LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort 2

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
crenshof

Re: Telfort 2

Ongelezen bericht door crenshof »

Heel bijzonder die percentages van Telfort zelf.
Ik ben niet één keer uit Telfort zelf benaderd.
Krijg nog steeds verschillende personen met verschillende verhalen aan de lijn.

Na mijn derde telefoontje nav achtste onjuiste factuur, diezelfde dag mail ontvangen met bericht dat men mij niet kon bereiken...
Voorstel om probleem op te lossen, staat niet in verhouding.

Op tegenreactie alleen ontvangst bevestiging ontvangen.
Ben benieuwd wanneer alles nou es echt opgelost is.

Het hele verhaal duurt nu al 10 maanden.

groenerijder

Ongelezen bericht door groenerijder »

Ik had alle mail bewaart en ook benoemd dat wanneer ik niet geholpen zou worden verdere stappen zou ondernemen en ik contact zou zoeken met de geschillencommissie.
Had zelfs schriftelijk en aangetekend mijn klachten kenbaar gemaakt, tevens medegedeeld dat ik ook per direct mijn abonnement wens te beeindigen volgens hun eigen artikel 17 (dat wanneer zij niet aan de verwachtingen van de klant kunnen voldoen, dit kunnen ontbinden).
Hier kreeg ik ook geen bevestiging van, op een gegeven moment heb ik hen wederom gemaild waarom ik niets hoor.
Volgens Telfort had ik nooit een brief geschreven en was daar ook nooit aangekomen, ik heb een kopie terug gemaild van het aantekenbewijs, en dat ik wederom weer een bewijs had dat men nalatig was geweest, weer een reden om dit door te geven aan de geschillencommissie.
Vanaf december ben ik bezig geweest, tot ook radar aandacht zou schenken aan Telfort heb ik gelijk ook daar aan de bel getrokken.
Dus enerzijds was mijn zaak bij de geschillencommissie in behandeling en ook nog eens bij tros radar.
Toen is het balletje eindelijk beginnen te rollen, Telfort heeft zeer snel gereageerd en had tevens het verzoek om de tros en de geschillencommissie in te lichten over de goede afloop.
Ik heb de beste man van Telfort verteld dat ik eerst een en ander zwart op wit wilde hebben en wachte tot het geld inderdaad was terug gestort op mijn rekening.
Dit is allemaal gebeurd, dus kon ik de zaak Telfort naar teveredenheid afsluiten.
Ik denk dat men alle bewijs moet bundelen en ook via de geschillencommssie hun gelijk moet zien te halen.
Gezien hun eigen artikel en het recht van de consument dat wanneer het product (abonnement) niet voldoet aan de verwachtingen men het gewoon kan ontbinden.
Ze hebben hiermee geen poot om op te staan ook al zou het voor de rechter komen, in het geval Telfort worden ze de dupe van hun eigen regel!

mart roest

Ongelezen bericht door mart roest »

kan iemand mij vertellen waar die meneer DE BEER via mail berijkbaar is zodat alleen hij mijn post ontvangt groetjes mart

p.s waar moet je heen met brieven aangetekend .. dus het goede klanten service adres graag

mart roest

Ongelezen bericht door mart roest »

heeft u ook weleens gemerkt dat uitspraken van mede werkers VER uiteenlopen met wat de een zegt of de ander nu heb ik zelf problemen met telfort waar ik nu de dupe van lijkt te worden ..wordt verv.......

goya

Ongelezen bericht door goya »

goeiemorgen lieve mensen.
mij is ook een groot oor aangenaaid door TELFORT het komt er op neer dat ik me had geinformeerd over 20mb omdat mijn pc nogal langzaam opstart enz, naar aanleiding van de reclame op tv gebeld kreeg ene mevrouw sabrina peters en zij verzekerde mij dat zou allemaal verholpen zijn als ik dus van 4mb naar 20mb zou gaan ze heeft het verzekerd dat dat zo was niet een keer maar een paar keer, ik gewacht tot het werd aangesloten en wat blijkt nu het is alleen voor downloden van muzoek en films enzo wat ik dus helemaal niet doe, weer gebeld weer een ander, lag aan de PC was vuil, ik zeg dat is niet zo, moest toen maar een brief sturen ook gedaan brief is niet te vinden en ga zo maar door bla bla bla, je blijft bellen en krijgt de ene *** smoes na de andere, ik kwam dus geen stap verder, ik kreeg toen de email dat je nu 4 cent moet gaan betalen voor elk telefoongesprek wat je doet, ik dacht direct ik ga weg heb een andere provider gebelt en die zouden alles in orde maken, ze hadden een opzeg service dus ik dacht kat in t bakkie, nou mooi niet dus daar ging ook alles fout bij ONLINE.NL en het einde van het verhaal is dat ik nu vats zit aan twee proivders voor een jaar. ONLINE.NL werken net zoals TELFORT je word aan alle kanten in de **** genomen maar het kost mij met alle telefoon gesprekken en de aansluitkosten en het abonnement circa 400,00 euries en je doet er niets aan
HELEMAAL NIETS NADA.
Bedankt TELFORT en bedankt ONLINE.NL je word door al die gasten belogen vet belogen en het kan ze niets schelen.
GOED HE.
Nou dat wilde ik even kwijt. vriendelijke groetjes van mij en nog een fijne dag verder.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

Hierbij willen wij van Telfort kenbaar maken dat wij actief zijn op het Tros Radar forum. Omdat ook hier klanten van ons aanwezig zijn met problemen willen wij daar waar mogelijk is deze oppakken en hopelijk naar wens afhandelen.

Beste Goya, ik vind het erg vervelend wat u is overkomen en wil u graag helpen aan een oplossing. Omdat wij hier onderling geen berichten kunnen sturen wil ik u vragen of u uw klantcode of ordernummer kunt plaatsen zodat ik contact met u kan zoeken. Ik wil u niet aanraden uw e-mail adres te plaatsen, dan is deze namelijk publiekelijk bekend.

Karel Kletskop

Ongelezen bericht door Karel Kletskop »

Ik heb net de herhaling zitten kijken en je blijft je opvreten.
De enigste manier om iets aan Telfort gedaan te krijgen is weggaan. Dus dat doe ik per 1 juni. Telfort wijzigd de contractvoorwaarden en daar ga ik niet mee accoord. Ik ga geen 5 cent per telefoongesprek betalen, eerst eens een fatsoendelijk werkende dienst leveren en dan pas een tariefsverhoging door voeren. Niet de zaak omdraaien.

Nu kan die meneer het nog zo mooi uitleggen maar er is niets veranderd bij mij. Nog steeds wordt een telefoongesprek verbroken. Wat hij verteld over dat vol downloaden is ook apekool. Als ik vol download kan ik gewoon niet meer bellen, eerst dat downloaden bijna helemaal uitzetten. De op de site beloofde snelheid haal ik niet.
Niets maar dan ook niets is veranderd. Dus doei Telfort ik ben weg. Wel een mooi bosje bloemen gekregen maar ik had liever goed werkende telefoon.

flavia123

Ongelezen bericht door flavia123 »

Wat een zooitje is dat toch nog bij Telfort, ondanks de belofte dit te verbeteren bij RADAR.
Stel ik een gewone vraag per E-mail krijg je als antwoord: Deze vraag kunnen we niet beantwoorden per E-mail. U kunt 0900-9596 bellen met een maximum van 15 euro.........
Wat een onzin, ze willen alleen maar dat je belt om je zolang mogelijk aan het lijntje houden.
Voor mij nooit meer TELFORT! Slechter kán niet.
Vaak geen internet en uitval met de telefoon. Wegwezen..........

Telfort webcare
verified
Contacteer:

@Karel Kletskop, wanneer u uw klantcode of ordernummer kunt posten zorg ik ervoor dat u wordt teruggebeld.

flavia123, wij hebben uw e-mail kunnen achterhalen u wordt teruggebeld.

ton21

Ongelezen bericht door ton21 »

op 18-3-2009 ontstond er een storing bij telfort , telfort was na dagen niet in staat een simpel modem weer aan de praat te krijgen , een man met kpn ervaring die we uit wanhoop hadden ingeschakeld loste het binnen 5 minuten op , u begrijpt dat heeft de nodige gespreks kosten opgeleverd voor telfort , ik heb hier over een brief geschreven ,en daar over geklaagt totaal was ik ongeveer 60 euro kwijt , helaas heeft telfort ondanks belofte nog steeds niet gereageerd , zou het nu wel gebueren na de uitzending ??? denk het niet
maar wat te doen .
sp050320 voor webcare

VANDAAG TERUGGEBELD DOOR TELFORT ,GOED GESPREK GEHAD ,TELFORT WIL DE ZAAK NETJES REGELEN ,MAAR HET HEEFT MIJ UITEINDELJIK MEER GEKOST .
WE WACHTEN AF .
Laatst gewijzigd door ton21 op 07 mei 2009 16:27, 3 keer totaal gewijzigd.

nicedreams

Ongelezen bericht door nicedreams »

ik weet het niet hoor maar dit is echt te bewijzen!!!!! en te filmen ook zonder geflikker in beeld ooit van HyperCam gehoord?
beter bewijs kan je niet krijgen.
go for it!!!

Meijerw

Ongelezen bericht door Meijerw »

Wat ik jammer vind is dat via Tros Radar de schijn wordt opgewekt door Telfort (webcare) dat klachten van klanten op een goede wijze worden opgelost. Helaas zijn mijn ervaringen anders. Blijkbaar is het zo dat, wanneer er geen tussenkomst van een tv-programma is, er anders op klachten van klanten wordt gereageerd dan wanneer er publiciteit van de media omheen zit.

Vanaf begin december 2008 probeer ik reeds in contact te komen met Telfort. De reacties tot op heden zijn, danwel feitelijk onjuist, danwel inhoudelijk geen antwoord op mijn schrijven.

Wellicht dat deze weg toch nog een uitweg biedt en dat via Telfort webcare op mijn klachten inhoudelijk wordt gereageerd (stap 1) en misschien zelfs tot tevredenheid zouden kunnen worden opgelost (stap 2).

Zou toch mooi zijn....zeker gezien het feit dat bij mij technisch alles in orde is (mag ook gezegd worden)...

janny36

Ongelezen bericht door janny36 »

Hoi ik heb de zelfde problemen met de goede service van telfort ik heb maanden betaald voor 20 mb internet en had maar 1.5 mb en ook me telefoon stoorde ik ben meer dan 100 euro belkosten mobiel kwijt en ook nog aan vaste telefoonkosten een grootbedrag elke keer als je hun belt testen ze je lijn waardoor de verbinding verbreekt en je verplicht ben mobiel te bellen.
naar een aantal maanden is het probleem opgelost er is zelfs een kpn monteur bij mij thuis geweest om het te verhelpen de fouten omtrent dit gebeuren lag aan telfort en aan de wijk centrale.
Ik had de klantenservice en gebeld en gemailt dat ik een vergoeding wilde en hun zeiden dat ik het kon krijgen ik moest het schriftelijk doen ik heb nu al 4 brieven naar hun gestuurd in alphen aan de rijn maar geen reactie.
nu vandaag hebben ze me afgeloten voor een bedrag van 56 euro wat niet afgeschreven is ik heb gekeken op mijn bankafschriften het was betaald maar terug gestort.
ik heb hun gebeld en hier een opheldering over gevraagd en tevens over de vergoeding maar ze weten van niks en kunnen niks vinden maar dat is algemeen bekend bij telfort ik heb ze nu een pm gestuurd om dit op een normale op telossen en hoe het zit met de vergoeding aan hun nu de beslissing wat ze doen anders ga ik gerechtelijke stappen tegen hun ondernemen wat heel goed kan ik heb de zaak namelijk voor gelegd aan een raadsman en die geef mij het advies om een zaak tegen hun aan te spannen ik wacht nu op hun reactie
Afz janny :evil:

genvandongen

Ongelezen bericht door genvandongen »

Ik zeg: neem contact op met:
www.coax.nl.
Zij hebben een directe lijn met diverse providers. Binnen 1 dag was het opgelost waar wij vanaf aug 2008, last van hadden
Laatst gewijzigd door genvandongen op 06 mei 2009 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.

genvandongen

Ongelezen bericht door genvandongen »

wij hadden ook een slechte verbinding en telefoonlijn.
De oplossing werd:
aparte modem (UPC) en en losse router(Hadden we al).
De meeste problemen zijn opgelost.
Een magnetron van de buren kan al problemen opleveren.
ADSL. Als men ver van een centrale zit komt men nooit aan de beloofde 20Mb. maar krijgt men maar 4MB.
http://www.gebruikers.eu/
Zij helpen gigantisch
Jacq
Laatst gewijzigd door genvandongen op 06 mei 2009 21:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Voor diegenen die in contact willen treden met Telfort webcare, laat in uw post uw klantcode of ordernummer achter zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Zonder die gegevens is het voor ons lastig of niet mogelijk om uw gegevens erbij te zoeken.

flavia123

Ongelezen bericht door flavia123 »

Goed nieuws: Ik ben eindelijk door een met een juiste serviceinstelling werkende medewerker van Telfort perfect geholpen. De telefoon is door zijn medewerking binnen 24 uur weer aangesloten met het oude nummer. Deze was door een fout van Telfort een kleine week geleden afgesloten en zou zou volgens andere medewerkers niet meer aangesloten kunnen worden. Ik zou alles maar weer opnieuw moeten aanvragen etc.. Na een klacht en over Radar geschreven te hebben heb ik kennelijk de juiste (goede) persoon getroffen! Compliment aan deze heer.

Meijerw

Ongelezen bericht door Meijerw »

Aan: Telfort Webcare.

Mijn klantcode is sp613037. Een telefonisch contact zou ik zeker op prijs stellen.

jungle_jack

Ongelezen bericht door jungle_jack »

Wat een vreselijke oplichters bij Telfort. Ik raad het dan ook iedereen aan serieus te overwegen weg te gaan maar zeer zeker geen afnemer te worden. Ik heb een jaar lang betaald voor een 20mb abo en heb het moeten doen met een hele magere 8mb terwijl ik 300meter van de centrale woon. Sinds afgelopen vrijdag had ik een storing, maar de helpdesk ook en kon ik pas maandag mijn storing melden. Na vele dure minuten en frustraties dat je als klant altijd eerst de schuld krijgt (hoe ver zit je van het ISRA en dat soort flauwekul), de opmerking dat het 5 tot 10 werkdagen duurt. Gelukkig reageren ze bij KPN iets sneller, vriendelijker en doeltreffender. De monteur vertelde me dat er een chip in m'n lijnkaart defect was geraakt en in een paar minuten was gerepareerd. En vroeg hij zich af waarom ik nooit die 20mb gekregen heb.

Voorkom dat je dus ook wordt opgelicht door goedkope inkopers op het netwerk van een ander.
Ik was het afgelopen dinsdag al zat en ben per direct overgestapt op een provider met eigen infrastructuur en eigen monteurs.

NOOIT MEER TELFORT.......

Chareja

Ongelezen bericht door Chareja »

Wat een onzin zeg, krijg nog 156 euro van ze
sturen ze in een mail dat ze 111 overmaken binnen 4 weken en meer krijg ik niet terug.. niks geen vraag of ik er mee akkoord ga.

ben al bijna een jaar hiervoor bezig. die 4 weken zijn ondertussen ook al voorbij en nog niks op de rekening.

Gesloten