LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IT'S nooit meer !

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Toolboy

Re: IT'S nooit meer !

Ongelezen bericht door Toolboy »

Je krijgt dan o.a. juist meer rechtszaken. Bovendien zou dan het rechtssysteem op de schop moeten. Met betrekking tot het overeenkomstenrecht.

Helemaal juist en om dit een halt toe te roepen moet er een garantie wet komen.
Want deze is er dus niet.
Bij deze stel ik mijzelf beschikbaar als minister garantie zaken :lol:

T

marieke2407

Re: IT'S nooit meer !

Ongelezen bericht door marieke2407 »

in het begin eerste blz was er een man die twee samsung tv wilde hebben...hij wilde niet 1 van its en niet 1 van radio modern..
ik kan je uit de droom helpen....ITS IS RADIO MODERN!! EN OOK PRIJZENTOPPERS.. het is ook zo'n winkel weet niet precies prijstopper,rode kleuren hebben ze als logo! dus.......

mvg marieke2407

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: IT'S nooit meer !

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste BBCS,
Jullie vragen steeds af waarom de consument niet datgene krijgt waar de consument volgens Europa recht op heeft.
Ik geef het antwoord en dan zijn een aantal van jullie pissig op mij, omdat ik niet datgene zeg wat een aantal van jullie zo graag horen wil.
Dus het is: "Kill the messenger!"
Nee BBCS, jij draait de zaken om.

Omdat je de bestaande wetgeving niet goed vindt, hou jij jezelf er niet aan. Ok, als je een keer voor het gerecht wordt gedaagd. Eigen schuld dikke bult.

Echter je ontkent hier steeds de de bestaande regels en doet net of jouw eigen verzonnen regelgeving een bepaalde status heeft.

Daarmee zet je consumenten en ook de lezers van dit forum op het verkeerde been.

Gesloten