Pagina 3 van 3

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Geplaatst: 09 mar 2009 13:05
door MoeBenIkErVan
Oke, dat bovenstaande kan je dus net zo goed negeren, want dat werkt niet. Je kan inderdaad een mail sturen, maar dan komt jou klacht gewoon op de torenhoge stapel terecht.

Door hier te posten denken ze hun handen in onschuld te wassen. Een stelletje boeven zijn het, en bovendien weten de hoge bazen niet eens wat er zich allemaal afspeelt.

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Geplaatst: 10 mar 2009 01:30
door penaja
@ moe ben ik ervan

Dat is dus precies wat ik ga doen , Hard wegrennen van Tele2 zo snel het contract afloopt !!
En ik denk niet dat het nog zin heeft om te mailen...dat is wel gebleken (meerdere keren al)



@ webservice van Tele2 :

Het heeft geen zin om jullie te mailen daar jullie er toch niets mee doen, jullie beloven maar leven helemaal niets na !!!
heb jullie al meerdere keren gemaild en op het laatste mailtje zelfs geen reactie meer gehad ....... dus wat heeft het voor zin ??
kijk in mijn topic hoe vaak jullie bovenstaande gevraagd hebben !!

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Geplaatst: 10 mar 2009 11:52
door MoeBenIkErVan
succe er mee. x4all is erg goed 8)

Ik kreeg een e-mail van onze Tele2schaapje. Dat ze mijn overstap naar een andere provider hadden ontvangen, en dat ik 7 dagen de tijd had om van mening te veranderen....en daarna nog veel vette geadresseerde reclame van hun. Trieste schaapjes zijn het.

ik zal nooit meer iets anders doen dan :twisted: ANTIE reclame :twisted: maken voor Tele2 !

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Geplaatst: 27 mar 2009 22:12
door penaja
wederom heeft tele2 beloftes gedaan maar niet nagekomen .....ben er klaar mee en goed ook !!!



Nu is mijn vraag voor jullie is dan ook:

WAT IS EEN GOEDE PROVIDER ?? EN UITERAARD MET WEL EEN GOEDE SERVICE ??

Re: Mag Tele2 dit zomaar doen ?

Geplaatst: 28 mar 2009 12:54
door MoeBenIkErVan
Xs4all ! Staat overal als beste aangeschreven, en is dan misschien niet de goedkoopste, maar goedkoop, zoals we wel weten, is vaak ook duurkoop.

Ben er zelf nu ook sinds een maand, en de service voor overstappen is perfect gegaan. Een gratis monteur kwam hier thuis, keurig op tijd. Helaas kreeg ik een nota waar tele het abbo liet doorlopen tot 4 april. Wéér een blunder, maar gelukkig de laatste.