Re: procedure defect component doorsturen naar fabrikant
Geplaatst: 11 sep 2009 23:07
Maar het is wel zo.
Radar Forum
https://radar-forum.avrotros.nl/
Luister: omdat de koper zelf niet direct met de fabrikant te maken heeft, wilt nog niet zeggen dat de fabrikant dan maar niet bestaat!Als koper heb je niets te maken met de fabrikant!!! De verkoper is degene die garantie moet geven.
Sorry, maar als een klant een moederbord koopt en na 5 keer een defect moederbord en dat iedere keer bij verstrekking van een nieuw moederbord de klant terugkomt en aangeeft dat het moederbord niet deugd, dan wil ik alleen maar aangeven dat dan heel vaak de monteur ondeskundig bezig is, in plaats van dat het product ondeugelijk is.Idiote uitspraken dat de consument onzorgvuldig met de gekochte spullen is omgegaan moeten door de verkoper bewezen moeten worden, ik herhaal BEWEZEN!!!!!!!
Het moet eens ophouden met al die mensen die de consument meer rechten toekennen dan de consument werkelijk heeft.Het moet eens ophouden met al die malafide bedrijven die de consument met allerlei onzin zijn recht proberen te onthouden!!!
Helaas eindigt echt iedere vraag op het forum over garantie in werkelijk oeverloos geouweho*r van over dit onderwerp, BBCS vist in een ander topic kennelijk heel snaeky naar de positie van moderator op dit forum.Nu, zolang hij elk topic volkomen verziekt met zijn vaak uit zijn verband gerukte reacties die totaal niet stroken met het geldende recht zal dat niet gaan gebeuren. Degene die de vraag in eerste instantie om hulp kwamen stellen zijn allang afgehaakt door al zijn rookgordijnen over garantie.Bezoekers met een vraag over garantie komen om hulp en niet om te worden afgez*ken met loze ( soms zelfbedachte ) regeltjes.seagoing racer2 schreef:Beste Eddy,
Op een of andere manier eindigt elk topic waar BBCS op reageert in een volstrekt verkeerde uitleg van de rechten van consumenten bij consumenten-verkoop.
Het maakt niet uit waar het topic over gaat. BBCS draait net zolang tot hij weer op zijn stokpaardje zit.
Nee hoor, dat komt omdat jeDat ik hier zo wordt afgeschilderd heeft ook te maken dat ik juist niet datgene zeg wat men wilt horen.
Ik snap dat best.seagoing racer2 schreef:Beste,
Nee hoor, dat komt omdat jeDat ik hier zo wordt afgeschilderd heeft ook te maken dat ik juist niet datgene zeg wat men wilt horen.
net een langspeelplaat met maar 1 groef bent.
Of een CD die blijft hangen in een track
Of een zanger met maar 1 liedje
Of een nieuwslezer zonder autocue
Of een krant met maar 1 artikel
Is het zo een beetje duidelijk..
Wil ik best doen, maar dan moeten die anderen die aangeven dat de consument ten aller tijden gedurende de gemiddelde levensduur recht hebben op garantie ook daarmee ophouden.Zet die repeatknop eens uit!
Het is niet mijn waarheid, maar wat er precies in de wetsboeken en Europese zaken staan.Ten 1e is het niet DE waarheid, maar JOUW waarheid, da's heel wat anders!
Lijkt er ander wel heel veel op.Ten 2e is het onzin dat je hier alleen maar kan zeggen wat men horen wil.
Toch een compliment voor BBCSIk zal er in ieder geval op letten om niet in een topic de berichten steeds te herhalen.
Even rekening houden dat BBCS dit al een keer( op een wat andere manier) eerder heeft beloofd( als je goed zoekt vind je het wel), echter bij het eerste de beste garantie-onderwerp gaat hij gewoon weer volledig los.Maar goed, het voordeel van de twijfel dan maar.seagoing racer2 schreef:
Hij trekt zich kritiek aan, iets wat je van veel forumleden niet kan zeggen
Zo werkt het helaas (nog ) niet. Maar wat niet is kan nog komen. Bedankt voor de terugmelding.Tombo2222 schreef:
Wat mij betreft mag er een slotje op dit onderwerp...of werkt het zo niet?
thnx
It looks like this bad monkey has been given a second chance. After months of exile I'm back it seems on the good graces of the mods I missed you Alfa, I really did. And what would this section be with BBCS. After reading this topic over I'm glad in some ways to see that the eternal debate rages on. So on with the show.Tombo2222 schreef:Hallo,
Ik heb computercomponenten gekocht bij Zercom uit Eindhoven.
Nu heb ik een defect component terug gestuurd naar Zercom.
Normale procedure is dat zij het component doorsturen naar de leverancier/fabrikant.
Nu heb ik van Zercom begrepen dat zij wachten met versturen naar de leverancier/fabrikant tot dat ze meer items hebben om te versturen. Het kan dus twee weken duren voordat ze het versturen.
Heeft iemand de kennis of dit überhaupt mag?
Zonder deze component heb ik niks aan mijn computer en betaal ik voor niks mijn internet provider en andere abonnementen die ik heb lopen voor mijn computer.
Groeten
Tombo2222