LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vakantieveilingen.nl

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik krijg sterk de indruk dat deze topic inmiddels verandert is in sluikreklame voor dit bedrijf. En dat is tegen de forumregels.

A.Storm
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 mei 2009 09:16

Re: vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door A.Storm »

ik vind vakantieveilingen juist leuk (en spannend)!

maar dat is toch geen sluikreclame? je kunt op dit forum toch kwijt wat je mening is over bedrijven??

ik heb helaas nog nooit wat gewonnen omdat ik mijn budget goed in de gaten houd, maar ik vind het echt leuk en er zijn echte koopjes te halen!
(voor 2 euro naar een bungalowpark en dat gebeurt echt!)

A.Storm
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 mei 2009 09:16

Re: vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door A.Storm »

Er is een agenda zodat je kunt zien wat er aan zit te komen qua veilingen.

Goede tijden om te bieden zijn 's avonds laat!

Ferry36
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 sep 2009 21:26

Re: vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door Ferry36 »

Hallo allemaal,

Ik heb ook ervaring met vakantie veilingen en het is mij goed bevallen .Ben namelijkal 1 keer in een hotel geweest was goed en ga nu weer weg met vakantie veilingen ,en hebben al goed kontakt gehad met het desbetreffende park.Snap dan ook niet die negativiteit van jullie.
Het is ons goed bevallen .

tstaijen
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2009 20:59

Re: vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door tstaijen »

@vakantieveilingen:
"Aanbieders mogen niet meebieden, dat staat zelfs in hun contract."


Als dat de enige garantie is dat ze het niet doen. Je mag ook niet de straat overstreken als het stoplicht op groen staat, dus niemand doet het, want dat het niet mag is het bewijs.......

Ik heb een poosje veilingen naar egypte en gran canaria bekeken van skytours en stelselmatig een aantal namen zien terugkomen die:
- 40-50 euro verhogen
- altijd ronde bedragen bieden
- meteen op alle open veilingen naar hetzelfde land bieden
- vaak hoog openen (eerste bod)
- nooit een veiling winnen

Het lijstje van namen zal ik maar niet plaatsen hier, want er zit vast ook nog wel een echte bieder tussen.

In ieder gevan maak je mij niet wijs dat er zo'n hoog percentage domme sukkels in nederland rondloopt. Enige alternatief: skytours wil de prijs omhoog. Jammer hoor. Zet je reis dan niet op vakantieveilingen, maar maak gewoon een mooie aanbieding.

De grap is, dat je voor 80% van de overige namen (echte bieders) wel een social network profile vindt op internet ergens (facebook, hyves, etc), of een andere match vindt van een nederlander, maar voor al die skytours bieders dus niet.

En tja, het is niet eens vakantieveilingen.nl die de boel flest, dat doet skytours hoogstwaarschijnlijk zelf. Maar in plaats van iedereen te overtuigen dat dit no-way-niet voor kan komen (omdat het niet mag.....), zou vakantieveilingen gewoon eens moeten laten zien dat ze moeite doen om te zorgen dat dit niet voorkomt.

Als laatste moet ik nog even verklappen dat ik de reis zo wel ga proberen te krijgen, want het is nog steeds goedkoop. Maar dat het op deze manier moet is gewoon zielig. Daaruit blijkt gewoon dat het concept niet deugt.

VakantieVeilingen
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 aug 2009 11:54

Re: vakantieveilingen.nl

Ongelezen bericht door VakantieVeilingen »

Beste TS Taijen,

U heeft helemaal gelijk. Als er iets gebeurd wat niet mag, dan grijpen wij in. Ik hoop dat u even contact met ons kunt opnemen, zodat we iets meer gegevens hebben. Wij starten dan een onderzoek.

Mvg.,

Symen
020-5650600
[email protected]

Gesloten