LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De huisarts en zijn vriendjes ...

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: De huisarts en zijn vriendjes ...

Ongelezen bericht door marietje224 »

ik heb een aantal aandoeningen eentje en wat andere dingen ook loop ik voor bij de revalidatie arts,dat is een specialiteid op zich.
tot ik een aandoening had die verkeerd beoordeeld was door het ziekenhuis ,ook na de operatie wilde ze mij niet verder helpen.
ook de nodige fysio,maar op een bepaald punt moet je ook zelf gaan denken,dit klopt niet.
en ben naar de huisarts gegaan voor een aanvraag voor een second opnion.
hij stond er volledig achter,ik ben naar belgie gegaan omdat de wachttijd hier te groot was ,kon ook naar de st maartenskliniek maar dat is voor mij nog verder weg.
deze arts in belgie zag het zo..helaas heeft hij me met alle macht 3x nog geopereerd maar de pezen zijn kapot gespoten hier in ned..!!
ook ik had moeten denken 13 spuiten?maar ik was nog een leek wist ik veel hij is arts?
nu heb ik nog pezen die zo dun zijn al visdraadjes ,de arts heeft geprobeerd het zo stabiel mogelijk te maken maar ooit moet ik eenprothese.

over het feit,fysio hier en fysio daar en de verzekering betaald wel,daar bent u ook zelf bij?niet boos bedoelt,maar u snapt toch dat het veel geld kost.

ik moet u huisarts gelijk geven van alles proberen het is een meisje van 13.voor het zelfde geld waren het groeipijnen...u had misschien ook zelf kunnen operen second opnion...of u heeft dat gedaan en heb ik dat niet goed gelezen als dat zo is excuses,maar het was even een rommeltje op pagina 1.
kwam er niet 123 uit...

gelukkig is de maartenskliniek heel goed en is ze in goeden handen..

oj ha nog even wat vlietland en vlaardingen wat 1 is..staat niet zo heel goed bekent...bij mijn schoonzus die een knobbel in de borst had,zeiden ze ,het is 99.9 % goedaardig,wat ze nooit hadden mogen zeggen,altijd in het midden houden..je voelt hem al aankomen zeker?2 borsten eraf..hoera vlietland

karin21
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 dec 2010 16:47

Re: De huisarts en zijn vriendjes ...

Ongelezen bericht door karin21 »

Dit is een bericht aan SPARTAAN. Nadat ik je bericht heb gelezen, had ik het idee dat ik het verhaal van mijn dochter las! Zij heeft hetzelfde meegemaakt. Het is zo verdrietig om te lezen dat zowel artsen als omgeving je niet begrijpt en denkt dat je je aanstelt. Uiteindelijk zijn wij terecht gekomen bij dokter Wymenga van de sint Maartenskliniek in Nijmegen. Onze dochter is daar 25 oktober geopereerd en is dus nog aan het revalideren. Zij wordt eind deze maand 15 jaar. Graag zou ik willen weten hoe het met je dochter gaat en of de operatie geholpen heeft. Wat kan zij nu weer?
Ik zou het heel fijn vinden als je antwoord geeft, groet Karin

Gesloten