Re: Nachtmerrie de Tele2 heet
Geplaatst: 14 apr 2009 22:10
Geachte heer Driesjh,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u deze e-mail.
U heeft in het verleden last gehad van het probleem geen e-mail te kunnen versturen
via onze smtp server, dit met de reden dat u was geblacklist door NULL routed.
Hiervoor heeft u ook e-mails ontvangen.
Het blijkt achteraf dat iemand anders zich ongeoorloofd toegang heeft verschaft tot
uw mac adres en op deze wijze mail verstuurde via uw ip dres en e-mail adres.
U heeft aan alle verzoeken voldaan die ik aan u gedaan heb zoals onder andere
zijn pc te formateren en besturingssysteem erop nieuw opgezet en gelijk dermate beveiligd.
om er zorg voor te dragen dat dit niet weer gebeurd.
Desondanks gebeurde het een 2e keer dat u werd geblacklist en dat weer door NULL routed.
Daarop heb ik navraag gedaan waar dit aan zou kunnen liggen waar dit aan zou kunnen liggen.
Tot op heden heb ik hier echter nog geen terugkoppeling over gehad.
Vandaag heb ik nogmaals de vraag gesteld aan de desbetreffende mensen en ik wacht dit antwoord af. Zodra ik hierover terugkoppeling heb ontvangen stel ik u hiervan op de hoogte.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Alex Weijer
Tele2 Webservice
Ik zal komende week mijn officiele klacht indienen en zal een schade vergoeding eisen.
Ik hou u allen op de hoogte hoe het een en ander afloopt
vr gr driesjh
Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u deze e-mail.
U heeft in het verleden last gehad van het probleem geen e-mail te kunnen versturen
via onze smtp server, dit met de reden dat u was geblacklist door NULL routed.
Hiervoor heeft u ook e-mails ontvangen.
Het blijkt achteraf dat iemand anders zich ongeoorloofd toegang heeft verschaft tot
uw mac adres en op deze wijze mail verstuurde via uw ip dres en e-mail adres.
U heeft aan alle verzoeken voldaan die ik aan u gedaan heb zoals onder andere
zijn pc te formateren en besturingssysteem erop nieuw opgezet en gelijk dermate beveiligd.
om er zorg voor te dragen dat dit niet weer gebeurd.
Desondanks gebeurde het een 2e keer dat u werd geblacklist en dat weer door NULL routed.
Daarop heb ik navraag gedaan waar dit aan zou kunnen liggen waar dit aan zou kunnen liggen.
Tot op heden heb ik hier echter nog geen terugkoppeling over gehad.
Vandaag heb ik nogmaals de vraag gesteld aan de desbetreffende mensen en ik wacht dit antwoord af. Zodra ik hierover terugkoppeling heb ontvangen stel ik u hiervan op de hoogte.
Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet
Alex Weijer
Tele2 Webservice
Ik zal komende week mijn officiele klacht indienen en zal een schade vergoeding eisen.
Ik hou u allen op de hoogte hoe het een en ander afloopt
vr gr driesjh