Pagina 3 van 3
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 12 dec 2009 05:13
door alfatrion
WillemV schreef:November schreef:terwijl ik die problemen al een tijd had (paar maanden)
Inderdaad. Ik denk dat je hiermee een probleem hebt, afgezien van de fabrieksgarantie. BW 7:23 zegt:
Dat is alleen een probleem op het moment dat de winkelier kan bewijzen dat het probleem al eerder had, mits de koper maar de stellingen van de verkoper betwist.
Overgens lees je het artikel niet helemaal goed. De eerste zin geeft de koper een onderzoeksplicht (na de koop), maar is irrelevant omdat deze vervangen wordt door de derde zin.
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 12 dec 2009 15:14
door WillemV
alfatrion schreef:WillemV schreef:November schreef:terwijl ik die problemen al een tijd had (paar maanden)
Inderdaad. Ik denk dat je hiermee een probleem hebt, afgezien van de fabrieksgarantie. BW 7:23 zegt:
Dat is alleen een probleem op het moment dat de winkelier kan bewijzen dat het probleem al eerder had, mits de koper maar de stellingen van de verkoper betwist.
Je kan er inderdaad over jokken.
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 18 dec 2009 14:37
door dolfijn27
Sorry maar dit adres klopt niet meer
Kreeg het weer terug dus.
Het adres heb ik voor je opgezocht:
Packard Bell Nederland BV
t.a.v. Algemeen directeur de heer Hans Schinkel
Nieuwe weg 279
6603 BN Wijchen
Klopt dus niet meer
Gr Henny.
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 18 dec 2009 14:39
door jeanne-veghel
Ga opzoek nog een keer voor je. Had het van internet afgehaald. Kom er op terug. Excuus hiervoor, extra werk voor je dus.
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 18 dec 2009 14:41
door dolfijn27
geeft niet hoor was goed bedoeld.
Gr Henny.
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 18 dec 2009 14:45
door jeanne-veghel
heb je een p.b. gestuurd
Re: Acer reparatie
Geplaatst: 22 dec 2009 14:54
door Fjesta
Wij hebben een beamer van acer, 5 jaar oud en weinig draai uren gehad.
Nu is het colorwheel stuk gegaan.
We hadden het onderdeel eerst besteld met een levertijd van 3 weken, toen kwam het bericht na 5 weken dat het nog 4 weken zou duren voor we het thuis gestuurd kregen.
Na dik 3 maand........... levertijd onbekend !!!
We hebben heel veel telefoontjes gepleegd naar Acer, en je word ontzettend vaak doorverbonden omdat niemand daar ergens verstand van heeft
Om een lang verhaal kort te maken, eindelijk de "juiste" persoon aan de lijn. Hij kon niet vinden dat ze dat onderdeel hadden, maar we konden beamer opsturen op EIGEN kosten en 47 euro betalen voor onderzoek naar het probleem DIE AL BEKEND WAS en dan nog event. reparatie en onderdeel kosten..........
en als het onderdeel er niet meer was waren we wel mooi 2x verzend kosten en 47 euro onnodige onderzoeks kosten kwijt !!!
Wat ik wil zeggen:"Verwacht van Acer geen service" volgens mij is hun moto stuk is stuk !