LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TARIEF BASISPAKKET JAN T/M MRT

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
VENCO dropje
Berichten: 382
Lid geworden op: 08 mar 2008 02:41

Re: TARIEF BASISPAKKET JAN T/M MRT

Ongelezen bericht door VENCO dropje »

en zo is het...

Ik zoek naar een voor mij juiste balans tussen je aangegeven hoofdgroepen 1 t/m 4 (dus zowel principes, prijs en betaaldiensten).

En ik weet dat bij jou geld/prijs een principe kwestie is en heel belangrijk voor je is (hij staat niet voor niks bij je op de eerste plaats).
Voor mij zijn het een paar euri waar ik me niet al te druk over maak.

rvkeuken
Berichten: 584
Lid geworden op: 29 dec 2006 08:19

Re: TARIEF BASISPAKKET JAN T/M MRT

Ongelezen bericht door rvkeuken »

@noble: ik zie dat mijn berekening niet compleet is, ik zie dat die van jouw ook niet compleet is,
mijn punt is vooral dat je bij de ing 12,50 betaald, daar een aantal voordelen tov argenta/dsb hebt (zoals geen valutering, ideal), een aantal nadelen.

Maar dat een bijv. de rente op je dsb/argenta rekening teniet gedaan wordt door bijv. een hoger gem. saldo (ivm valutering, rente bij roodstand, laksheid door die rente op je betaalrekening), als je dat stelt op gem. 200 euro meer (wat denk ik een laag gemiddelde is), bij een gemiddeld saldo van 500/700 dan levert die 200 euro op een ing spaarrekening net zoveel op als de totale rente op je betaalrekening bij dsb, bij argenta zelfs veel meer.

Daarnaast kost die valutering je gewoon geld, ik heb het over 1400 euro die je bij beide rekeningen overboekt naar een spaarrekening, dan verlies je bij dsb bank 4 dagen extra tov ing door valutering, dag 1= afschrijving, bijschrijving dag 2, valutadatum dag 3. Dit zou idd ook 1 dag kunnen zijn.

Voor de rest kan ik me redelijk vinden in je groepen. de klantenservice bij dsb is trouwens ook niet gratis. Ik zweef tussen groepen door.

Voor het merendeel van de mensen zou het grootste verschil nog gemaakt kunnen worden door dat spaargeld over te boeken naar een fatsoenlijke spaarrekening, daar kunnen honderden euro's meegewonnen worden....

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: TARIEF BASISPAKKET JAN T/M MRT

Ongelezen bericht door Noble »

@rvkeuken

Allemachtig...... wat ben jij een......

denk je nu écht te kunnen aantonen dat deze twee GRATIS bank duurder zijn met hun BETAALREKENING dan een GRAAIbank met zijn BETAALREKENING huh??
hoeveel rekeningen hebben maar één betaalpas huh?? vergeten??tel er even bij ja??

hou toch op man, je bent bezig komplete berekeningen op te zetten over (grotendeels) JOUW situatie, en die geldt NIET voor vele andere mensen.

MIJN situatie is NOG weer beter met MIJN bank dan dat ik bij JOUW bank zou zitten, maar daar GAAT het helemaal niet om.. begrijp dat nu eens..

nog een voorbeeld???

wat nu als je een GRATIS betaalrekening neemt en zoals jij dus VEEL geld wegboekt ( 10.000?? 25.000??) naar de HOOGSTE internetsparen rekening bij bank XXX (niet de JOUWE dus...)

en jawel, je krijgt dan te maken met valutering maar aan de andere kant wél 4,50 % rente,
ga maar weer lekker rekenen hoeveel je laat liggen door bij de ING te blijven... want dat je geld laat liggen is Z E K E R ....
en daar gaat het bij jou toch om??

als laatste:
de klantenservice bij dsb is trouwens ook niet gratis
DSB gewoon lokaal tarief nummer..... 0900 0575
dus NIET jouw ING alá 10ct per minuut EXTRA kosten... (wat een SERVICE hé?? die ING )

of bel DSB GRATIS met:
je internet+bellen abo op 0229576070
of via VoiP buster 0229576070

nou succes maar weer....
ga vooral lekker verder met muggeziften...

leren we rvkeuken nóg beter kennen, want met één ding heb je 100% gelijk..
Ik zweef tussen groepen
je ZWEEFT lekker....

diananora
Berichten: 11
Lid geworden op: 03 mei 2009 12:44

Re: TARIEF BASISPAKKET JAN T/M MRT

Ongelezen bericht door diananora »

Hallo,

Ik wil jullie er op wijzen dat jullie juist 10 ct goedkoper zijn dan voorheen. En oud ING klanten nog goedkoper. Die 3,10 is voor de rekening + pas dus 12,40 op jaarbasis. Je betaalt alleen nog 10,95 extra voor een eventuele tweede pas.

jedi32
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 apr 2009 04:51

Re: TARIEF BASISPAKKET JAN T/M MRT

Ongelezen bericht door jedi32 »

:evil: vroeger had je een staat bank bij het post kantoor die was gratis
waarom kan dat niet gewoon terug komen iedereen blij
gewoon oude west een giro rekening bij de staat
geen gelul geen gezijk met de boeven van een bank directeuren
die alleen mmar je geld proberen af te trogelen
6 miloen bank houder alla 12 uero reken maar uit
:evil:
graag terug naar de oude giro
met een veilige girotel en geen internet
:evil:
ing zijn dieven :evil:

Gesloten