Pagina 3 van 3

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 11 jun 2010 14:36
door chris85
Ook mij hebben ze opgelicht. Ze hebben gewoon geld van mijn rekening gehaald zonder dat ik daarvoor toestemming heb gegeven. Ze reageren niet op mijn emails en zijn telefonisch nauwelijks te bereiken.
Het wordt echt tijd dat hier werk van wordt gemaakt, want ze proberen gewoon onschuldige mensen op te lichten!

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 11 jun 2010 16:50
door joozz
Gedupeert schreef:Mij is iets soortgelijks overkomen.

Eind april ben ik gebeld om een HGC te nemen, hier heb ik ja op gezegd. Binnen een paar dagen wilde ik er toch van af zien en heb ik het boeltje teruggestuurd. Nadat er geld was afgeschreven, belde ik om te controleren of het overgekomen was. Bij HGC was de brief niet ontvangen, 'er was waarschijnlijk iets fout gegaan bij de post'. Ik meldde dat ik het toch graag wilde annuleren en ik kreeg de belofte van ene Erica dat zij het door de financiele afdeling in orde zou laten maken; binnen een paar weken zou ik het geld ontvangen.

Maar niks daarvan: een paar weken later kreeg ik een mail van Erica dat de financiele afdeling het niet kan crediteren omdat ik de eerste brief niet aangetekend had verstuurd. Ja, dankje de koekoek. Daar ging het niet meer om, ik wilde het product annuleren. Normaal kan dit, binnen een bepaalde periode, telefonisch bij zulke bedrijven en als dat dan niet kan en er iets mis gaat met de brief, toon dan in ieder geval wat coulance.

Maar nee hoor, niet dus. Ik kon een klachtenbrief sturen, wat ik ook gedaan heb. Aangetekend dit keer. Maar hier heb ik na meer dan 2 weken geen antwoord op, en het geld is ook nog niet terug. Ze zijn nu telefonisch niet meer te bereiken, ze zijn gister en vandaag al de hele dag dicht (0900-7770001).

Ik ben het zo onderhand behoorlijk zat aan het worden. Weet iemand wat ik kan doen om mijn geld terug te krijgen?
Heb al een poosje geleden gereageerd in dit topic, ook opgelicht. Die kaarten aangetekend retour gezonden en na lang bellen met een vast nummer (ergens in het topic kom je dit nr meerdere keren tegen, is goedkoper dan dat 0900 nummer) kreeg ik ook te horen dat het vast mis gegaan was bij de post. Maar dat zeggen ze volgens mij tegen iedereen.

Kreeg geen geld, daarom contact gezocht met mijn bank en verteld dat ik opgelicht was en geen toestemming gaf voor hun automatische incasso. Toen heeft mijn bank het geld teruggestort en vervolgens de rekeningnummers geblokkeerd. Dus wellicht kun je daar iets mee bereiken. Mijn bank (Ing) werkte erg goed mee! Stond de volgende dag netjes weer op mijn rekening.

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 21 jun 2010 20:58
door Patricia5
Vorig jaar ben ik gebeld door Hotel Goldcard. De medewerkster meldde dat mijn vriend een prijs gewonnen had en dat hij een van de weinige geselecteerden was die mocht meedoen: gratis overnachten in elk hotel in Europa, wanneer en hoe lang hij maar wilde.

Hij was er niet. Maar dat was niet erg: via mij kon het ook. Ze zei voortvarend dat ik een bandje moest inspreken. Tijdens de opnames ging het een paar keer mis omdat ze iets zei wat onduidelijk was of niet correct. Zo ging het opnemen van mijn rekeningnummer drie keer fout. En nog wat meer dingetjes.

Aan het eind van het gesprek, dat ik steeds raarder begon te vinden, was dus vastgelegd dat het volgende was afgesproken:

Ik zou een pakket krijgen ter kennismaking, ik mocht het terugsturen.
Het pakket bevatte de Hotel Goldcard en Silvercard.
Het pakket werd met een koerier gebracht: ik moest ervoor tekenen. Het was namelijk zo'n mooie deal dat ze al een paar keer waren opgelicht. Vandaar deze voorzorgsmaatregel.
Ik moest wel betalen: meer dan 100 euro.

Ik voelde dat er iets mis was en begon dingen na te zoeken op internet.

Er is geen koerier gekomen.
Er werd zomaar een bedrag afgeschreven.
Na nalezen op fora bleek dat zo'n card alleen geldig is als je ook in een hotel eet en dat dat vaak nog duurder is dan boeken van het hotel.
Na meer inlezen bleek dat het gewoon pure fraude was.
Ik belde de bank en na onderzoek werd het bedrag teruggestort.

Na een flinke poos werd ik gebeld door een medewerkster van HotelGoldcard. Ze vroeg hoe de card beviel. Ik zei dat ik er geen had. Ze zei na een poosje praten dat ze al van meerdere mensen klachten had gehad en, zo zei ze het: "Ik ben bang dat het oplichting is, ja." Ongelooflijk. Ik zei dat ik blij was dat ik een eerlijke medewerkster gesproken had. Ze zei dat ze vast ontslagen zou worden maar dat het haar niet zo kon schelen, zo wilde ze haar geld niet verdienen.

En nu krijg ik een briefje. Flodderig thuisprintertje. Met extra boete erbij van 30 euro wegens 'Uw melding onrechtmatig incasso'. Nou, ik ben boos.

Het leuke is... ik maakte zelf ook een opname. Qua geluid minder goed dat die van hen natuurlijk want het was behelpen. Maar ik zet hem met alle plezier in.

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:08
door fammulder1986
Hallo allemaal,

ook wij zijn in de Hotelgoldcard gestonken. :cry:
Bij ons is er een dame geweest van felicitas, zo'n zwangersschaps doos.
Deze dame vertelde ons datt deze kaart helemaal gratis zou zijn.

Nu krijgen wij eergister een mail met het verzoek om even 149 euro over te maken.
Hier zijn wij het dus niet mee eens en hebben gereageerd dat wij niets willen betalen.

Nu krijgen we een soort drijgmail van deze organisatie dat we moeten betalen anders komen er extra incasso kosten...

Wie kan ons helpen.

Groet Fam Mulder

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:11
door tennis
Deze dame vertelde ons datt deze kaart helemaal gratis zou zijn.
Hebben jullie dan iets getekend?

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:13
door fammulder1986
Hi,
volgens mij niet, ik weet dat niet helemaal zeker het is inmiddels een jaar geleden dat deze dame hier was.
En natuurlijk vol blijde emoties van de kleine..
groet

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:20
door tennis
fammulder1986 schreef:Hi,
volgens mij niet, ik weet dat niet helemaal zeker het is inmiddels een jaar geleden dat deze dame hier was.
En natuurlijk vol blijde emoties van de kleine..
groet

Dus 1 jaar geleden afgesloten en nu pas de rekening gekregen?

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:24
door fammulder1986
Hi Tennis,
idd dit is vorig jaar in november of december gebeurt.
groet R Mulder

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:26
door fammulder1986
toevoegin: 26-11-2009 is de datum geweest

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:35
door tennis
Als ik het goed begrijp, hebben jullie ook geen card ontvangen, en is er ook geen incasso geweest, alleen nu een mailtje, om het bedrag over te boeken.

Kijk eens, hier zijn nog meer gedupeerde mensen.
Misschien vind je daar een oplossing:

http://www.klachtenoplossing.nl/hotel-gold-card/

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:46
door fammulder1986
Hi,
thnx voor de site,
nu afwachten dus.

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 01 dec 2010 10:48
door tennis
fammulder1986 schreef:Hi,
thnx voor de site,
nu afwachten dus.
Als jullie niets hebben getekend, zou ik er mij niet druk over maken.
De meeste oplichter dreigen met incasso !
suc6

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 15 dec 2010 19:31
door sxl
Volgens mij zit het hem in de ideal service die lekt ,of het is zoals ik al door veel meegemaakte dingen heb opgemerkt ,een overbelasting van het systeem op de server van de betaalservice.
Het bedrijf gekoppeld aan dit rekening nummer 674773837 doet betalingsverkeer van heel veel nieuwe opstartende internet winkelsites en al langer bestaande.
een zelfde bedrijf is buccaroo ook daar hoor je wel eens iets van maar zoals een te zwaar belaste zekering in je meterkast knapt ook zo kan er wel eens een code fout in pakketjes informatie ontstaan door overbelasting. al geven de bedrijven dit niet gauw toe.
maar vaak is er bij de afschrijving een mededeling of referentie code meegegeven zoals bijv. VQR53E67 wat staat voor een bepaald bedrijf met de daaraan een bepaald product. deze codes zijn wel na te sporen bij de desbetreffende betaalservice.
als de bank u niet kan vertellen wie het is belt u gewoon een van al bovengenoemde sites gameboy club of weet ik veel en vraagt u ze welke payservice hun site laten beheren of hum financien regelen.
dan belt u deze op en vraagt u het referentie nummer na en spoort zo het bedrijf op en laat die dan maar eens zeggen dat er een pakket naar uw adres is opgestuurd wat niet kan zonder dat daar een pakbon voor is gemaakt door of voor TNT en zo komen we toch nog tot een goede kerst....!! ;<) succes groet sem

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 13 jan 2011 15:03
door Raymond77
Voor iedereen die dit nog op tijd leest,

Via je bank kan je de rekeningnummer(s) van Mat consultancy/hotelgoldcard blokkeren, dit is zo gedaan!

De rekeningnummers die ik in een uur bijelkaar heb gesprokkeld zijn:
126579482, 2939.86.738, 116537353, 4562636,507922026

Doe er je voordeel mee!

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 28 apr 2011 14:16
door urmpie1
Wij zijn helemaal nergens in gestonken. We zijn er niet over gebeld, er is niet gemaild, helemaal niets.
Tot we opeens een rekening krijgen van HotelGoldCard. Wij zouden hier nooit gebruik van maken omdat we nooit in een hotel overnachten.
De rekening komt erop neer dat we de Card moeten betalen + extra kosten voor incasso of eventueel deurwaarder.
Nou laat ze maar bewijzen dat wij iets bij ze hebben besteld. En laat die deurwaarder maar komen.

Re: Hotel Gold Card/Travel card aan de Boschcour 34 Maastricht

Geplaatst: 19 jun 2012 17:43
door koppers1
Ik heb nooit meer wat gehoord. Ik neem aan dat men doorheeft dat ik weet welke wegen moeten worden bewandeld.