Dus doe ik boodschappen in duitsland
Ik woon vlak bij de grens,dus kom ik er wel eens!
Maar dat u die reactie eruit pikt? ik zie niet wat dat met dit topic te maken heeft?
Ook uw reactie over het nudistenkamp(mis ik hier iets???)raakt kant nog wal,is alleen grof taalgebruik.
Ik heb u steeds netjes geantwoord,maar als u het nodig heeft om op deze manier op mensen te reageren?
Zou ik zeggen ga u gang,ik heb wel iets beters te doen!
MVG Mattie
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AZ kampioen
Re: AZ kampioen
Ein Baumschüler ist jemand, dessen IQ respektive Bildungsstand so niedrig ist, dass er höchstens die Baumschule besucht haben kann.
Even terug naar het onderwerp, AZ, het speeltje van Scheringa.
Heeft Scheringa de alleenmacht en bepaalt hij wat er gebeurt en niet de coach en het bestuur en wat vinden spelers van Scheringa?
Nou, daar is al eens onderzoek naar gedaan.
Al in 2001 viel Scheringa door de mand in het KRO programma Reporter met als onderwerp: Kleine lettertjes : Het ware gezicht van Dirk Scheringa.
Dit programma is hier te zien:
http://reporter.kro.nl/uitzendingen/200 ... intro.aspx
Zou het niet eens tijd worden dat deze man, in het NRC Handelsblad al eens de Nederlandse Berlusconi genoemd, gestopt wordt ?
Groeten,
Piet
Heeft Scheringa de alleenmacht en bepaalt hij wat er gebeurt en niet de coach en het bestuur en wat vinden spelers van Scheringa?
Nou, daar is al eens onderzoek naar gedaan.
Al in 2001 viel Scheringa door de mand in het KRO programma Reporter met als onderwerp: Kleine lettertjes : Het ware gezicht van Dirk Scheringa.
Dit programma is hier te zien:
http://reporter.kro.nl/uitzendingen/200 ... intro.aspx
Zou het niet eens tijd worden dat deze man, in het NRC Handelsblad al eens de Nederlandse Berlusconi genoemd, gestopt wordt ?
Groeten,
Piet
Het ergste is natuurlijk volgens de woordvoerder van de DSB dat die schilderijen zijn gestolen maar dat de gedupeerden in de kou moeten blijven staan, interesseert deze bank klaarblijkelijk ook niet, dat moeten zij toch geleerd hebben van die andere leasebanken.
Volgens de overheid of die ene van de overheid zegt de klant is koning,
dus wordt er zoveel mogelijk van het geld van de gedupeerden achterover gedrukt. Banken en Politici niet betrouwbaar gebleken.
Volgens de overheid of die ene van de overheid zegt de klant is koning,
dus wordt er zoveel mogelijk van het geld van de gedupeerden achterover gedrukt. Banken en Politici niet betrouwbaar gebleken.
Ik heb al de minuten ademloos(nou dat kan natuurlijk niet 35min je adem inhouden) maar bij wijze van spreken, zitten kijken en luisteren naar het verslag van KRO reporter.
Als hier geen actie op is, of wordt ondernomen door mensen die dit kunnen, dan is het wel een hele grote pet waar alles onder verdwijnt of een beerpurt met een deksel die niet door normale mensen is te lichten. Waar alles in verdwijnt.
Ik hoop dan ook dat er mensen zijn die de kracht en moed hebben om hier op een rechterlijke wijze in te duiken en het uit te zoeken zodat aan dit soort praktijken en mensenhandel paal en perk gesteld kan worden.
Ik heb er geen woorden voor.
We hebben gelukkig geen banden met de scheringa holding dus ik voel me vrij van deze persoon, die graag gewoon, en superslim wil zijn. (geslepen zal je bedoelen.)
Groet Janny
Als hier geen actie op is, of wordt ondernomen door mensen die dit kunnen, dan is het wel een hele grote pet waar alles onder verdwijnt of een beerpurt met een deksel die niet door normale mensen is te lichten. Waar alles in verdwijnt.
Ik hoop dan ook dat er mensen zijn die de kracht en moed hebben om hier op een rechterlijke wijze in te duiken en het uit te zoeken zodat aan dit soort praktijken en mensenhandel paal en perk gesteld kan worden.
Ik heb er geen woorden voor.
We hebben gelukkig geen banden met de scheringa holding dus ik voel me vrij van deze persoon, die graag gewoon, en superslim wil zijn. (geslepen zal je bedoelen.)
Groet Janny