Re: Zonnet ADSL aanvraag
Geplaatst: 31 okt 2003 13:24
geachte dames en heren,
Het is mij een waar genoegen enkele van deze verhalen te kunnen beamen in het verband met de problemen bij zonnet adsl.
ik heb een aanvraag ingediend medio aug en ben de gelukkige bezitter van GEEN adsl budget aansluiting bij zonnet.
Alles gedaan zelfs het noteren van de tijden die ik bij de helpdesk heb doorgebracht a 070 eurocent per minuut om te horen dat het niet aan zonnet lag, het is een probleem van de kpn of van versatel maar niet bij zonnet. Nu heb ik ongeveer 16 <RE> mails verstuurd en wat scherst mijn verbasing het wordt nu echt te moeilijk om de beoogde datum van levering te halen.
De levering van adsl zou per 7 okt. 2003 gereed moeten zijn maar helaas het is tot op heden nog niet gelukt deze verbinding tot stand te krijgen.
met enige moeite kon ik bij kpn mijn status van de lijn opvragen en u raadt het al alles in orde, maar versatel dient een verbinding tot stand te brengen d.m.v. een schakeling, helaas ten tweede malen dan moet eerst de kpn de verbinding opnieuw doorlichten en dan gaat versatel het nog eens doen om dan na ongeveer 3 weken deze schakeling van 10 minuten werk te realiseren, ik heb op dat moment al de complete uitdraai van de kpn (waar het nummer van schakeling op staat) doorgefaxt aan de TD van versatel.
ook dit heeft niet gebaat zonnet zegt alles onder controle te hebben en factureerd dus gewoon vanaf 10 okt. 2003 het maandbedrag, jammer maar helaas ik heb de machteging bij de bank ingetrokken en betaal dus niets.
ook heb ik schriftelijk mijn abbonement opgezegd bij zonnet.nl NV in amsterdam wegens het niet nakomen van de levering van de bedoelde verbinding.
verrassing probeer het bij Mydsl en ja hoor lukt ook niet mijn telefoon nr (heb ik al 18 jaar ) is niet bekend bij kpn op moijn huisadres.
dit duurde een week om daar achter te komen en voor mij weer eens 4 dagen bellen met jawel de volgende helpdesk voor dit keer maar 0.35 eurocent per minuut, gelukkig de aanvraag gaat zo ingevoerd worden en dan bent u over 15 werkdagen online, jammer joh annuleer alles maar ik ga wel naar een provider waar ik al 25 jaar zaken mee doe ietsje duurder maar het werkt en ik kan tenminste met de verkoper overleggen wat mijn wensen zijn, en mocht het dan niet werken kan ik iemand er persoonlijk op aansprekenen wat voor mij echt belangrijk is recht in zijn ogen kijken.
het is mij weer eens duidelijk geworden dat het goedkoop internetten niet bestaat, maar dat eer diverse mensen gewoon liegen en bedriegen is mij wel duidelijk en dat gaat overigens via een telefoon of E-Mail gewoon veel makkelijker, overigens met mijn nummer was niets aaan de hand kpn kent mij al jaren op mijn iegen adres als aanvrager en betaler met inderdaad u raadt het al het juiste nummer waarop de adsl is aangevraagd.
veel succes voor de mensen die goedkoop willen internetten maar ik mijn buik er al weer vol van firma list en bedrog blijft overal bestaan.
mvg Arnold Roosen
Het is mij een waar genoegen enkele van deze verhalen te kunnen beamen in het verband met de problemen bij zonnet adsl.
ik heb een aanvraag ingediend medio aug en ben de gelukkige bezitter van GEEN adsl budget aansluiting bij zonnet.
Alles gedaan zelfs het noteren van de tijden die ik bij de helpdesk heb doorgebracht a 070 eurocent per minuut om te horen dat het niet aan zonnet lag, het is een probleem van de kpn of van versatel maar niet bij zonnet. Nu heb ik ongeveer 16 <RE> mails verstuurd en wat scherst mijn verbasing het wordt nu echt te moeilijk om de beoogde datum van levering te halen.
De levering van adsl zou per 7 okt. 2003 gereed moeten zijn maar helaas het is tot op heden nog niet gelukt deze verbinding tot stand te krijgen.
met enige moeite kon ik bij kpn mijn status van de lijn opvragen en u raadt het al alles in orde, maar versatel dient een verbinding tot stand te brengen d.m.v. een schakeling, helaas ten tweede malen dan moet eerst de kpn de verbinding opnieuw doorlichten en dan gaat versatel het nog eens doen om dan na ongeveer 3 weken deze schakeling van 10 minuten werk te realiseren, ik heb op dat moment al de complete uitdraai van de kpn (waar het nummer van schakeling op staat) doorgefaxt aan de TD van versatel.
ook dit heeft niet gebaat zonnet zegt alles onder controle te hebben en factureerd dus gewoon vanaf 10 okt. 2003 het maandbedrag, jammer maar helaas ik heb de machteging bij de bank ingetrokken en betaal dus niets.
ook heb ik schriftelijk mijn abbonement opgezegd bij zonnet.nl NV in amsterdam wegens het niet nakomen van de levering van de bedoelde verbinding.
verrassing probeer het bij Mydsl en ja hoor lukt ook niet mijn telefoon nr (heb ik al 18 jaar ) is niet bekend bij kpn op moijn huisadres.
dit duurde een week om daar achter te komen en voor mij weer eens 4 dagen bellen met jawel de volgende helpdesk voor dit keer maar 0.35 eurocent per minuut, gelukkig de aanvraag gaat zo ingevoerd worden en dan bent u over 15 werkdagen online, jammer joh annuleer alles maar ik ga wel naar een provider waar ik al 25 jaar zaken mee doe ietsje duurder maar het werkt en ik kan tenminste met de verkoper overleggen wat mijn wensen zijn, en mocht het dan niet werken kan ik iemand er persoonlijk op aansprekenen wat voor mij echt belangrijk is recht in zijn ogen kijken.
het is mij weer eens duidelijk geworden dat het goedkoop internetten niet bestaat, maar dat eer diverse mensen gewoon liegen en bedriegen is mij wel duidelijk en dat gaat overigens via een telefoon of E-Mail gewoon veel makkelijker, overigens met mijn nummer was niets aaan de hand kpn kent mij al jaren op mijn iegen adres als aanvrager en betaler met inderdaad u raadt het al het juiste nummer waarop de adsl is aangevraagd.
veel succes voor de mensen die goedkoop willen internetten maar ik mijn buik er al weer vol van firma list en bedrog blijft overal bestaan.
mvg Arnold Roosen