LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Buspiron

Ervaringen met medicijnen? Geef hier jouw mening.
Jamile
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2010 18:47

Re: Buspiron

Ongelezen bericht door Jamile »

Hai gerrit,

Ik ben nu de 10e dag ingegaan.. en nu word in een x heel moe en loom eigelijk. En er komen toch wel depressieve verschijnselen. Dus het lijkt wel alsof ik eerst niet zo veel vernam (behalve de bijverschijnselen) en alsof het nu alles wordt versterkt, en hopelijk straks het allemaal beter aanvoelt. Komt dit je misschien enigzins bekend voor?

:D :D :D :D

Gerrit5
Berichten: 40
Lid geworden op: 01 jan 2009 19:42

Re: Buspiron

Ongelezen bericht door Gerrit5 »

Mede doordat je nog maar net begonnen bent met de buspiron klinkt het al dat het zal aanslaan.
mag ik vragen op welke dosis je zit, je bent nog maar net begonnen dus ik vermoed 15 mg per dag over drie dosissen verdeeld.
Het lome gevoel ken ik wel, het voelt ook wel lekker vind ik maar ik denk wel dat dat wat gaat afzwakken.
Als je depressieve gevoelens krijgt 'wat ik pas bij meer dan 30 mg kreeg' dan denk ik dat je niet heel snel aan ophogen moet gaan denken, want dat gaat in mijn beleving niet op korte termijn over, ik heb er lexapro bij gekregen.
Ik zou eerst kijken wat de huidige dosis voor jouw doet en bespreek het vooral goed met je behandelaar.
Ik hoop voor je dat er meer gaan reageren.
Vr,Groet, Gerrit.

Jamile
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 mar 2010 18:47

Re: Buspiron

Ongelezen bericht door Jamile »

Hallo Gerrit,

Wat ik al opmaakte van verschillende reactie,s heb ik niet zo,n hoge dosis. 10mg per dag. Neem ik in als ik naar bed ga. Voel ik me idd een beetje loom worden is wel een lekker gevoel helemaal om te slapen. Alleen heb ik heel erg dat ik goede dagen en slechte dagen heb, vandaag voel ik me goed en gisteren ja niet heel erg zo. Denk ook wel dat het zijn tijd nodig heeft dat alles goed gaat werken. Maar goed we zijn ermee bezig en de dagen verschillen heel erg hoe ik me voel.
Maar op dit moment denk ik ook nog niet aan het ophogen. Maar hoe lang gebruik je het nu? En op welke dosis zit jij nu?

Gr Jamile :D

Gerrit5
Berichten: 40
Lid geworden op: 01 jan 2009 19:42

Re: Buspiron

Ongelezen bericht door Gerrit5 »

He Jamile

Ik gebruik het al meer dan een jaar, mijn dosis is 45mg p dag, ik ga afbouwen naar 30mg.
Enige schommelingen in stemming heb ik wel gehad maar nooit erg.
Je bent nog maar kort aan dit middel, ik zou het rustig aankijken als ik jouw was.

Gesloten