Re: zooplus
Geplaatst: 23 mar 2009 18:45
Lees onderstaand mijn verhaal en verbaas je zelf maar. Dit zijn tevens mailtjes die ik naar zooplus gestuurd heb. Maar ja geen reactie natuurlijk he.
Geachte heer/mevrouw,
Het volgende verhaal doet zich voor. Op 22-09-2008 doe ik een bestelling op de site van Zooplus. Ik bestel een krabpaal en betaal die contant met mijn credit kaart. Na een week krijg ik te horen dat de krabpaal nog niet geleverd kan worden en dat ik geduld moet hebben. Vervolgens komt er na een mail wisseling een bevestiging dat ze nu echt de krabpaal gaan sturen.
Ik zit met smart te wachten op de krabpaal maar al wat komt is de krabpaal. Na nog maar weer een telefoontje gepleegd te hebben met zooplus komt eindelijk na 2 weken een pakket aan bij mij. Maar in dit pakket zit nog steeds geen krabpaal. Het blijkt een deelzending te zijn met mijn overige producten die ik bij de krabpaal had besteld. 1 dag later krijg ik 1 doos van mijn krabpaal binnen. Maar die ene doos is niet de complete krabpaal want dat zou dus in 2 dozen verpakt moeten zitten. En op de doos die ik binnen krijg van de krabpaal staat duidelijk vermeld doos 1 van 2.
Ik heb vervolgens dus maar weer de telefoon gepakt en gebeld met zooplus. Ik het hele verhaal uitgelegd en ook meteen vermeld dat in de cattrack geen balletje zat. Er werd voor de telefoon gezegd geen probleem meneer. We regelen het met je dat de ene doos van de krabpaal weer bij u opgehaald word. En sturen u een nieuwe krabpaal en cattrack toe. Dit werd dus inderdaad gedaan want 2 dagen later kwam iemand van dhl mijn pakket ophalen en is het weer keurig terug gestuurd naar zooplus toe.
Ik kijk vervolgens bij mijn eigen pagina op mijn zooplus en zie tot mijn grote schrik ineens weer een nieuwe bestelling staan.Terwijl mijn bestelling niet eens afgehandeld was.En ik zelfs de krabpaal van de vorige bestelling niet eens binnen had. En ik ook niet zelf een nieuwe bestelling geplaatst had. Ik maar weer even gebeld met zooplus hoe dat kon. Maakt u zich geen zorgen meneer alles komt goed werd er aan de andere kant van de lijn gezegd.
Vervolgens kreeg ik op 12 oktober en 13 oktober inderdaad 2 dozen geleverd met de krabpaal onderdelen. En had ik eindelijk mijn complete krabpaal binnen die ik besteld had en ook al betaald met mijn credit kaart. Eind goed al goed zou je zeggen. Maar niets is minder waar.
Een week nadat ik eindelijk alles compleet binnen had. Kwam ineens doos 2 van 2 van de vorige krabpaal bij mij binnen. Terwijl doos 1 van 2 dus al lang en breed bij mij was opgehaald door dhl. Ik vervolgens maar weer naar zooplus gebeld en gevraagd wat ik daar mee aan moest. Er werd mij weer verzekerd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat alles in orde kwam. Net als bij de eerste doos gedaan is, werd dus deze doos ook weer opgehaald door dhl. Eind goed al goed zou je denken. Alle teveel ontvangen dozen weer retour gestuurd naar zooplus. Ik mijn pakket wat ik besteld en betaald had via credit kaart compleet binnen.
Er gingen dan ook zon 3 maand overheen. Tot ik ergens eind Januari ineens een herinnering van Zooplus toegestuurd kreeg. Over mijn bestelling van mijn krabpaal dat ik die nog niet betaald zou hebben en dat ik dus maar even 46 euro moest betalen. Ik dus voor de zoveelste keer weer een belletje naar Duitsland gepleegd. Meneer maakt u zich geen zorgen alles komt in orde. Werd er weer gezegd aan de ander kant van de lijn.
Vervolgens kreeg ik een eerste herinnering. Waarop ik via mail gereageerd heb. Maar van Zooplus dus nooit een verklaring heb ontvangen. En nu inmiddels een 2e aanmaning met de dreiging dat ze het bedrag dat open staat via civiel strafrechterlijke weg te willen innen. Hier heb ik ook weer op gereageerd met een mailtje en ook daarop natuurlijk helemaal nog geen antwoord gehad van hun.
Dat er zulke groffe fouten worden gemaakt bij zooplus vind ik te zot voor woorden. En dat goed willende burgers zo de dupe van hun worden vind ik nog vele malen erger.
Doe hier iets aan zooplus!!!!!!!!
Ik ga mijn rechtsbijstand verzekering nu inschakelen en alle consumenten programma's aanschrijven met dit verhaal.
-----------------------------------------------------------
06-03-2009 Gereageerd op 1e aanmaning via zooplus mail.
Gereageerd op 2e aanmaning geen reactie terug.
19-03-2009
Uw naam: ************
E-mail adres: *********
onderwerp: Actuele bestellingen
klantennummer: ********
Uw e-mail bericht aan ons: Geachte heer/mevrouw, Ik zie mij genoodzaakt een advocaat in de arm te nemen. U blijft mij tot vervelens toe aanmaningen sturen voor een bedrag dat helemaal niet kan. Want ik heb mijn bestelling al lang betaald via credit kaart. En jullie hebben fouten gemaakt in de verzending. En ik heb alle paketten naar jullie terug gestuurd. Ik heb hierover tot in treurnis contact gehad met jullie klantenservice in Duitsland. Maar jullie schijnen het probleem maar niet te kunnen op lossen. Het bellen van Nederland naar Duitsland is stinkende duur. En ik ben het meer dan zat nu. Ik ben in middels al meer dan 40 euro kwijt aan telefoon kosten. En het probleem is nog steeds niet opgelost. Tevens lezen jullie de mails niet en beantwoorden jullie die zelfs niet. Ik ga nu zelf stappen tegen jullie ondernemen. En ik ga dus de consumenten bond, De stichting voor webwinkels waar jullie bij aangesloten zijn en het consumenten programma Radar mijn dosier toe sturen met mijn verhaal. Tevens ga ik een advocaat in de arm nemen. Ik ben het meer dan zat dat jullie geen oplossing bieden. Groetjes, **********
-----------------------------------------------------------
Bestelling door zooplus zelf ingevoerd ik heb zelf niks gedaan. op 08-10-2008
Hier kunt u de opgeroepen opdrachten in het detail zien Opdracht: 5796113
Aantal artikel Enkele prijs in EUR Prijs incl. BTW EUR
1 Trixie Cat-Track- 1 stuk 6,99 EUR 6,99 EUR
1 Trixie krabpaal Montilla- beige 119,00 EUR 119,00 EUR
Totaal incl. BTW EUR: 125,99 EUR
-----------------------------------------------------------
Bestelling door mijzelf ingevoerd op de site van Zooplus op 22-09-2008 en compleet bedrag betaald met mijn credit kaart.
Hier kunt u de opgeroepen opdrachten in het detail zien Opdracht: 5700458
Aantal artikel Enkele prijs in EUR Prijs incl. BTW EUR
1 - tegoedbon -7,28 EUR -7,28 EUR
1 Trixie krabpaal Montilla- beige 119,00 EUR 119,00 EUR
1 Trixie Cat-Track- 1 stuk 8,99 EUR 8,99 EUR
1 Gimpet Pasta-Set- Multivitamine TGOS 220 g + Mout-Soft Extra 220 g 17,69 EUR 17,69 EUR
Totaal incl. BTW EUR: 138,40 EUR
Geachte heer/mevrouw,
Het volgende verhaal doet zich voor. Op 22-09-2008 doe ik een bestelling op de site van Zooplus. Ik bestel een krabpaal en betaal die contant met mijn credit kaart. Na een week krijg ik te horen dat de krabpaal nog niet geleverd kan worden en dat ik geduld moet hebben. Vervolgens komt er na een mail wisseling een bevestiging dat ze nu echt de krabpaal gaan sturen.
Ik zit met smart te wachten op de krabpaal maar al wat komt is de krabpaal. Na nog maar weer een telefoontje gepleegd te hebben met zooplus komt eindelijk na 2 weken een pakket aan bij mij. Maar in dit pakket zit nog steeds geen krabpaal. Het blijkt een deelzending te zijn met mijn overige producten die ik bij de krabpaal had besteld. 1 dag later krijg ik 1 doos van mijn krabpaal binnen. Maar die ene doos is niet de complete krabpaal want dat zou dus in 2 dozen verpakt moeten zitten. En op de doos die ik binnen krijg van de krabpaal staat duidelijk vermeld doos 1 van 2.
Ik heb vervolgens dus maar weer de telefoon gepakt en gebeld met zooplus. Ik het hele verhaal uitgelegd en ook meteen vermeld dat in de cattrack geen balletje zat. Er werd voor de telefoon gezegd geen probleem meneer. We regelen het met je dat de ene doos van de krabpaal weer bij u opgehaald word. En sturen u een nieuwe krabpaal en cattrack toe. Dit werd dus inderdaad gedaan want 2 dagen later kwam iemand van dhl mijn pakket ophalen en is het weer keurig terug gestuurd naar zooplus toe.
Ik kijk vervolgens bij mijn eigen pagina op mijn zooplus en zie tot mijn grote schrik ineens weer een nieuwe bestelling staan.Terwijl mijn bestelling niet eens afgehandeld was.En ik zelfs de krabpaal van de vorige bestelling niet eens binnen had. En ik ook niet zelf een nieuwe bestelling geplaatst had. Ik maar weer even gebeld met zooplus hoe dat kon. Maakt u zich geen zorgen meneer alles komt goed werd er aan de andere kant van de lijn gezegd.
Vervolgens kreeg ik op 12 oktober en 13 oktober inderdaad 2 dozen geleverd met de krabpaal onderdelen. En had ik eindelijk mijn complete krabpaal binnen die ik besteld had en ook al betaald met mijn credit kaart. Eind goed al goed zou je zeggen. Maar niets is minder waar.
Een week nadat ik eindelijk alles compleet binnen had. Kwam ineens doos 2 van 2 van de vorige krabpaal bij mij binnen. Terwijl doos 1 van 2 dus al lang en breed bij mij was opgehaald door dhl. Ik vervolgens maar weer naar zooplus gebeld en gevraagd wat ik daar mee aan moest. Er werd mij weer verzekerd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat alles in orde kwam. Net als bij de eerste doos gedaan is, werd dus deze doos ook weer opgehaald door dhl. Eind goed al goed zou je denken. Alle teveel ontvangen dozen weer retour gestuurd naar zooplus. Ik mijn pakket wat ik besteld en betaald had via credit kaart compleet binnen.
Er gingen dan ook zon 3 maand overheen. Tot ik ergens eind Januari ineens een herinnering van Zooplus toegestuurd kreeg. Over mijn bestelling van mijn krabpaal dat ik die nog niet betaald zou hebben en dat ik dus maar even 46 euro moest betalen. Ik dus voor de zoveelste keer weer een belletje naar Duitsland gepleegd. Meneer maakt u zich geen zorgen alles komt in orde. Werd er weer gezegd aan de ander kant van de lijn.
Vervolgens kreeg ik een eerste herinnering. Waarop ik via mail gereageerd heb. Maar van Zooplus dus nooit een verklaring heb ontvangen. En nu inmiddels een 2e aanmaning met de dreiging dat ze het bedrag dat open staat via civiel strafrechterlijke weg te willen innen. Hier heb ik ook weer op gereageerd met een mailtje en ook daarop natuurlijk helemaal nog geen antwoord gehad van hun.
Dat er zulke groffe fouten worden gemaakt bij zooplus vind ik te zot voor woorden. En dat goed willende burgers zo de dupe van hun worden vind ik nog vele malen erger.
Doe hier iets aan zooplus!!!!!!!!
Ik ga mijn rechtsbijstand verzekering nu inschakelen en alle consumenten programma's aanschrijven met dit verhaal.
-----------------------------------------------------------
06-03-2009 Gereageerd op 1e aanmaning via zooplus mail.
Gereageerd op 2e aanmaning geen reactie terug.
19-03-2009
Uw naam: ************
E-mail adres: *********
onderwerp: Actuele bestellingen
klantennummer: ********
Uw e-mail bericht aan ons: Geachte heer/mevrouw, Ik zie mij genoodzaakt een advocaat in de arm te nemen. U blijft mij tot vervelens toe aanmaningen sturen voor een bedrag dat helemaal niet kan. Want ik heb mijn bestelling al lang betaald via credit kaart. En jullie hebben fouten gemaakt in de verzending. En ik heb alle paketten naar jullie terug gestuurd. Ik heb hierover tot in treurnis contact gehad met jullie klantenservice in Duitsland. Maar jullie schijnen het probleem maar niet te kunnen op lossen. Het bellen van Nederland naar Duitsland is stinkende duur. En ik ben het meer dan zat nu. Ik ben in middels al meer dan 40 euro kwijt aan telefoon kosten. En het probleem is nog steeds niet opgelost. Tevens lezen jullie de mails niet en beantwoorden jullie die zelfs niet. Ik ga nu zelf stappen tegen jullie ondernemen. En ik ga dus de consumenten bond, De stichting voor webwinkels waar jullie bij aangesloten zijn en het consumenten programma Radar mijn dosier toe sturen met mijn verhaal. Tevens ga ik een advocaat in de arm nemen. Ik ben het meer dan zat dat jullie geen oplossing bieden. Groetjes, **********
-----------------------------------------------------------
Bestelling door zooplus zelf ingevoerd ik heb zelf niks gedaan. op 08-10-2008
Hier kunt u de opgeroepen opdrachten in het detail zien Opdracht: 5796113
Aantal artikel Enkele prijs in EUR Prijs incl. BTW EUR
1 Trixie Cat-Track- 1 stuk 6,99 EUR 6,99 EUR
1 Trixie krabpaal Montilla- beige 119,00 EUR 119,00 EUR
Totaal incl. BTW EUR: 125,99 EUR
-----------------------------------------------------------
Bestelling door mijzelf ingevoerd op de site van Zooplus op 22-09-2008 en compleet bedrag betaald met mijn credit kaart.
Hier kunt u de opgeroepen opdrachten in het detail zien Opdracht: 5700458
Aantal artikel Enkele prijs in EUR Prijs incl. BTW EUR
1 - tegoedbon -7,28 EUR -7,28 EUR
1 Trixie krabpaal Montilla- beige 119,00 EUR 119,00 EUR
1 Trixie Cat-Track- 1 stuk 8,99 EUR 8,99 EUR
1 Gimpet Pasta-Set- Multivitamine TGOS 220 g + Mout-Soft Extra 220 g 17,69 EUR 17,69 EUR
Totaal incl. BTW EUR: 138,40 EUR