Re: Van Planet naar KPN
Geplaatst: 14 mar 2009 08:54
Ik denk dat ik de beste oplossing heb gevonden. Een paar weken geleden heb ik een nieuwe grote flatscreen HD TV gekocht waarvoor ik een digitale decoder wil hebben. Ik heb al mijn betrekkingen met KPN opgezegd en ga per 30 maart over op All-in-one van Ziggo.
Voor 50 euro per maand heb ik alles.
Zelfs hiermee nog problemen gehad. Ziggo zou de opzeggingen regelen bij KPN, maar dit lukte niet omdat mijn naam niet bekend zou zijn op mijn adres volgens KPN. Dezelfde dag dat ik dit hoorde kreeg ik een mail van KPN dat mijn KPN Extra internet per 30 maart opgezegd zou worden. Toch maar even KPN gebeld. Van een zeer irritante telefoniste te horen gekregen dat zij mijn abonnement niet kon opzeggen omdat dit nog maar pas was afgesloten. Opnieuw vreselijk boos geworden en gevraagd wanneer de KPN afdelingen eens contact met elkaar gingen hebben zodat de klant eens overal dezelfde informatie zou krijgen. Haar nog even duidelijk gezegd waarom ik bij KPN weg wil en toen de verbinding maar verbroken. Gisteren een brief gehad van KPN met de schriftelijke bevestiging van de opzegging per 30 maart. Volgende week komen mijn spullen van Ziggo binnen.
Zouden nu eindelijk de problemen voorbij zijn ?
Voor 50 euro per maand heb ik alles.
Zelfs hiermee nog problemen gehad. Ziggo zou de opzeggingen regelen bij KPN, maar dit lukte niet omdat mijn naam niet bekend zou zijn op mijn adres volgens KPN. Dezelfde dag dat ik dit hoorde kreeg ik een mail van KPN dat mijn KPN Extra internet per 30 maart opgezegd zou worden. Toch maar even KPN gebeld. Van een zeer irritante telefoniste te horen gekregen dat zij mijn abonnement niet kon opzeggen omdat dit nog maar pas was afgesloten. Opnieuw vreselijk boos geworden en gevraagd wanneer de KPN afdelingen eens contact met elkaar gingen hebben zodat de klant eens overal dezelfde informatie zou krijgen. Haar nog even duidelijk gezegd waarom ik bij KPN weg wil en toen de verbinding maar verbroken. Gisteren een brief gehad van KPN met de schriftelijke bevestiging van de opzegging per 30 maart. Volgende week komen mijn spullen van Ziggo binnen.
Zouden nu eindelijk de problemen voorbij zijn ?