niet omdat ik mij hier wilde inschrijven, maar was wel nieuwsgierig. Gelijk vond ik het verdacht, dus heb ik het gegoogled. er zijn er veel. Niet alleen worden de pakketten aangeboden op marktplaats, zoekertjes, marktgigant etc. Ook kom ik sites tegen thuiswerkfabriek, extra-geld, online-email-processing,thuiswerkbanen, emailjerijk. ga zo maar door. En allen hebben ze dezelfde opmaak. Wat er denk ik dus gebeurd; je download waarschijnlijk een pakket waarmee je een simpele website kunt bouwen volgens een vast stramien. de € 30 die je kan ontvangen met het verwerken van emails; is dus de € 30 die betaald moet worden voor het starterspakket. Iedereen die er 1 aanvraagt bij jou; betaalt jou € 30. Dus tsja, als er veel mensen zijn die op jouw site reageren, dan verdien je dus geld. Met m.i. ONZUIVERE praktijken en ILLEGAAL. Een aantal sites hebben een disclaimer via File Reg (online gerbruikersverklaringen, algemene voorwaarden etc) om zich in te dekken. Volgens mij is de enige mogelijkheid het bedrijf PayPal melden wat voor een praktijken er mee plaatsvinden.
U mag de PayPal-service niet gebruiken voor activiteiten die:
die betrekking hebben tot transacties die (a) de persoonlijke gegevens van derden tonen in strijd met het toepasselijke recht, (b) piramidesystemen, 'Ponzi'-schema's, matrixprogramma's, andere 'word snel rijk'-schema's etc. etc.
Lijkt mij duidelijk. Voor degene die te goeder trouw zich aangemeld hebben. Eens en nooit meer, maar misschien met zijn allen melden?
grt