LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ClickandBuy

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
riek1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:11

Re: ClickandBuy

Ongelezen bericht door riek1971 »

Ik hoop toch wel dat Tros radar hier wat aan kan doen.

darjulis
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 mar 2012 17:04

Re: ClickandBuy

Ongelezen bericht door darjulis »

Beste mensen, ook ik heb problemen met Click and Buy. Mijn dochter heeft met mijn toestemming een aankoop gedaan van €0,98. Ik zag een paar dagen op mijn bank dat het bedrag wordt afgeschreven. Ik vond het lang duren, maar dacht dat het een paar dagen tussen de afschrijving en verwerking zat. Dan zie ik dat de incasso is geweigerd. Daarop krijg ik onderstaand mailtje in het Nederlands (zie onder dit bericht). Toen ik daarop antwoorde dat ik er niet mee eens was, dat mijn account is geblokkeerd, dat ik op een leeg pagina kom als ik op de link klik om alsnog de €0,98 te betalen, krijg ik een mail terug in het Engels (zie onder). Ook als ik de mail in het Engels opstel, krijg ik dezelfde mail terug. Vervolgens had ik besloten om, voor de zekerheid, €0,90 over te maken op de rekeningnummer die staat bij de geweigerde incasso. Ik heb ook het bedrag van €14,99 terug laten boeken. Dat zal ik ook blijven doen, mochten ze het nogmaals proberen. Ik ga informeren bij mijn bank of ik het rekeningnummer van Click and Buy kan blokkeren. Ik heb bovendien helemaal geen automatische machtiging afgegeven. Misschien denken ze dat omdat ik een aankoop heb gedaan.

Ik was ook op andere fora aan het kijken en zag een e-mailadres en telefoonnummer. 020-7947919 of [email protected]. Maar dit waren oude gegevens van 2009 volgens mij. Ik heb het nummer niet gebeld. Ook op mijn e-mail naar die e-mailadres, krijg ik een mail in het Engels terug.

Ik hoop inderdaad ook dat Radar hier iets mee kan.

Bedankt dat u uw online aankoop met ClickandBuy hebt betaald.
Overeenkomstig met de ons verstrekte machtiging tot automatische SEPA-incasso met
de referentie EU88618784C1734788708 zullen wij op 20.02.2014 EUR 14,99 van de ons bekend gemaakte bankrekening afboeken. Ons crediteurennummer is GB22ZZZSDDDEUT0000000362514.
We verheugen ons dat u gebruik maakt van de diensten van ClickandBuy en verblijven,
met vriendelijke groeten,
ClickandBuy
ClickandBuy International Ltd, 6-9 Cynthia Street, London, N1 9JF, United Kingdom
Geregistreerd in Engeland en Wales met het nummer: 5661160
ClickandBuy International Limited is bevoegd verklaard door de Financial Conduct Authority conform de Electronic Money Regulations 2011 (Registerreferentie: 900024) voor de uitgifte van elektronisch geld.

Vanaf deze e-mailadres krijg ik antwoord.
[email protected]
Unfortunately we are unable to handle your request at the moment for one of the following reasons: - your email did not contain any text in the email body - your email did contain text in a non-supported language Please make sure not to leave the email bod
Unfortunately we are unable to handle your request at the moment for one of the following reasons:
- your email did not contain any text in the email body
- your email did contain text in a non-supported language
Please make sure not to leave the email body empty and that the request is sent in one of the following languages:
English, German, Spanish, French, Italian, Portuguese
Please resubmit your request in one of the languages listed above and forward it to [email protected] so we can assist in resolving your query effectively.
If needed, please erase any text in a non-supported language from your email.
In the meantime please feel free to take a look at our FAQ section on our website www.clickandbuy.com where you will find more information regarding our most common queries.

avuflora
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jun 2014 23:13

Re: ClickandBuy

Ongelezen bericht door avuflora »

Ik had nog nooit van ClickandBuy gehoord. Gistermorgen werd er op mijn ING rekening € 0,01 bijgeschreven door ClickandBuy! Nieuwe manier van reclame maken? Wat ik net op dit forum gelezen heb is geen aanbeveling om zaken met hen te doen ....

BernhardF
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jul 2014 18:38

Re: ClickandBuy

Ongelezen bericht door BernhardF »

Ik lees hier heel veel slechte ervaringen met ClickandBuy. Ik wilde alleen even zeggen dat ik juist alleen maar goede ervaringen met ClickandBuy heb. Ik gebruik het nu sinds augustus 2012 en nog nooit problemen gehad. Sterker nog, vandaag had ik een probleem met mijn AppleID. iTunes had geprobeerd een aankoop afteschrijven van mijn creditcard. Maar ik heb geen creditcard dus dit was natuurlijk onmogelijk. Daarom was mijn AppleID geblokkeerd. Contact gehad met iTunes en zij verwezen mij door naar ClickandBuy omdat ik eerst dacht dat het probleem daar lag (en bij iTunes dachten ze dat ook). iTunes heeft helemaal niets nagekeken of wat dan ook. Bij het lezen van het woord ClickandBuy hebben ze direct een e-mail terug gestuurd dat ik bij ClickandBuy moest zijn.

Telefonisch contact gehad met ClickandBuy. Ondanks dat de fout bij iTunes lag (zij hebben immers de betaling op een niet bestaande creditcard proberen af te schrijven, in plaats van op mijn ClickandBuy account) hebben ze bij ClickandBuy samen mij alles nagekeken, met aanwijzingen van de helpdesk van ClickandBuy de openstaande betaling weten om te zetten van creditcard naar ClickandBuy en warempel, ik kan mijn AppleID weer gebruiken!

Wat mij betreft een hele dikke pluim voor deze ClickandBuy medewerker.

Natuurlijk wil ik de problemen die veel andere mensen met dit bedrijf hebben niet bagitaliseren. Ik wil alleen laten zien dat het ook heel anders kan!

Gesloten