LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] voordelengids.eu

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Kyra18
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 nov 2010 19:07

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Kyra18 »

Hallo,

Ik lees hier allerlei klachten over voordelengids.eu en ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Ze beloven je dat je bedenk tijd heb als je de pas bij hen besteld en dat je de pas binnen 5 werkdagen binnen en als je je bedenkt, je de pas zonder problemen retour kan sturen. Nooit een pas gekregen en wel een rekening van 80 euro! Belachelijk :roll: :? !!

klaasvaakje
Berichten: 30
Lid geworden op: 23 jan 2010 09:59

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door klaasvaakje »

Ze zijn nog steeds actief!
Gisteren heb ik een colporteur aan de deur gehad. Vanwege de verhuizing had ik nog geen sticker op de nieuwe deur geplakt.
Ik vroeg hem direct of hij iets kwam verkopen. Nee, nee, hij kwam vragen stellen. Waar die vragen dan voor waren. Nee, het woord enquete kende hij niet. (Hij sprak gebrekkig Nederlands).

Helaas voor hem kon ik hem in antwoord op zijn vragen melden dat ik nooit shopte, nooit op vakantie ging, nooit .. enz, de strekking was duidelijk.

Na een minuut of 10 kwam de aap uit de mouw, hij verkocht pasjes voor de voordelengids a 4,95 per maand. En ach mevrouw, u kunt gerust met uw man overleggen hoor. Dan vul ik nu alvast alle gegevens in en als u binnen 8 dagen even mailt, dan doet u er niet aan mee.

De leugenaar. Gelukkig lees ik hier dagelijks en heb ik hem nog een fijne dag gewenst en 10 minuten van zijn kostbare tijd misbruikt voor niks :lol:

En nu snel een sticker op de deur :mrgreen:

Pixelfactory
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2013 19:46

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Pixelfactory »

Hallo allemaal,
Als internetprof krijg ik regelmatig klachten over Voordelengids.eu. Sterker nog, ook wij hebben een rekening gekregen terwijl alles op tijd is opgezegd en stilzwijgend verlengen van contracten zonder enige herinnering niet meer van deze tijd is. [persoonsgegevens en ongefundeerd bewering verwijderd door de moderator]

joler
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2013 19:28

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door joler »

Onze zoon heeft dezelfde ervaring gehad als alle eerder beschreven gevallen hiervoor.
Hij werd aangesproken op het CS van Antwerpen, heeft stom genoeg zijn naam opgeschreven omdat het zo'n leuke blonde dame was die de verkoop deed, en zei haar eerst thuis te overleggen. 9 dagen later lagen er 2 passen in de bus, 1 op zijn naam, 1 op de naam van een onbestaand iemand. Inmiddels regende het herinneringsbetalingen en een dreiging met de deurwaarder.
Kantoor Antwerpen is telefonisch niet te bereiken, of zelden, en de onvriendelijkheid zelve.
Het retourneren van de passen per aangetekende brief, nadien emails, weer proberen telefonisch eea uit te zoeken, weer een aangetekende brief aan voordelengids: het leidt tot niets. De gespendeerde tijd aan deze xxxorganisatie loopt de spuigaten uit. De ergernis eveneens.

Het heeft klachten geregend bij Testaankoop (vergelijkbaar met Consumentengids), maar als ik deze site zo zie, zijn deze malafide praktijken blijkbaar moeilijk te stoppen.
Wie kan dat wel en hoe??

kimmywill
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2013 23:21

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door kimmywill »

er is geld van mijn bank afgehaald weet niet wat dit is maar beetje raar weet iemand wat ik kan doen :oops:

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Barman »

kimmywill schreef:er is geld van mijn bank afgehaald weet niet wat dit is maar beetje raar weet iemand wat ik kan doen :oops:
Terughalen? :oops:

kuklos
Berichten: 10154
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door kuklos »

kimmywill schreef:er is geld van mijn bank afgehaald weet niet wat dit is maar beetje raar weet iemand wat ik kan doen :oops:
Contact opnemen met de bank?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: voordelengids.eu

Ongelezen bericht door Guardian72 »

kimmywill schreef:er is geld van mijn bank afgehaald weet niet wat dit is maar beetje raar weet iemand wat ik kan doen :oops:
Telebankieren? Kijk of je het zo kan storneren.
Snap je dat niet, of kan dat niet -dan het beste persoonlijk bij een filiaal van je bank langsgaan - en zo snel mogelijk - en verzoeken tot storneren van deze onrechtmatige incasso, en verzoek een 'selectieve blokkade' op de tegenrekening aan te brengen - zodat het niet nog eens kan gebeuren. De reden van deze blokkade : Incassofraude / onrechtmatig incasseren.

(Ik ga er dan van uit dat je echt niet weet waar het van is, en je ook niet ergens domweg je handtekening hebt gezet voor een of ander "proefpakket")

Gesloten