Re: Geen Oxxio klant, wel betalen (huil)
Geplaatst: 13 dec 2010 11:54
Beste trebelski,
Dat is vervelend om te horen. Wij willen inderdaad op deze manier geen klanten werven! Wat goed dat u het mailadres ([email protected]) heeft doorgegeven. Als uw vriend een e-mail stuurt met daarin zijn gegevens kan ik nagaan of de annulering alsnog correct verwerkt is en kan ik uitzoeken om welke verkoper het gaat. Wij kunnen de verkoper dan laten aanspreken op zijn gedrag. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker
Dat is vervelend om te horen. Wij willen inderdaad op deze manier geen klanten werven! Wat goed dat u het mailadres ([email protected]) heeft doorgegeven. Als uw vriend een e-mail stuurt met daarin zijn gegevens kan ik nagaan of de annulering alsnog correct verwerkt is en kan ik uitzoeken om welke verkoper het gaat. Wij kunnen de verkoper dan laten aanspreken op zijn gedrag. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
De Oxxiomedewerker