LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] editieenigma

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
jongejongejongezeg
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 mar 2008 00:12

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door jongejongejongezeg »

ook ik ben erin getrapt, gratis exemplaar gekregen en daarna een abonnement genomen voor een 1/2 jaar, stom ik weet het
Ik heb dat abonnement nu opgezegd, 6 weken van te voren zoals overal gemeld staat.
Ik heb 3 september opgezegd, want het 1/2 jaar liep tot en met 15 oktober, en dat is precies 6 weken.
Ik krijg een bevestiging via de computer met de mededeling: "dan zult u geen vervolgexemplaren meer ontvangen. Anders stopt het abonnement (rekening houdend met de opzegtermijn van 6 weken) per de eerste vervaldatum."
Tot mijn schrik krijg ik een dag later een brief van Editie Enigma dat ik moet betalen voor het volgende half jaar, en dat begint op 16 oktober.
Daarna maar een mailtje gestuurd naar Editie Enigma en daar kreeg ik als antwoord dat ik op 3 februari al lid werd, terwijl op 16 maart het eerste proefexplaar pas is gekomen en dat was vrijblijvend. Dus is het abonnement volgens mij pas ingegaan op 16 april. Na nog wat heen en weer gesteggel via de mail heb ik het maar opgegeven en volgens mij sta ik in mijn recht door niet te betalen omdat ik op tijd heb opgezegd. Ik vind het een oplichterszooitje, ook wat ik hierboven van de andere mensen heb gelezen.

Gothicmyriam
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2009 18:58

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Gothicmyriam »

Ik ben er ook ingetrapt alleen werd er bij mij gezegd dat ik binnen 2 weken een email zou krijgen en dat ik aan de hand daarvan kon besluiten of ik abonnee werd of niet. Ik heb alleen de email nooit gekregen, heb gebeld maar de verbinding werd steeds verbroken. Ik heb verschillende facturen binnen gekregen maar niet op gereageerd, daarna incasso's maar ook niet op gereageerd en het is nu al een paar maanden stil.

Ik durf nu alleen niet meer te mailen of te bellen omdat ik bang ben dat het de bal dan weer gaat rollen. Maar aan de andere kant wil ik er gewoon vanaf zijn.

Bellen doe ik in ieder geval niet meer

F3rry
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 sep 2009 15:50

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door F3rry »

Even een update: Na wederom een mailtje waarin ik heb aangegeven dat ik niets heb ontvangen en ik het niet eens ben met de manier hoe dit abonnement tot stand is gekomen is er door hun een aanbod gedaan om na een eenmalige betaling van een klein deel van het maandbedrag hiervan af te zijn. Ik heb dit met mijn vrouw besproken en aan haar aangegeven toch maar hierop in te gaan en zodoende zijn we overgegaan tot deze eenmalige betaling.

Ik vind de manier van hoe e.e.a. is gegaan erg vervelend maar meteen ook een wijze les om te onthouden als je de volgende keer weer eens wordt benaderd door zo'n gehaaide verkoper. Ik denk dat vrouwlief niet meer zo gauw ja zal zeggen op z.g. gratis artikelen ook al is het om snel van die vervelende verkoper af te zijn.

Ik hoop dat ik andere met onze ervaring op deze manier ook kan behoeden voor de eventuele gevolgen hiervan.

jkempe
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 aug 2008 14:12

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door jkempe »

Wahahahahaaa :lol:
Ik dacht ook van ach, doe maar zo'n puzzelblad dan. De telefoniste was behoorlijk agressief en drong aan op het toesturen van het gratis blad waar geen haken en ogen aan zaten. Tot je een mail krijgt waarin staat dat je een halfjaarabonnement krijgt van 62 euro.
Dus toen heb ik ze een mail gestuurd:
Geachte heer / mevrouw,
Dit weekend ben ik door een zeer opdringerige telefoniste min of meer gedwongen het proefexemplaar van uw puzzelblad te ontvangen.
Maar ik wil dit niet hebben. Ik wil geen abonnement van dat dure blad van u wat niemand verder kent.
Ik ben niet akkoord met het sturen van een proefexemplaar en wil dat u mijn gegevens verwijderd!!!
Ik hoop dat u dit direct doet anders zal ik Tros Radar in moeten schakelen.
Zij hebben zo te zien al veel negatieve ervaringen met u!

Binnen 10 minuten kreeg ik de reactie:
Dank u wel voor uw e-mail. Onze excuses dat u onjuist behandeld bent door de callcenter medewerker. Wij zullen hiervan werk maken.
Ook jammer dat u zich laat leiden door onjuiste en eenzijdige media om af te zien van een gratis proefexemplaar van ons puzzelmagazine.
Wij hebben uw gegevens verwijderd en u zult geen proefexemplaar van ons ontvangen.

HHahahahhaa ik lig gewoon blauw van het lachen.
Duss...
Maar goed, ik ben dr al weer vanaf.

sanniebeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2008 22:59

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door sanniebeer »

ik ben vorige week ook gebeld door editie enigma en ben ingegaan op de aanbieding. ik heb de email ontvangen (in de map ongewenste email),waar in staat dat ik tussen 11 en 25 december op kan zeggen via de website.
ik begrijp dat veel mensen hier te laat opgezegd hebben, maar ook mensen die geen problemen hebben ondervonden en wel op tijd hebben opgezegd? :)
het telefoongesprek is in ieder geval opgenomen en ik heb er wel op gelet dat ze niets zei dat ik niet begreep. ben benieuwd

Renate_1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2009 15:14

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Renate_1989 »

ja hoor ik ben er ook ingetrapt :(
ook een telefoontje gehad voor een proefexemplaar en gelijk vast aan een abonement :?
ik had de proef exemplaar op 18 sept gekregen en heb op 16 okt opgezegd
ik nog een besvestigings mail gehad dat me abonement opgezegd was
(maar dat is/was dus helemaal niet zo) :?
ik bellen want ik kreeg rekeningen en ik weiger het te betalen
kan je het gewoon echt niet afzeggen :?

het zijn echt een stelletje **********
EN ER MOET ECHT WAT AAN GEBEUREN!!!!!

Tabby
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 dec 2009 16:03

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Tabby »

Helaas ben ook ik erin gestonken. Ik heb een online enquête ingevuld en naar aanleiding daarvan ben ik gebeld. De dame was heel vriendelijk en helemaal niet opdringerig zoals bij sommigen. Dus heb ik mij laten verleiden. Op 26 oktober een bevestigingsmail ontvangen en dat het proefexemplaar rond de 13e zou komen. Verder stond er deze alinea in:

..."U ontvangt uw gratis proefexemplaar t.w.v. 8,95 euro rond 13 november 2009. Mocht dit exemplaar niet aan uw wensen voldoen, dan kunt u het aansluitende halfjaarabonnement (7 edities voor 62,65 euro tot wederopzegging) zonder verdere verplichtingen annuleren via onze website http://www.editieenigma.nl. Dat kan van 13 november 2009 t/m 27 november 2009."...

De 14e niets ontvangen pas op de 16e. Het is best een leuk tijdschrift, maar het ontbreekt mij aan tijd om alle puzzels in te vullen. Dus besloten om het abonnement te annuleren. Dit is gebeurd op 29 november (zondag). Kreeg een bevestiging van de annulering om 22.31 u:

..."Geachte heer/mevrouw,

Middels deze mail bevestigen wij dat uw abonnement op Editie Enigma is opgezegd. Als u opzegt binnen 14 dagen na ontvangst van uw proefexemplaar
dan zult u geen vervolgexemplaren meer ontvangen. Anders stopt het abonnement (rekening houdend met de opzegtermijn van 6 weken) per de eerste vervaldatum.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Editie Enigma"...


Ik was benieuwd of mijn gegevens waren verwijderd, dus heb ik ingelogd en wat is de conclusie? Juist, mijn gegevens werken dus nog steeds. Ben gelijk gaan googlen en kwam diverse fora tegen over Editie Enigma. Daar schrok ik toch wel van. Ik hoop dat de annulering gelijk is doorgevoerd. Op 23 juli 2009 om 08.34 heeft Editie Enigma gezegd:
Editie enigma schreef:Als u via ons callcenter een abonnement heeft afgesloten dan is het volgende afgesproken: u krijgt een gratis proefexemplaar dat wordt gevolgd door een abonnement. Als het gratis proefexemplaar tegenvalt dan kan het aansluitende abonnement binnen 14 dagen na de dagtekening van het proefexemplaar opgezegd worden. U zit dan verder nergens aan vast en hebt toch een gratis exemplaar mogen ontvangen (met gratis winkansen en gratis kortingsbonnen). Als u dat abonnement binnen die 14 dagen wilt opzeggen kunt u dit op 3 manieren doen:
1. Inloggen op de website onder ‘mijn editie enigma’. De inloggegevens staan op de brief bij uw gratis proefexemplaar.
De annulering heeft dus plaatsgevonden in het weekend. Tenzij Enigma een dag- en nachtteam heeft klaarstaan om de magazines verzendklaar te maken, zal ik niets meer ontvangen. Enigma stelt ook:
Om misverstanden te voorkomen sturen we alle nieuwe abonnees, voordat wij het gratis proefexemplaar verzenden, een bevestiging via e-mail of per post, waarin alles nog een keer duidelijk wordt uitgelegd. Als u naar aanleiding van die bevestiging al besluit dat u geen gratis proefexemplaar + aansluitend abonnement wilt ontvangen, dan kunt u dat via de 2e en 3e optie (e-mail of telefoontje) aan ons doorgeven. Als de magazines nog niet verzendklaar zijn, dan annuleren we de hele afspraak. U ontvangt dan geen gratis exemplaar en uiteraard ook geen aansluitend abonnement.

Als u echter de hele afspraak vlak voor de nieuwe verschijningsdatum wilt annuleren, dan is het eerste exemplaar al naar u onderweg en kunnen wij die verzending niet meer tegenhouden. In dat geval verzoeken wij u om –zoals reeds eerder is afgesproken- op te zeggen binnen twee weken na dagtekening van de brief, die u bij het eerste exemplaar ontvangt en bij voorkeur via onze website. In die brief staat nog een keer duidelijk uitgelegd hoe dat gaat.
De quotatie van Enigma met betrekking tot de opzegging is tegenstrijdig met die van de bevestigingsmail annulering. Ik wacht deze week even af, want het nieuwe exemplaar zou dan binnen moeten komen.

jesjeenkids
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 dec 2009 12:07

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door jesjeenkids »

ik kreeg ineens tijdschriften thuisgestuurd en ik stuurde ze direct retour nu krijg ik rekeningen na rekeningen van editie enigma met de mededeling dat ik een abbonement ben aangegaan bij hun en 1 of andere vage voiceclip erbij waaruit volgens hun blijk dat ik dat ben nou aangezien ik niks aangevraagd heb ga ik dus ook zeker niks betalen nu dreigen ze het voor de rechter te laten komen nou ik wacht erop want ik ben zeker niet van plan ook maar een cent te gaan betalen aan dit bedrijf

wolk4life
Berichten: 149
Lid geworden op: 14 dec 2009 17:29
Locatie: oss

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door wolk4life »

ze belden met net op.... ze vroegen of ik van lezen of puzzelen houd. Ik zei nou ik heb al meer dan genoeg gelezen over jullie op tros radar dus we zijn uitgepuzzeld goedemiddag.

hans_NH
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:33

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door hans_NH »

Wij hadden het ook. Inderdaad meegedaan aan een of andere online enquete. Dom maar niet anders.

Werd natuurlijk pas alert toen er een acceptgiro binnenviel. Zoon had de telefoon beantwoord, daarbij zeker gesteld dat er geen verplichting aan vast zat. Dat had hij expliciet gevraagd. Werd boos tegen hem, onterecht bleek later.

Kon mij ook niet herinneren een proefexemplaar te hebben ontvangen.

Eerst maar even gekeken, kwam bij Radar alle ellende tegen. Toen maar even doorgepakt.

1. Aangetekende brief gestuurd met daarin;
- geen wilsuiting van mijn kant
- nooit een proefexemplaar ontvangen, gaarne bewijs
- verzoek onmiddellijk te crediteren
- geluidsfile opgevraagd
- gevraagd om een beantwoording van de brief binnen 10 dagen na verzending.

Gewezen op juridische consequenties; misleiding, c.q. oplichting

(een copie van de brief ook per email gestuurd.)

Volgende dag al een reaktie

De bekende zin;
'enige tijd geleden bent u (of een gezinslid) telefonisch benaderd door een callcentermedewerk. Deze heeft gevraagd of er interesse was,...'

Met daarbij de herinnering om te betalen, en ook het geluidsfragment zat bijgesloten. Echter alleen het laatste deel. Het deel waar je misleid wordt zat er niet bij. Dat is belangrijk voor een eventuele gang naar de rechter.

2. Vervolgmail gestuurd

a. gewezen op slechts een deel van het telefoongesprek
b. herhaald gewezen op het niet ontvangen van het proefexemplaar
c. Even gewezen op alle data:
[*]Telefoongesprek van 24 oktober
[*]Omstreeks 13 november een proefexemplaar te moeten ontvangen
[*]11 December het definitieve exemplaar plus acceptgiro ontvangen
d. Ze gesommeerd om onmiddellijk een creditering te sturen met verwijzing naar hun slechte afhandeling.

Ook nog even subtiel gewezen dat dit bij de rechter geen stand houdt, en dat ik aangifte zou doen bij de Officier van Justitie. Voor de liefhebber, de procedure bij de kantonrechter is goed betaalbaar, je hoeft geen advocaat in te schakelen, en met alle printjes van dit forum sta je sterk.

3. De bekende bakzeil mail

"Dank u wel voor uw e-mail. Ik vind het erg vervelend om te horen dat er communicatiestoornissen zijn ontstaan. Wij willen uiteraard graag klanten, maar dan wel tevreden klanten. Daarum ben ik blij dat u gereageerd heeft. Dan kan ik het in order maken. Ik zal uw gegevens uit ons systeem verwijderen. U zult dan geen exemplaren meer ontvangen en ook het aansluitende abonnement komt hiermee te vervallen."

4. De klap op de voorpijl (28 december)

"Geachte ..

Na controle op onze bestanden hebben wij geconstateerd dat u wellicht geen proefexemplaar van puzzelmagazine editie enigma heeft ontvangen en dat vind ik erg jammer.

Om nu toch kennis te maken met ons puzzelmagazine mag ik u eenmalig een exclusief aanbod geven om 7 exemplaren van editie enigma te ontvangen met maar liefst 44% korting. Normaal kost een exemplaar E8,95. Als u gebruik maakt van dit aanbod krijgt u 7 edities voor maar E4,95 per stuk. Dat komt neer op slechts E 34,65. Na die 7 edities stopt de toezending automatisch. U ZIT DUS NERGENS AAN VAST."

(Die hoofdletters waren van hun..)

Volgens mij is het belangrijk in dit soort gevallen:
- Meteen reageren, direkt per aangetekende brief. (Calatus zit op De Plank 101 - 109, 5504 EE VELDHOVEN)
- Diezelfde brief ook per mail sturen
- Ze een korte termijn geven om te reageren
- Calatus maar te laten bewijzen dat het zo is afgesproken, met een deel van het gesprek staan ze m.i. niet echt sterk.
- Dit forum blijven gebruiken. Zo ontstaat er een breed beeld van een bedrijf dat wel vaker in conflict komt met haar klanten.

Houd vol !

armiva
Berichten: 124
Lid geworden op: 20 sep 2006 16:36

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door armiva »

Ik ben laatst ook een keer gebeld. Ik kreeg een puzzelblad toegestuurt.
Ook kreeg ik een tijdje daarna een mail. Hierin kon ik ook opzeggen. Dit heb ik gedaan en netjes een bevestigingsmail terug gekregen. Verder geen blad meer ontvangen.
Diegene die gebeld had heeft alles duidelijk verteld, hoe ik er weer af kon komen.
Geen probleem verder.

Maghrebii
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2010 19:58

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Maghrebii »

hallo mensen,

ik wil ff een paar dingen opduidelijken over editie enigma.
ik werk sinds 2maanden voor een callcenter die de editie enigma aanbied.
en wij hebben een totaal ander beleid.
zo moeten wij aan het einde van elk succesvolle gesprek een opnamen maken.
in die opname zijn wij ertoe VERPLICHT om te zeggen. dat het een om een PROEFEXEMPLAAR gaat, u betaalt geen verzendkosten hierbij. (bij de sudokuboekjes betaald u € 4,95 verzendkosten. Dit is GEEN editie enigma)
als u de editie enigma ontvangen heb. heeft u 2 weken de tijd om te beslissen of u die wilt overlaten gaan in een half jaar abbonement of niet. indien u niet reageert binnen de 2weken word het stilzwijgend doorgezet naar een half jaar abbonement. als u zich wel binne de 2weken afmeld ontvangt u ook geen abbonement van ons.

Nogmaals wij zijn VERPLICHT om ook in de opname te vermelden dat het om een proefexemplaar gaat en als u niet binnen 2weken reageert dat het dan een half jaar abbonement word.
Ik werk met plezier voor editie enigma en ik heb ook nooit klachten van mijn klanten gehad. omdat ik alles eerlijk vertel.

Wij zijn niet het enige callcenter dat werkt voor editie enigma.
Wat ik 100% ckr weet is dat als u door een van ons word gebeld dat wij altijd volledige informatie geven.
Bij ons word het niet getolreerd dat wij mensen oplichten.
helaas zijn wij niet het enige callcenter dat voor editie enigma belt.

als u in het vervolg op een aanbod ingaat van een callcenter, let er dan op dat er MOET VERPLICHT een opnamen gemaakt worden. dat is wettelijk bepaald.
en let u erook op dat alles word vermeld in de opnamens. als u twijfeld NIET AKKOORD gaan. als u een akkoord geeft, dan heeft u inpriciepe al ja gezegd.
is niet alles duidelijk kunt u tijdens de opnames uw vraag stellen. en blijf doorgaan met vragen als u nog niet zeker ben van het verhaal.
vertrouwd u het helemaal niet, ga dat niet akkoord.

Met vriendelijke groet

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door jor »

Maghrebii schreef: als u de editie enigma ontvangen heb. heeft u 2 weken de tijd om te beslissen of u die wilt overlaten gaan in een half jaar abbonement of niet. indien u niet reageert binnen de 2weken word het stilzwijgend doorgezet naar een half jaar abbonement. als u zich wel binne de 2weken afmeld ontvangt u ook geen abbonement van ons.
En juist deze negatieve optie is een probleem! Als je dus niet reageert bv omdat je het vergeet zit je aan een half jaar abonnement vast. Je bent dus wel verplicht te reageren en als je zekerheid wil hebben nog aangetekend ook ( de opzegging raakt anders in heel veel gevallen plotseling zoek).

Maghrebii
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jan 2010 19:58

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Maghrebii »

jor schreef:
Maghrebii schreef: als u de editie enigma ontvangen heb. heeft u 2 weken de tijd om te beslissen of u die wilt overlaten gaan in een half jaar abbonement of niet. indien u niet reageert binnen de 2weken word het stilzwijgend doorgezet naar een half jaar abbonement. als u zich wel binne de 2weken afmeld ontvangt u ook geen abbonement van ons.
En juist deze negatieve optie is een probleem! Als je dus niet reageert bv omdat je het vergeet zit je aan een half jaar abonnement vast. Je bent dus wel verplicht te reageren en als je zekerheid wil hebben nog aangetekend ook ( de opzegging raakt anders in heel veel gevallen plotseling zoek).

dit geven wij wel aan in het gesprek. dus ik snap het probleem niet.
als ik een consumend opbel. geef ik duidelijk aan dat het om een PROEF EXEMPLAAR gaat, en dat het de bedoeling is dat de mensen (als het hun bevalt) een abbonement nemen. wij verdienen er ook niks aan als wij alleen maar gratis opsturen. wij willen mensen benaderen die geintreseerd zijn in puzzelen en die het overwegen een abbo te nemen.

De voicelog die word gemaaakt is eigenlijk soort van contract.
dus let op met wat je akkoord gaat

Emmy75
Berichten: 6713
Lid geworden op: 21 jan 2010 04:23

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Tja, helaas ook wij zijn erin getrapt. In oktober werd ikzelf gebeld voor een gratis proefexemplaar. Heb toen nog netjes gezegd dat ik geen interesse heb. Eind december werden we weer gebeld en mijn man ging er wel op in.

Heb het proefexemplaar ontvangen en vrij snel (op tijd iig) opgezegd op de wijze zoals uitgelegd in de brief. Dit ging overigens heel makkelijk en ik kreeg ook een bevestigingsmail dat het was opgezegd.

Enkele dagen later ontving ik een aanbod per mail:
"De lezers die een proefexemplaar hebben ontvangen krijgen het exclusieve aanbod om 7 exemplaren van editie enigma te ontvangen met maar liefst 44% korting. Normaal kost een exemplaar € 8,95. Als u gebruik maakt van dit aanbod krijgt u 7 edities voor maar € 4,95 per stuk. Dat komt neer op slechts € 34,65. Na die 7 edities stopt de toezending automatisch. U ZIT DUS NERGENS AAN VAST!"

Na het lezen van de berichten op de diverse forums ben ik eens benieuwd of ik er inderdaad vanaf ben.

Als het inderdaad hierbij blijft moet ik wel zeggen dat de wijze van opzeggen duidelijk staat beschreven en erg gemakkelijk verloopt. Gewoon inloggen met de code in de brief bij het proefexemplaar en aanklikken dat je wild opzeggen.

Marijke86
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2010 08:19

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Marijke86 »

Ik zit ook vast aan dat abonement.
Maar ga dus niet betalen!!

En ik ging eens googlen op dat adres, en dan bij maps gekeken, kan je in de straten kijken..... Rijtjeshuizen, lijkt me toch niet dat zo'n bedrijf in een rijtjeshuis zit? En volgens internet zijn er nog een aantal meer bedrijven op dat adres. Ik ben er niet zo in thuis maar zou dat kunnen meer bedrijven op 1 adres?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door jor »

Maghrebii schreef:
jor schreef:
Maghrebii schreef: als u de editie enigma ontvangen heb. heeft u 2 weken de tijd om te beslissen of u die wilt overlaten gaan in een half jaar abbonement of niet. indien u niet reageert binnen de 2weken word het stilzwijgend doorgezet naar een half jaar abbonement. als u zich wel binne de 2weken afmeld ontvangt u ook geen abbonement van ons.
En juist deze negatieve optie is een probleem! Als je dus niet reageert bv omdat je het vergeet zit je aan een half jaar abonnement vast. Je bent dus wel verplicht te reageren en als je zekerheid wil hebben nog aangetekend ook ( de opzegging raakt anders in heel veel gevallen plotseling zoek).

dit geven wij wel aan in het gesprek. dus ik snap het probleem niet.
Miscchien is dat nu juiste het probleem

Marijke86
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2010 08:19

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Marijke86 »

Heeft iemand van jullie het eigelijk op de een of andere manier voor elkaar gekregen om dat abonnement op te zeggen ná het ontvangen van het boekje met de factuur??
Ik MOET van hun betalen, en dat doe ik absoluut niet. Want ik heb van hun nooit een proefversie en een email gehad.. In eens dat boekje. En nou moet ik persee betalen... Ik ging hun veel mailen met allerlei redenen dr in waarom ik niet ga betalen, en dan vinden ze dat ik dreig. Waarop ik antwoordde, dat jullie mensen dwingen tot een abonnement vind ik helemaal geen stijl. :roll:

En ze hebben mij ook een bericht gestuurd met het telefoon gesprek en ze sturen alleen het laatste stuk van het telefoon gesprek :x Waar is dan dat andere deel van dat gesprek waarin ze mij dwingen door dat abonement te nemen, vraag ik me af.

En ze mailden als ik dreig gaan ze naar justitie :lol:

En dan vind ik die factuur lijken op een factuur die ik zou kunnen krijgen van de automonteur bijvoorbeeld.
Ik meen me te herinneren dat bij veel abonnementen een acceptgiro aan de factuur zit? :?:

sanniebeer
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 nov 2008 22:59

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door sanniebeer »

ik heb op 11 december mijn proefexemplaar ontvangen en op 13 december via internet opgezegd. bevestiging ontvangen via email en ik kreeg deze week de vraag of ik een proefabbo wilde dat vanzelf opgezegd wordt, omdat ik geen abbo wilde.

dus geen problemen gehad met hun..

Marijke86
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 jan 2010 08:19

Re: editieenigma

Ongelezen bericht door Marijke86 »

Ook niet om et een of het ander hoor, maar bij alle dure kado's staat ook helemaal geen naam bij die oplossingen. Vind ik wat vreemd.

Gesloten