Pagina 3 van 7

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 10 okt 2008 00:16
door semperon
geachte heer Weis,
feit is dat Kpn niks doet met ingezonden antwoordkaarten, ik, alsmede andere klanten die netjes al meer dan 2 maanden geleden een kaart hadden ingestuurd, hebben na contact met kpn vernomen dat ze er niks van terug kunnen vinden...
beloofd is al meerder malen dat er een nieuwe kaart word verstuurd die helaas maar niet komt...
ik ben momenteel bezig te inventariseren om hoeveel nieuwe klanten het gaat om vervolgens alle coorespondentie te verzamelen en dit aan de geschillencomissie aan te bieden,
mensen die als nieuwe klant onder de laptopvoorwaarden bij kpn een ipb contract hebben afgesloten kunnen zich bij mij melden:
[email protected]

U profileert zich hier als helpende hand voor de consument zijnde een webcare team, maar doet en kan niks doen om deze kwestie fatsoenlijk op te lossen.
aangezien mij nog van niemand een bericht bereikt heeft dat hij/zij een laptop ontvangen heeft, en de klantenservice belofte's doet die ze niet na komt, zie ik geen andere mogelijkheid dan verdere stappen te ondernemen...

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 10 okt 2008 11:13
door lindalee
Ik heb ook toch de antwoordkaart gekregen na veel verschillende uitspraken. Heb die netjes opgestuurd en een kopie gemaakt zodat ik t i.i.g. kan bewijzen dat ik de kaart heb opgestuurd. Ik neem aan dat kpn niet voorbereid was op zo'n grote aanloop van leden en dat het daarom allemaal langer duurt (dat hoop ik tenminste) Anders zit ik aan een duur ipb pakket vast voor niets. :? Het vervelende is dat je ook van niemand hoort die al een laptop heeft ontvangen, dus je weet niet waar je aan toe bent. Afwachten dan maar.

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 11 okt 2008 01:48
door kor952
Ik heb vandaag het 'verzendhuis', dat door de KPN is inghuurd om de laptops te versturen, gesproken. Ze vertelden me daar dat ze op het adressenbestand van KPN zitten te wachten waar de laptops naar toe verstuurd moeten worden. De laptops staan klaar maar ze verwachten het adressenbestand pas over 14 dagen. Vandaar dat het tussen de 8 en 12 weken kan duren na de aanmelding (aanmelding eerste week augustus + 12 weken is laatste week oktober). Nu maar hopen dat we in het adressenbestand voorkomen.

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 11 okt 2008 18:16
door EdMo
Ik heb op 24-08jl. premium ipb aangevraagd,ik had al ipb adsl ligt dus simpele omzetten \ overzetten.Op 28-08 kon ik geen mail ontvangen of verzenden, dus met klantenservice gebeld. Daar konden ze niet achterhalen wat de reden hier van was maar mail box kon worden overgezet naar premium als dat pakket actief was. Geen probleem dan,
gelijk even gevraagd hoe ver het stond met aanvraag nieuw pakket.
Deze stond in de wacht tot oud pakket was verwijderd er werd mij geadviseert om oude pakket op te zeggen, ik heb dat advies opgevolgd dat werd onmiddelijk ingang gezet en volgens medewerker zou er op 09-09 de omzetting plaats vinden. Ik zou hier niets van merken hoog uit een paar uur geen internet.Op 09-09 merkte ik er wel degelijk iets van namelijk dat ik geen telefoon en internet meer heb en dat vandaag 11-10 nog steeds niet.
IK heb diverse keren met 0900 0244 en 0800 0407 storingsdiensgebeld,
er werd mij van alles belooft, ik moest aanvraag premium annuleren en oude pakket weer laten opstarten dan zou binnen 48uur werken niet dus,dat had niemand mogen beloven want daar staat minimaal 5 werkdagen voor.Na 7 dagen nog geen internet en telefoon.Opnieuw gebeld met klantensevice nu kreeg ik medegedeeld dat mijn oude pakket niet meer in systeem terug gezet kon worden omdat planet is overgenomen door kpn, ik ben nooit lid geweest van planet hoe kan dit?.Er werd mij aangeraden om een nieuw pakket aan te vragen, oke dan maar want ik wil zo snel mogelijk weer telefoon en internet,medewerkster regelde dit gelijk zou alweer 5 werkdagen duren.
Zoals ik al vermoede was dit al weer de zoveelste belofte die niet waar gemaakt werd.Toch maar weer gebeld met klantenservice nu werd mij verteld dat het een nieuwe aanvraag betref en dat de aanvraag loopt en op 20-10 zal worden gerealiseerd??????.Ik geloof niets meer van kpn tot dat het ook daadwerkelijk gebeurd.Ik heb online mijn klachten gedeponeerd en daarin duidelijk aangegeven dat ik geen internet heb en dus ook geen mail kan uitlezen, en dus mijn mobiel nummer gegeven zodat er contact met mij kan worden gelegd.Dat begrijpen ze bij kpn niet want er word niet gebeld maar wel gemaild.
Ik heb ook schriftelijk mijn beklag gedaan bij klanten contact in Utrecht tav. J. Middeldorp drie brieven 18-09, 21-09 en 24-09 maar nooit geen reactie ontvangen ook geen bevestiging van ontvangst.
Bij kpn moeten ze waarschijnlijk geen klagers, en in ieder geval reageren ze niet op klachten terwijl ze dit toch zelf hebben veroorzaakt.
Conclusie:geen internet geen telefoon en geen gratis laptop.
Bij kpn sluiten ze je wel aan, maar een simpele omzetting blijkt niet mogelijk en moet je gewoon even wacten(zes weken!).

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 13 okt 2008 12:40
door laptop_je09
Beste,

Zie eerdere bericht van mij 30 augustus 2008. KPN heeft mij een bericht
gestuurd. Ze kunnen mijn vraag niet beantwoorden want ze weten niet meer wat ik gevraagd heb, en ze verzoeken mij om die vraag weer te stellen :evil:

Wat is de telefoonnr van de verzendhuis?

Ja, ja en zo sukkelen we maar door :!: :!:

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 21 okt 2008 14:47
door Rosalien89
Iemand al een laptop ontvangen?

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 21 okt 2008 16:40
door semperon
nee nog helemaal niemand.....
ik heb ze gisteren aangetekend in gebreke gesteld dat ze conform hun voorwaarden waaraan in me gehouden heb niet nakomen wat ze beloven.
verder hebben ze mijn premium doodleuk naar 12mb teruggezet omdat ik tv erbij genomen heb en dit niet goed zou gaan....
verder hebben ze mij daar niet over ingelicht, ook hebben ze me geen voorstel gedaan kosteloos te ontbinden daar ze veranderingen in een afgesloten beding hebben gedaan.
kortom, nergens ben ik over ingelicht
deze 2 zaken het zijnde,

1 geen ontvangst van een laptop, 2 keer een antwoordkaart ingestuurd, 2 keer kunnen ze de antwoordkaart nergens vinden...

internet bellen premium ongevraagd terug naar 12 mb gezet.
dit doen ze bij veel mensen die premium hebben en tv erbij nemen alleen hebben veel mensen het niet in de gaten.

dit alles in een aangetekende brief naar het klantencontact gestuurd en ze een termijn van 10 dagen geven om te reageren.

dit zijn de opties die ik ze gegeven heb:

mijn snelheid terugbrengen naar 20mb conform de leveringsvoorwaarden

laptop uitleveren conform de voorwaarden.

als binnen de gestelde termijn van 10 dagen geen schriftelijk antwoord volgt, stuur ik de zaak door naar de consuwijzer en de geschillencommissie, tevens ontbind ik mijnerzijds de overeenkomst omdat niet aan de leveringsvoorwaarden gesteld in het contract word voldaan.

ik houd jullie op de hoogte, maar ik ben bang dat niemand een laptop krijgt.

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 21 okt 2008 20:46
door cillatje
kpn zou wel gek zijn om niemand een laptop uit te leveren!

Maar ik heb al signalen gehoord van mensen die een laptop hebben ontvangen! dus ze zijn met uitleveren begonnen

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 22 okt 2008 18:04
door agro
Afgelopen maandag laptop ontvangen is een Toshiba L300

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 22 okt 2008 19:27
door Rosalien89
Toch nog iemand ontvangen:D

Pfff net een uur in de wacht gestaan bij kpn.

Bel ik op van waar blijft mijn laptop zegt ze je hebt er geen recht op want je hebt een upgrade naar premium ( wij hadden eerst goedkoopste internet )

Ik zo wat 5 zeggen van wel en nou zeg jij van niet?!

Zegt ze mijn excuses maar je krijgt em niet.. ik wou em dus gelijk opzeggen word ik doorverbonden naar die opzegafdeling.. werd ik zomaar weggedrukt? :?.

Ik weer een keer gebeld na 40 minuten wachten had ik dan iemand aan de lijn en zij zegt weer jaa je krijgt de laptop wel je hebt er gewoon recht op! mijn excuses voor de verwarring.

Ik word hier echt gek van!!

Nou heeft ze mij het nr van het verzendhuis gegeven die ik morgen ga bellen...

Hopenlijk komt mijn naam voor op die lijst :)

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 22 okt 2008 19:54
door laptop_je09
Wat is het telefoonnummer van het verzendhuis?
Dan kunnen we met z'n allen even bellen en vragen of wij ook op de lijst voorkomen.

Alvast bedankt

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 10:44
door agro
je hebt er geen recht op want je hebt een upgrade naar premium
Als je een upgrade hebt van vóór 3 oktober heb je er wel recht op.
Ik heb direct na bekend worden van actie begin augustus aangemeld, met een upgrade van basic naar premium (ongeveer zelfde abonnements kosten) op 20 augustus is premium abo ingegaan, begin september antwoordkaart ontvangen en zoals eerder vermeld afgelopen maandag de laptop.
In eerste instantie maakte het niet uit of je je als nieuwe klant aanmelde of met een upgrade, ergens (maar weet niet meer waar) is er op een gegeven moment een melding gemaakt dat met ingang van 3 oktober de actie niet meer zou gelden bij een upgrade.
Hierbij een gratis nummer voor de klantenservice van kpn 0800-0234969 voor meer gratis nummers zie www.antwoordnummer.nl

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 11:13
door Rosalien89
Voor 3 oktober? de actie liep maar tot 15 september?? :?:

Ik heb het 12 september aangeschaft en week later draaide ik al op premium.

Het is daar allemaal zo dubbel ze weten allemaal niet wat ze lullen...

En het verzendhuis krijgt per week maar een paar adresjes :?

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 11:34
door laptop_je09
Telefoonnummer van het verzendhuis? heeft iemand dat?

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 11:36
door Rosalien89
Geef me je email adres maar dan mail ik het je... want ik ga dat niet zo hier neer zetten....

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 11:39
door agro
3 oktober moet 1 sept zijn, zie onderstaande reactie in dit topic :
e.weis


Geplaatst op 29 Aug 2008 13:42 door e.weis


--------------------------------------------------------------------------------

Aan allen,

Het is duidelijk dat er veel verwarring en twijfel heerst bij de laptop actie.
Ik zal het proberen duidelijk uit te leggen hoe de actie in elkaar zit.

Voor ADSL premium geld dat de persoon die het af wil nemen geheel "nieuw" moet zijn.
Voor IPB geldt dat nieuwe 2 jarige Premium klanten een laptop krijgen maar ook bestaande IPB klanten die kunnen/mogen upgraden naar Premium en een 2 jarig contract afnemen.
Via de antwoordkaart kan worden aangegeven dat er voor een 2 jarig contract gekozen wordt.

De antwoordkaart wordt 2 weken na bestelling verstuurd.
Als de antwoordkaart niet is binnengekomen, kan deze alsnog nagestuurd worden door te bellen met 0900-0244 - 5 - 2

Vanaf maandag 1 September geld dat alleen nieuwe ADSL klanten die Premium aanvragen nog in aanmerking komen voor de laptop.


mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.
De laptop is verzonden met TNT

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 11:42
door Rosalien89
Nou lekker dan:? hebben ze mij allemaal verkeerd geinformeert!

En een antwoordkaart hoor je toch niet te ontvangen als je er geen recht op heb? lijkt mij dan hoor..

Als ik mijn laptop niet krijg dan annuleer ik het hele zaakje..

Ook zoiets:S

Hebben wij 2 modems gekregen :s

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 13:10
door laptop_je09
Beste Rosalien89,

Hier heb je mijn e-mail adres [email protected]

Alvast bedankt

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 23 okt 2008 14:11
door agro
Het adres en tel nr van tnt is:

Koninklijke TNT Post BV
Prinses Beatrixlaan 23
2595AK 's-Gravenhage

070-3343434

Re: Geen antwoordkaart ontvangen voor gratis laptop IPB Premium

Geplaatst: 25 okt 2008 09:53
door laptop_je09
Beste,

Vrijdag 24 oktober heb ik de laptop ontvangen.
Even gebeld naar het verzendhuis en het zou onderweg zijn, en dat klopt.

Bij deze wil ik iedereen bedanken voor tips e.d.

Doei, Doei, :)