LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS Diefstal

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
herbatrucker

Re: SMS Diefstal

Ongelezen bericht door herbatrucker »

Beste mensen,

Ik zag hier artikeltjes staan van oplichterijen van sms diensten en ongevraagd sms diensten dat je die toch krijgt.
Nu zijn wij ook dom geweest om ons telefoon nummer af te geven, maar deze zaten in de enquete,s (Bv bij moneymiljonairs en clicks) die we invulden en daar zitten ook sms diensten in.
Nooit bij nagedacht, want wij konden ons ook niet herrinneren dat wij voor een dienst waren aangemeld.

Kijk uit voor deze 2 sms diensten, zitten verstopt in enquete,s www.Topquizen.nl en www.champion-quiz.nl kosten 3 euro per bericht.

Pisicatero

Re: SMS Diefstal

Ongelezen bericht door Pisicatero »

Vanochtend mijn gedownloade progjes bekeken, er zat steeds een link bij van "www.nzbmania.nl". Deze website bestaat niet maar zorgt wel voor een popup over een IQ-test en een plaatje van ons Yolanthe;( Ik kan de link helaas niet reproduceren, wél staat er een verwijzing bij naar http://www.mozzi.com, een website in wording...

(Aanbieder: Sam Media BV, PO 59568, 1040 LB Amsterdam, The Netherlands, KvK: 27308939, BTW: 8187.94.859.B01, Info/vragen: 0900-3838380 (€0,35/min) of [email protected])

Heb je meegedaan aan deze IQ-test (dat verhaal met bolletjes, lijntjes en getalletjes), dan moest je ook nog bevestigen met OK naar 4004. En dan ben je de sigaar. Toen ik twee jaar geleden meedeed kreeg ik geen hulp van Telfort, dus toen maar een SMS-blokker ingesteld. Afmelden kan alleen met STOP naar 4004 te SMSsen. Tot slot, als Vodafone echt gaat optreden, hoop ik dat Telfort ea. ook volgen. (Gisteren toevallig nog bij Tros Radar gezien.)

Gesloten