LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bankplichten niet nageleefd.

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Bankplichten niet nageleefd.

Ongelezen bericht door Noble »

hallo Toon.

1) je hebt dus 400.000 gekregen van je 1.000.000 verlies?

2) nog geen antwoord gekregen op mijn vraag
wát zeben aangaf als rede dat hij NIET met je zaak verder wilde

Toon Stiphout
Berichten: 139
Lid geworden op: 09 mei 2005 00:40

Re: Bankplichten niet nageleefd.

Ongelezen bericht door Toon Stiphout »

Noble en anderen.

ER werd binnen 4 maanden f.1.400.000 verbrast door Schretlen. Zeben met zijn bende(klachtencommissie optiebeurs) oordeelde F. 1.000.000 verlies voor Stiphout. F 400.000. zou Schretlen schuldig zijn Zeben was ook lid van de rechtsprekende hoge raad welke besliste dat rabobank Sprundel volledig schadeplichtig was

xxxMaverick
Berichten: 44
Lid geworden op: 24 sep 2008 22:55

Re: Bankplichten niet nageleefd.

Ongelezen bericht door xxxMaverick »

Toon Stiphout schreef:Noble en anderen.

ER werd binnen 4 maanden f.1.400.000 verbrast door Schretlen. Zeben met zijn bende(klachtencommissie optiebeurs) oordeelde F. 1.000.000 verlies voor Stiphout. F 400.000. zou Schretlen schuldig zijn Zeben was ook lid van de rechtsprekende hoge raad welke besliste dat rabobank Sprundel volledig schadeplichtig was

je antwoord niet op de vraag. Maw: een lulverhaal zonder onderbouwing, get a life?

stofzuigertje

Re: Bankplichten niet nageleefd.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

F1.400.000,- bij 1 bank?

Ik zou risico verdelen over meerdere....
Deze €635.292,- is dus een flink bedrag, dus zou ik het nooit bij 1 bank zetten!

Na 10 jaar had je al gewonnen moeten hebben en zij oordeelde dus vermoedelijk gezien de uitkering dat je mede schuldig was aan fouten en niet tijdig ingrijpen bij verkeerde beleggingen of het niet tijdig controleren hiervan!

Dus ik verwacht dat er weinig meer in zit, en U had kans op winst dus ook de verliezen!

Gesloten