ok duidelijk mannen betreffend de app. Dit ga ik cker goed regelen.
Het volgende over de prijs.
De kasten en bladen worden aangegeven als adviesprijzen uit het systeem. Bij navraag bij andere grando die wel overal nettoprijzen liet zien was het antwoord dat zijn programma was ingedeeld op netto, maar dat het net zo goed mogelijk is om dit op advies te zetten. Tis maar net waar de verkoper zijn voorkeur aan geeft. Tevens zelfde opstelling en app kwam bij de grando met nettoprijzen 1500 hoger uit dan zijn collega met adviesprijzen. Als het waar was wat ik zei over de prijs van zijn collega dan had ik een erg scherp bod waar hij het niet voor kon doen
nog 4 van zulke klantjes....... HAWAI... here we come !!!!
doe je zelf een lol, ga ook eens langs een "kleine" zelfstandige, kijk eens wat hij je kan bieden. misschien niet heel veel duurder of goedkoper, maar wellicht eerlijker, beter advies en ook service na plaatsing van de keuken. Betere betalings voorwaarden (na plaatsing bijv.)
Ben ook al bij enkele kleine ondernemers geweest, waar ik eerlijk gezegd me minder prettig voelde dan bij bijde grando's. Bijde niet gevestigd op een boulevard of iets dergelijks en bijde goed advies zonder gepush en getrek. Vrijdag naar Asto waarbij ik ook zeer tevreden was over de werkwijze. Denk alleen dar de prijzen daar wat hoger liggen omdat ze vooral project gericht zijn. Jullie horen het nog.
jemig, heb je die keuken nu nog niet gekocht?
misschien moeten er wat mensen met je mee naar de keukenzaak, houden ze tevens je handje vast als je door die grote deur moet lopen, begrijp echt niet waarom iedereen hier zo nodig je moet helpen zorgen de " beste" prijs te krijgen. Normaal heeft menig adviseur hier maar een hekel aan.
Ongelooflijk, en het duuuuuuuuurt
Ja waarom is dit forum bestemd. Juist om informatie in te winnen over het kopen van iets waar je jaren voor moet sparen. Dan verwacht ik van mezelf om de do's en dont's naast elkaar te zetten.
We praten niet over een pak melk.
Tevens is de bankgarantie nog niet rond.
Probeer gewoon zo'n goed mogelijk beeld te vangen van de tips die ik hier krijg en daar ga ik dan wat mee doen.
Offerte 2 vandaag ontvangen van Grando spijkenisse waar ze wel met nettoprijzen werken. Kwa inhoud overzichtelijker dan offerte 1.
Zal hem even uploaden voor de geinteresseerden.
Maandag zal de keus gemaakt worden waar de keuekn aangeschaft gaat worden.