Pagina 3 van 4
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 17 feb 2009 13:17
door brouwer.ajm
Deze mail kreeg ik vandaag van Verkade:
Op 17 februari 2009 11:39 schreef <
[email protected]> het volgende:
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw mail met betrekking tot het Verkade Valentijnshart ontvangen.
Nogmaals willen we aangeven dat we het erg vervelend vinden dat uw valentijn het hart niet heeft ontvangen. Zoals wij al meldden geeft TNT post geeft een bezorggarantie van 95% op Valentijnsdag zelf. Desondanks blijft het vervelend dat u uw valentijn niet hebt kunnen verrassen en willen wij het bedrag terug storten op uw rekening.
Handelen het dus uiteindelijk netjes af al blijft het een teleurstelling.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 17 feb 2009 17:54
door AnoukBeekhuis
Nou ik had er ook één besteld en inderdaad het geld is gelijk afgeschreven! Mijn hart is niet bezorgd bij mijn valentijn en vandaag de dag is het nog steeds niet bezorgd.. Ik heb nou al 2 reactieformulieren ingevuld en tot nu toe nog geen reactie gehad.. Ik word toch wel ontzettend pissig van verkade. Ik ben ook maar een arme student!
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 18 feb 2009 11:53
door PaulWM
ook hier het zoveelste slachtoffer van verkade's valentijsnhart aktie, ruim op tijd besteld, met bevestigingsmail. echter op 14 febr en ook de dagen erna geen valentijnshart, meerdere mails gestuurd, ook klacht conform hun verzoek met ordernr en ww aangemeld, zou per omgaande contact met mijn worden opgenomen, MOOI NIET DUS. dan maar gebeld met koninklijke verkade , kreeg een ontwijkende dame van consumentenservice aan de lijn..
Zou het zin hebben om naar het koninklijke eraf te laten halen??
want dit is naar mijn mening pure oplichting.
Ik zal in ieder geval nooit meer iets bestellen via verkade.nl, enne misschien ideetje om een kopersblokkade producten verkade in te stellen?????????
oh ja e-mailadres is :
[email protected]
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 18 feb 2009 16:36
door sietskek
ze gaan dus wel netjes betalen mailen ze net ..valt dan weer mee maar ja daarmee si de verassing niet gered
en hopen dat ik mijn ordernr nog ergens vandaan kan halen want die had ik gewist...was bang dat de verassing uitkwam -----zucht------
Geachte heer, mevrouw,
Wij hebben uw mail met betrekking tot het Verkade Valentijnshart ontvangen.
Nogmaals willen we aangeven dat we het erg vervelend vinden dat uw
valentijn het hart niet heeft ontvangen. Zoals wij al meldden geeft TNT
post geeft een bezorggarantie van 95% op Valentijnsdag zelf. Desondanks
blijft het vervelend dat u uw Valentijn niet hebt kunnen verrassen en
willen wij het bedrag terug storten op uw rekening.
We hebben nog niet al uw gegevens ontvangen. Wilt u zo vriendelijk zijn de
volgende informatie mailen naar
[email protected]
- naam rekeninghouder
- ordernummer (staat in de bevestigingsmail die verzonden is ten tijde van
uw bestelling)
- rekeningnummer
- plaats bank
Indien u ons mailt met deze gegevens kunnen wij het bedrag terugstorten.
Met vriendelijke groeten,
Verkade consumentenservice
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 18 feb 2009 21:15
door Ericw
Het programma Kassa van de Vara zal er in de verlening aandacht aan schenken. Er word zelfs geprobeert de directeur van de Verkade naar de studio te laten komen. Ook zoekt de redactie van het programma mensen die hun verhaal in de studio willen vertellen. Kijk even op het forum van kassa.
Overigens,het is nu woensdagavond en heb nog steeds niets ontvangen.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 18 feb 2009 21:51
door sjoegel
De directeur van Verkade komt niet.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 18 feb 2009 23:37
door alysia
Ook ik had twee harten besteld voor mijn kleindochters. Via Ideal werd gelijk 2x € 9.95 van mij giro rekening afgeschreven. De hele zaterdag met spanning zitten wachten op een telefoontje van mijn kleindochters. Zaterdagavond zelf maar eens gebeld. Beide hebben niets ontvangen. Weg verassing.
Uiteindelijk hebben ze helemaal niets ontvangen. Zelfs de bevestiging mail van Verkade heb ik niet ontvangen. Al 4 maal een mail gestuurd naar ze. De mails komen gewoon retour. Nu maar een brief geschreven. Ik wil in ieder geval zo spoedig mogelijk mijn geld terug. Wat een FLUT actie.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 19 feb 2009 00:12
door Sannah
Ik had een hart besteld voor mijn moeder. Niet op het laatste moment besteld maar een dag of tien van te voren. Helaas niets ontvangen... Geld was wel de volgende dag van mijn rekening af.
Ondertussen heb ik al drie mails naar Verkade gestuurd maar nimmer een antwoord of reactie terug gehad.. Ik word dieptriest van deze actie
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 19 feb 2009 11:57
door miekederijck
Ik heb net weer maar eens gebeld met de afdeling consumentenservice omdat ik na 4 emails nog steeds geen bericht terug kreeg,en mij is nu beloofd dat het geld voor 1 maart op mijn rekening staat.Nu maar hopen dat dat gebeurt,ik laat het jullie weten.
Het telefoonnummer is trouwens 075 6556111
Mieke Derijck
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 20 feb 2009 13:19
door Ericw
Hoi Sjoegel,
Hoe weet jij dat de directeur niet komt. En weet jij misschien dan ook over al een of meerdere gedupeerde naar de studio gaan?
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 20 feb 2009 16:19
door Janmaat
Bij ons ook geen verkade hart aangekomen, wel lekker 10 euro aftikken en dan niets ontvangen al een week ruzie omdat er geen chocolade in huis is... heb ik dat!
mailen heeft geen zin want ze kunnen niet lezen volgens mij, bellen ook al niet lees ik net want dan komt er een extern bureau tussen.
dag tientje.... laat de meisjes van verkade het maar oplossen!!
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 23 feb 2009 17:22
door miekederijck
Wat zit er vandaag in de brievenbus................jawel het hart van verkade ....10 dagen te laat.Ik begrijp er niks meer van ik zou mijn geld terug krijgen van verkade en nu sturen ze ook nog een hart,nou maar hopen dat die gratis is voor al het ongemak.
Mieke
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 23 feb 2009 18:52
door raffaele
Hier ook hetzelfde.
Geen hart ontvangen,ze hebben wel het geld van mijn rekening gepakt.
Na een aantal emails zonder antwoord heb ik ook besloten om te bellen.Die mevrouw aan de telefoon beloofde mij dat het hart zou alsnog gestuurd worden en mijn vrouw zou vandaag het hart ontvangen.
Helaas vandaag ook geen hart gehad.
Wat een teleurstellende bedrijf.
Gr.Raffaele
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 23 feb 2009 19:07
door Janmaat
wat heb ik nou met de directeur te maken, die moet delegeren meer niet....
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 23 feb 2009 19:40
door Janmaat
ik wens de directeur heel veel beterschap, hij moet zich nu met andere dingen bezig houden! das belangrijker.
Alleen een belletje naar de leidinggevende die hier iets aan kan doen en zeggen dat hij/zij dit moet oplossen voordat hij terug is!
Dat is alles en dan zorgen dat hij niet meer overspannen wordt, dat is nergens voor nodig er loopt geen bloed uit!!
wij wachten wel op ons hartje!!
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 25 feb 2009 16:31
door TheSpeci
Helaas de gehele zaterdag gewacht op het bezorgen van het hart, helaas heeft mijn valentijn niets mogen ontvangen.
Na een klacht op de site hebben we het een week later mogen ontvangen. Ze hebben niets extra gedaan. Krijg je een hart van 10 euro met 9 chocolaatjes een week later. Het gedicht wat ik gemaakt had zat er niet bij.
Een gemiste kans om een goede oplossing te bieden voor een slecht uitgevoerde actie. Volgend jaar dus geen verkade actie voor mij.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 25 feb 2009 17:18
door kermis
Ook ik had voor 2 mensen iets besteld 4 dagen later kwam het pas aan en ja ook ik had het al begin februari geregeld. Doe het nooit meer heb nog met ze zitten mailen maar volgens mij denken ze gewoon we hebben het binnen en dan de schuld afschuiven op TNT die zouden het te laat hebben bezorg.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 25 feb 2009 18:22
door giese440
Ook bij mij is het hart te laat bezorg,ben maandag samen met de directeur van verkade bij kassa in de verlenging geweest.Daar heeft de directeur ons beloofd om met een gebaar ons te compenseren.Hij heeft woord gehouden en ons een gigantische bos bloemen laten bezorgen.
Dus ondanks het te laat bezorgen een grote pluim voor verkade.
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 25 feb 2009 19:59
door Ericw
Bloemen... He dat is ook wel leuk. doe mij die maar..
Ik heb vandaag het geld op de rekening ontvangen. het beloofde goedmakertje heb ik nog niet ontvangen.
Nu heb ik begrepen dat de TNT 95% leveringsgarantie heeft gegeven voor het goedmakertje
Ik zal toch niet tot die 5% behoren die dat niet ontvangen..
Re: Valentijnsactie van verkade
Geplaatst: 26 feb 2009 14:39
door Suzanne123
Mijn vriend wilde mij verrassen met een Valentijnhart van Verkade ,(ik snapte al niet waarom hij zat.14 feb. steeds naar de brievenbus liep..)
maar tot op de dag van vandaag heb ik niks mogen ontvangen.
Het bedrag was uiteraard meteen na bestelling afgeschreven,en dat was vér voor Valentijsdag.Er werd nog volop reclame voor de aktie gemaakt,terwijl het ze toen kennelijk al boven het hoofd groeide.
Na diverse mailtjes hebben we nog niks van Verkade gehoord,is er niks teruggestort en word ik alleen maar boos van zo'n reactie hier van Verkade.Erg minnetjes om het op TPG af te schuiven ook!
Volgens mij zijn er nog een hoop mensen die niks ontvangen hebben,én hun geld nog niet terughebben.