LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opdringerig Winkelpersoneel

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
marieke2407

Re: Opdringerig Winkelpersoneel

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hoi

waar jij het over hebt..dat laatste,dat zal mijn man wel weten...
die is er zo mee bezig...ja echt ,diamanten..ja mzzl....ja leuk staat het gouden stekkers,niemand ziet het?staat achter de apparatuur ihihiih
maar goed,als hij zich er lekker bij voelt..okee...ik verwen mezelf ook hor dus..maar hij heeft het zelf wel helemaal uitgezocht,zo is ie wel,en door verkopers laat is zich niet leiden...en ik al helemaal niet,ken de kneepjes van het vak.. :D gladjakkers,ja toch?

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee vochtig hey hou op,als ik al met een plant in de richting kom krijg ik eenboze blik...snap je een beetje hoe is nu hahahahah....hij moet gewoon het beste van het beste hebben,dat gevoel heeft ie gewoon....als het toe laat hoor,we hebben geen kids dus...je snapt wel dat het dan wat makkelijker gaat..en nu ishet af en klaar ,dan is het ook goed ook en blijft ie niet op zoek gaan naar andere spullen....hoewel de led tv 's komen in.....aahhhhhhhhhhhh
maar hij is altijd zo..ff jaartje of 2 wachten tot de kinderziektes eruit zijn....
dus over 2 jr....juist..

bedankt voor je info! als hij thuiskomt,hij komt laat thuis en morgen moet ie klussen dus als ik hem spreek laat ik het weten!

mvg marieke2407

angel1978
Berichten: 11131
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Opdringerig Winkelpersoneel

Ongelezen bericht door angel1978 »

Marieke,

Diamant is een isolator en geleidt dus helemaal niet..
Daar kunnen nooit electrische signalen overheen en is dus zinloos als materiaal te gebruiken voor kabels.. Het zou op z'n hoogst het omhulsel kunnen zijn, maar dan is dat dus alleen bedoeld voor het oog en wordt het signaal daar zeker niet beter van..

Als dus een medewerker je dus kabels met diamant aanbiedt.. houd ie je voor de gek of hij licht je op..

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: Opdringerig Winkelpersoneel

Ongelezen bericht door WarZir »

Als dus een medewerker je dus kabels met diamant aanbiedt.. houd ie je voor de gek of hij licht je op..
Welneej, daar laat haar man zich toch niet door leiden, die weet alles al... :wink:

:lol:

marieke2407

Re: Opdringerig Winkelpersoneel

Ongelezen bericht door marieke2407 »

hoi hoi

nou ze zaten er wel op,maar mijn man vond het ook onzin en later is ie gaan kijken op de sites waar hij lid van is enz...en idd ...slaat nergens op.//hij is tevreden zo en iedereen moet,tevreden zijn met wat hij of zei heeft ! toch? of je nou tevreden bent met een kabel van 4,95 of 129,95?is ieder voor zich..
hij probeerde het wel op te dringen maar ......nee

mvg marieke

Gesloten