiscounter, en € 173.33 per Ideal over gemaakt. Zoals eerder beschreven, levertijd 3 dagen wat vlak daarna is gewijzigd naar 14 dagen.
Zij heeft in de 2e week van januari 2009 nog wel telefonisch contact gehad met de eigenaar die haar beloofde dat de bestelde telefoon de volgende week afgeleverd zou gaan worden.
Welnu u raad het al, niet is minder waar, nog steeds geen telefoon.
Op het contact formulier invullen word niet gereageerd en op e-mail evenmin, en de telefoon geeft alleen een bandje met een boodschap weer.
Ik heb via mijn account bij de kamer van koophandel allerlei gegevens opgevraagd met betrekking tot dit "bedrijf" en daar is tot op heden in tegenstelling tot wat er op de website van multi-mediadiscounter staat vermeld geen faillisement's verklaring vermeld, wel het privé adres van de eigenaar.
Ik heb vandaag nog een mail gestuurd naar het bedrijf en wacht nog 1 dag af of hierop een reactie komt voor ik verdere stappen onderneem :twisted: XXXX

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 19 jan 2009 20:52
door Pietstra
Bovenstaand verhaal exact mijn verhaal, zelfs de Nokia 6500 Classic..
Heel triest, heb hem zelfs gekrabbeld op Hyves, maar deze heeft hij weer verwijderd. O, wat voel ik me stom dat ik hier in ben getrapt, had ik maar....
Wat voor stappen kunnen we ondernemen om ons recht te halen?

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 19 jan 2009 21:00
door Meneer Maastricht
Ben benieuwd naar zijn privé adres. Of is dat in Suriname? Daar heeft hij namelijk ook nog een of meer "bedrijfjes".

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 20 jan 2009 12:06
door Pietstra
[Bericht is verwijderd vanwege het noemen van persoonsgegevens.]

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 20 jan 2009 15:03
door nokia6500
Ik heb wel een adres via de kvk maar dat is niet in Den Haag maar in Rotterdam, en dat is een ander naast het adres van de winkel.
Vandaag is bijna om en nog steeds niets gehoord.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 20 jan 2009 22:48
door Marcel62
Ook ik ben er ingetuind. Op 6 december 2008 een Nokia 6820 besteld bij deze webwinkel. en na diverse malen bellen en mailen is er ondanks mondelinge en schriftelijke toezeggingen niets geleverd. Vandaag langs geweest bij het op de website aangegeven adres. Daar is een verzamelkantoorgebouw, die dit bedrijf als postadres gebruikt. Er is daar niemand van dit bedrijf. Inmiddels heb ik via een website het prive adres van deze heer XXXX achterhaald en daar ga ik nu verder mee. Deze heer is nog niet van mij af.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 21 jan 2009 14:45
door pilsvogel
Zojuist aangifte gedaan van oplichting door Multi-mediadiscounter / XXXX.
Ik raad iedereen aan dit ook per direct te doen.

Vriendelijke groet,
Weber / Smulders
Purmerend.

Re: www.MOBILEDISCOUNTER.nl

Geplaatst: 21 jan 2009 14:47
door pilsvogel
aangifte nummer is trouwens XXXX.
Laat bij nieuwe aangiftes hier na toe linken.

Vriendelijke groet,
Weber / Smulders
Purmerend.