LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VilaSofa leveren binnen 48 uur.....ECHT NIET!

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: VilaSofa leveren binnen 48 uur.....ECHT NIET!

Ongelezen bericht door sjoegel »

Lijkt de stof die veel verkocht is onder de naam Magentis. Werd door tientallen fabrikanten verwerkt. Er waren vrijwel nooit klachten op. Het kleurverschil is bizar. Heb je een foto waarop het kleurverschil op 1 foto te zien is ? Het lijken mij 2 verschillende kleuren..

snowflake
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 21:16

Re: VilaSofa leveren binnen 48 uur.....ECHT NIET!

Ongelezen bericht door snowflake »

crazyme schreef:Op de foto's beoordeeld is dat een flink kleurverschil.

Weet u toevallig de naam van de stof en de stofsamenstelling ?

geen idee, het voelt ruw aan en het enige wat ik nog weet is dat het model
''noci 2 met divan (2 colli)'' heet in kleur ''a330-4 grijs''
de stof voelt ruw aan.. een beetje zo'n stof als je snel met je hand erover gaat voelt het brandend aan zoalsbij een spijkerbroek.

ik heb even geen duidelijke foto van waar de kleuren in elkaar overgaan, zal proberen om er vandaag of morgen nog een paar te maken.
maar ik ben blij dat het anderen ook meteen opvalt!
het is toch te bespottelijk dat dit binnen 6 maanden al onder gebruiks-slijtage mag vallen?

ik kan ook online weinig vinden over de stof van dit moden, het lijkt wel of alles gedeleted is de website is ook al aangepast.
blij dat vilasofa binnenkort verledentijd is!

snowflake
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 apr 2010 21:16

Re: VilaSofa leveren binnen 48 uur.....ECHT NIET!

Ongelezen bericht door snowflake »

sjoegel schreef:Lijkt de stof die veel verkocht is onder de naam Magentis. Werd door tientallen fabrikanten verwerkt. Er waren vrijwel nooit klachten op. Het kleurverschil is bizar. Heb je een foto waarop het kleurverschil op 1 foto te zien is ? Het lijken mij 2 verschillende kleuren..
ik heb op google gezocht op magentis, dit is niet de stof waar onze bank van gemaakt is..
die van ons is iets ruwer,voelt ook meer stof-achtig aan.
magentis is meer glad en gaat ook niet pluizen ofzo.
ik weet wel wat je bedoelt, de manier waarom het verwerkt is lijkt hetzelfde maar dat is veel hogere kwaliteit.
daar kwam ik ook pas achter toen mijn zus nog geen jaar later ook een nieuw bakstel had aangeschaft die ziet er nu nogsteeds als nieuw uit :)


*EDIT:

ik heb 2 zitkussens naast elkaar gelegen, de een normaal en de ander ondersteboven.

Afbeelding

Afbeelding


en nog wat foto's voor de structuur

Afbeelding

Afbeelding

Gesloten