banden die wat droog zijn - met meer dan genoeg profiel - hoeven geen probleem te zijn, remdrukverschil idem
het betrof hier beide keren wagens ouder dan 25 jaar, waar weinig mee gereden wordt ,daarbij waren beide autos verder tiptop in orde waren, autos waarvan men ook wel weet dat het soms wat lastiger is zaken apk waardig te krijgen omdat de techniek ook 25 jaar oud is
remdrukverschil achter mag 30 % zijn, als dat zoal in mijn geval 42 % is, dan is dat in principe afkeur, maar daarmee vlieg je niet ineens de weg af bij hard remmen, sterker, je merkt het niet eens, je remt voornamelijk met je voorwielen, zon 70 % achter 30
verder bestaat het bedrijf 20 jaar en heeft zich qua betrouwbaarheid allang bewezen, 20 jaar red je niet als je continue sjoemmelt door afgekeurde wagens goed te keuren
kleine bedrijfjes die apk keuringen doen, net begonnen zijn, daar is de rdw terecht alert op
overigens vind ik een reactie als dat de rdw hier meeleest etc getuigen van redelijk paranoide gedrag
er zal best iemand een keer meelezen en dat betekent dan niet acuut het einde van het apk station, zoals gezegd, men heeft zich alang bewezen in die 20 jaar
dat het beter onder tafel kan blijven, bericht uit enthousiasme geschreven, tis toch lekker , 2 jaar apk vanaf gisteren - mee eens en derhalve mijn bericht ook geschrapt
als laatste: jlthkoch
zou je ook zo hoog van de toren blazen en vinden dat apk bevoegdheid moet worden ingetrokken als jouw auto ter plekke werd goedgekeurd ondanks je 42 % remdrukverschil? of zou je dan nog steeds dezelfde mening hebben, en eisen datje auto afgekeurd wordt?
ik denk zo van niet maar kan het mis hebben