Pagina 3 van 3
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 12 okt 2008 20:25
door AndreDierick
KPN is tot de ontdekking gekomen dat er een mailtje van mij niet is beantwoordt. Gaan er van uit dat het probleem al is opgelost, zo niet mag ik mijn probleem opnieuw opvoeren.
Ik heb dus maar een samenvatting opgegeven op de website. Maar weer geen antwoord gekregen. Stond voor antwoord op een klacht niet zoiets als een termijn van twee dagen?
Overigens vliegen de foutmeldingen mij nog steeds om de oren.
André
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 20 okt 2008 19:45
door AndreDierick
Het aantal fouten nadert de nul (of heeft dat net bereikt). Waar ik alleen nog op wacht is het telefoontje van KPN dat alles inderdaad is opgelost.
André
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 20 okt 2008 23:30
door Jac van IJll
Het lijkt wel veel op het probleem dat ik al bijna 4 weken met KPN Het Net heb. 16 medewerkers verder is het probleem nog niet opgelost.
Drie maanden geleden hetzelfde probleem binnen 5 minuten opgelost en nu kan met het blijkbaar niet.
Ik kan dus al 4 weken geen mails meer lezen en mijn klantgegevens niet wijzigen door het fout van Het Net.
Het is om gek van te worden. Hier wordt door KPN nog netjes iets teruggekoppeld, maar met mijn telefoontjes of mijn brief wordt niets gedaan. Ik dacht dat de K in KPN voor Koninklijk stond. Dat Koninklijk mag er nu wel van af.
Met vriendelijke groet,
Jac van IJll
AVRO Radio 2
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 23 okt 2008 13:59
door kpndrama
Dit klinkt allemaal zo bekent. een jaar of 2 terug had ik dit voorval
Dat was heel bizar. Ik wilde mijn abbo opzeggen.Internet plus bellen. per einde contract datum. Toen zei die vrouw dat ik mijn abbo pas na het verstijken van het termijn kon. Onzin natuurlijk, want dan zit je er weer een jaar aan vast. Dat moet een aantal maanden van te voren. Wat ik dus deed.
Toen ik haar daarvan overtuigd had, kwam ze weer met het volgende : Als ik opzegde voor het verstrijken van het jaar dan kon ik er rekening mee houden dat ik eerder werd afgesloten maar toch moest betalen voor de resterende maanden. ( wraakzucht van kpn op verlatende klanten?? ) En dat ik dan maar niet moest zeuren. Ik bleef herhalen dat ik per einde contract datum wilde opzeggen. Ik zou hiervan per brief een bevestiging krijgen.
Toen kreeg ik een brief. Daarin stond dat mijn verbinding per die datum vermeld in de brief werd opgezegd. Die datum was niet de datum het einde van het contract. Sterker nog die datum was al verstreken. Opzegging per direct dus.
Daarop heb ik aan de alarmbel getrokken bij kpn. Ik kreeg een jonge man aan de lijn, en die vroeg het het verhaal verlopen was. Die zei dat ik een klacht moest indienen bij kpn. Hij vertelde me ook dat deze mevrouw dit wel vaker deed. Hij zei dat je natuurlijk wel gewoon per einde contract kon opzeggen en dat dit niet de normale gang van zaken is. Jammer genoeg werd dat contact verbroken ( door zijn meerdere ?? Mischien was de man te openhartig?? )
Dus ik weer aan de alarmbel trekken. Maar het gekke is. hoewel mijn verbinding fysiek nog niet verbroken was, want bij direct opzegging laat kpn de verbinding toch nog 2 weken in stand .Kon niemand meer iets voor mij betekenen om de verbinding te laten bestaan tot het einde van het contract. Men zou mij wel terug bellen. Daarna volgde dus ook afsluiting. Toen kreeg ik brieven dat ze me niet telefonisch konden bereiken ( ja haha hoe zou dat nu kunnen ?? ) En dat ik maar contact moest opzoeken met een persoon die over dit soort dingen gaat. Ik via email mijn mobiel nummer doorgegeven. ( niet van kpn )
Die man heeft de verbinding niet meer kunnen herstellen ( kennelijk kan niemand wat binnen kpn zodra iets mis gaat ) Ik moest maar een nieuw abbonnement afsluiten.
Hij heeft er wel voor zorg gedragen dat ik niet hoefde te betalen voor de maanden dat ik niet aangesloten was. Bij kpn hielden ze het op een fout van de medewerkster. Ik hou het er op dat deze vrouw bewust dit heeft veroorzaakt. De reden daarachter weet ik niet. Ik voel me in die gedachte ook gesterkt door de jonge man die ik aan de lijn had waarvan het contact abrupt verbroken werd. ( door zijn meerdere ?? )
En toen ik op internet ging rond kijken bleken er veel meer mensen met dit soort problemen met kpn.
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 03 nov 2008 11:12
door Marcell59
KPN levert geen slechte service geeft een te positieve beeld van de werkelijkheid; KPN levert namelijk helemaal geen service maar zorgt wel voor veel ellende en verdriet waarbij mensen (klant of gebruiker kan je jezelf niet meer noemen bij KPN) gewetenloos op hoge kosten worden gejaagd.
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 26 nov 2008 22:10
door AndreDierick
En het is al bijna december.....
Need I say more?
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 27 nov 2008 09:06
door Marcell59
Als KPN haar verplichtingen niet nakomt (bv binnen 72u) kan je probleemloos je contract laten ontbinden. Mensen laten zich makkkelijk afschepen door deze slechte dienstverlener maar vergeten dat ze als burger niet beschermloos bent in dit land.
Re: InternetPlusbellen en de service van KPN
Geplaatst: 27 nov 2008 10:54
door alfatrion
Staat dat dan in hun algemene voorwaarden?
Het regelend recht regelt dat de wederpartij eerst een laatste kans moet geven om binnen een redelijke termijn (lijkt mij 2 a 4 weken) het probleem op te lossen. Wel heb je in de tussen tijd het recht om (een gedeelte van) het abbo geld terug te vorderen of te verrekenen met openstaande facturen.