LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff BV Zwolle

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door snepke »

Geweldig aanpakken die hap.Ben benieuwd hoe het vandaag is afgelopen bij de rechtbank.Lindorff|cd moesten vandaag reageren op mijn verweerschrift.Ik krijg het toegestuurd van de rechtbank.

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door mar42 »

vandaag bericht gekregen van de atvocaat dat de rechtbank een straf rechtelijk onderzoek gaat instellen tegen linddorf en mg de jong
wegen poging tot oplichting
En zegt genoeg lijkt mij. :wink:

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door sterkearm »

rene117

Uw bericht (05 Aug 2009/15.45 uur) is onjuist, althans in strijd met de bepalingen gesteld in het Wetboek van Strafvordering.

Opmerking:
Het OM stelt een strafrechtelijk onderzoek in.
De Rechtbank vonnist, eventueel, over dat strafrechtelijk onderzoek.

Het OM en de Rechtbank werken gescheiden van elkaar!


Met vriendelijke groet,
sterkearm

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door rene117 »

ja sorry hoor maar ik vind het zelfde het om en recht bank horen bij elkaar laat ik het zo zeggen dan het om gaat mg de jong en linddorf vervolgen

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door rene117 »

van daag uit spraak gehad tegen een tweede zaak die linddorf had aangespanen tegen mijn lees maar eens goed uw ook mevrouw bos


Naam: rene
op 21-07-2009 is lindorff door de rechtbank te rotterdam op alle punten in het ongelijk gesteld,en zijn zij veroordeeld
voor het betalen van alle kosten.

probeer contact te krijgen,maar zij reageren nergens op.

ook deurwaarders kantoor AGC te rotterdam weigeren stappen
te nemen om het proces verbaal wat tijdens de rechtzitting door de rechter is op gemaakt uit te voeren.

linddorf heeft toendertijd namelijk de leukigheid gehad (in 2006)om mij als wanbetaler te laten registreren.

volgens de rechter mag ik eisen om deze registratie ongedaan te laten maken,wat ik schrifte lijk en telefonisch
geeist heb.

zowel agc als lindorff weigeren antwoord te geven.

het enigste wat agc verteld is dat zij de uitspraak niet hebben gehad.

navraag bij de rechtbank te rotterdam spreekt hen tegen,want de rechtbank heft mede gedeeld dat zij op 21-07-2009 de uitspraak aan lindorff en agc toegestuurd hebben.

ik heb hun nu beiden aangeschreven dat ik via een rechtzaak geld ga eisen van hun wegens aantasting goede naam en het mij ten onrechte lastig vallen,en mij ten onrechte als wanbetaler te hebben laten regidtreren.

zij reageren gewoon niet terug.
met vriendelijke groeten
rene

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb ook een brief van de rechtbank gehad.8juli was mijn zitting ,heb me schriftelijk verweerd,5aug was de zitting dat Lindorff/cd konden reageren op mijn verweer,kreeg gister een brief van de rechtbank,dat ze uitstel hebben gevraagd tot 2 sept.Ze dagen mij voor de rechter ,ik verweer me en hun vragen uitstel. Waar dat nu goed voor is weet ik niet,ik weet alleen dat ik alle bewijzen heb,

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

De mogelijkheid is dat de tegenpartij onvoldoende bewijs op de rechtzitting heeft kunnen aanleveren en daarom om uitstel heeft verzocht.

De rechter heeft dit verzoek toegestaan.

Heeft u alle stukken van de tegenpartij gekregen?

sterkearm.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door snepke »

Heb niets gekregen alleen de brief van de rechtbank.
Ze hebben ook niets,ik heb nooit niets getekend ,ik had dat abo nooit aangevraagd,kreeg wel een factuur,en dat kon ik opzeggen,dat had ik gelijk gedaan.
Maar hun zeggen betalen,dus heb ik om ondertekend contract en copie paspoort gevraagd(al 2 jaar)ook nooit gekregen,hebben ze ook niet.

Groetjes snepke
Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

Kennelijk heeft de eisende partij het niet aangedurfd om de rechter, tijdens de afgelopen rechtzitting, om een uitspraak te verzoeken.
Vermoedelijk onvoldoende aanwezigheid van de vereiste bewijslast!

Immers: "Hij/zij die eist, bewijst!"

Voordat de volgende rechtzitting plaatsvindt, kan de eisende partij u nog benaderen!!!
In het belang van uw zaak, wees voorzichtig!

De overige door dit incassobedrijf gevoerde civiele procedures kunt u raadplegen op de (overheids)site:

http://zoeken.rechtspraak.nl/

De bedrijfsnaam van de eisende partij via het tekstvak invoeren!

Groetend en succes,
sterkearm.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door snepke »

Ze kunnen me benaderen zoveel ze willen,ik zeg niets en verwijs ze naar de zitting.
En zoeken in rechtspraak heb ik al diverse keren gedaan.Daar staan verschillende zaken van cd en Lindorff in.
En inderdaad hun moeten maar met bewijzen komen.
Ze voeren het wel ver door om zonder bewijslast iemand voor de rechter te dagen en ze zijn al 2 jaar bezig.

Groetjes snepke
Laatst gewijzigd door snepke op 30 jan 2012 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.

wvmradar
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 dec 2009 21:30

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door wvmradar »

Vandaag ontvingen wij een brief van incasso bureau de Jong uit zwolle, namens Lindhoff die weer claims van Tmobile hebben opgekocht.
Of we even, binnen vijf dagen (!) een bedrag van zo'n 500 eur willen overmaken.

1. we hebben niets van Tmobile
2. er zijn dus geen openstaande rekeningen.
3. kennelijk zijn onze gegevens beschikbaar gemaakt. (verkocht?)

kijk even op deze link: http://www.security.nl/artikel/31501/1/ ... evens.html

Tmobile personeel verkoopt dus klanten gegevens....

Iemand een suggestie wat er tegen dit incasso bureau kan worden ondernomen?
In ieder geval schakel ik direct morgen mijn advocaat in om niet alleen incassobureau De Jong aan te pakken maar Lindhoff en natuurlijk Tmobile.
Een vordering die op niets is gebaseerd is reden tot aangifte van valsheid in geschrifte. En aangifte bij de politie van dit strafbaar feit.

Iemand nog een tip?

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff BV Zwolle

Ongelezen bericht door Pavlova »

@wvmradar

zie mijn reactie op je post in het andere topic

Gesloten