Pagina 3 van 3

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Geplaatst: 14 okt 2009 13:52
door Telfort webcare
@maikelll

Ik wil u hierbij zeker van dienst zijn. Wilt u uw klantnummer vermelden? U kunt mij ook benaderen via het telfort.gebrukers.eu forum.

Daphne

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Geplaatst: 14 okt 2009 14:15
door maikelll
Je bedoelt de Youtube app/widget? Nee, dan nog niet

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Geplaatst: 14 okt 2009 15:12
door pongo
Nu is het wel weer mogelijk om in te loggen en eind november wordt er gekeken of je voor coulance in aanmerking komt maar waarop gaan ze dat baseren?
En waarom is het wel mogelijk om de belstatus en smsjes op de facturen te zetten en niet op te vragen is?
Ik zit ineens dik boven mijn normale bedrag, ik heb het idee dat ik voor de gek wordt gehouden maar ik kan het niet bewijzen.

Ik heb juist extra op m'n belgedrag gelet de afgelopen tijd, ik hoop dat ze de afspraak nakomen en coulance verlenen!

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Geplaatst: 14 okt 2009 18:28
door Erikkk
Hallo Telfort,

Kan er ook met mij contact opgenomen worden? Mijn abonnement is eind september verlopen en heb wel abonnementsgeld voor een deel van oktober betaald. Ik zou nog een eindfactuur krijgen maar die heb ik nog steeds niet gehad. Ook nu ik weer kan inloggen zie ik hem nog niet er tussen staan.

Gisteren heb ik zelf contact gehad maar ik kreeg een buitenlands jochie aan de lijn die mij in eerste instantie niet wilde helpen omdat mijn geboortedatum niet juist zou zijn en toen hij dat wel wilde (of zei het wilde de doen) begreep hij er niet zoveel van. Ook als ik zeg dat ik al contact heb gehad zei hij: nee hoor ik zie in de computer dat er alleen een log is van 25 september (of de 26e, maar ergens in die richting) en dat ik geen contact heb gehad. Hij wist alles beter.

Mijn klantnummer is: 2313370
Morgen is mijn vrije dag en kan er contact met mij worden opgenomen.

Alvast bedankt,

Erik

Re: Inloggen Telfort Mobiel weer niet mogelijk

Geplaatst: 20 okt 2009 13:41
door Telfort webcare
@Erikkk

De eindfactuur is al opgemaakt. We verwachten dat u deze binnen 3 werkdagen kunt bekijken via Mijn Telfort.

Daphne