LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ACN MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Bakker

Re: ACN MLM

Ongelezen bericht door Bakker »

Mensen van ACN!

Moeten jullie eens goed luisteren!
Ik heb ooit gesproken met een ACN-vertegenwoordigers. Ik ben blij dat ik hier nooi mee ben begonnen.
Het heeft wel een verschil met een piramidespel, maar het slaat werkelijk op stront dat je eerst geld moet inleggen. Als ik wil solliciteren bij bijv Tele2, dan hoef ik toch ook geen 600 euro te betalen. Het is niet louche als je marketing gaat voeren voor een bedrijf terwijl je geld moet inleggen?? Gaat er nou nooit een belletje rinkelen bij die ACNers? ACN heeft toch al een winstmarge van 35% over het telefoneren? Kunnen zij dan niet op die manier aan hun geld komen?

Bovendien leidt dat zgnde multilevelmarketing tot oneerlijke concurrentie wat ook verboden is!!!!

Alle ACNers zijn er ingetuind en moeten nu maar een snel kijken op de link hieronder. Die link gaat dan wel over een piramidespel maar is net zo goed toe te passen op multilevelmarketing!

http://www.cijfers.net/piramide.html

Als je hetgeen onder deze link hebt uitgevoerd dan moet je eens heel goed nadenken hoe het kan dat ACN nog maar een marktaandeel van 1% heeft terwijl het al 3 jaar in Nederland is?!

Gaat er nu dan nog geen belletje rinkelen?

De kans bestaat dat er ergens in Nederland een paar halve zolen zitten die lekker al dat inleggeld zitten te verzamelen. Weet jij veel waar dat geld heen gaat??

ACN schept op een ontzettend goede manier een mooi beeld, ik ken zelfs iemand die is meegenomen naar een filiaal in Amerika en Zweden. Hij heeft daar een rondleiding gehad. Moet je nagaan hoe sommigen worden "GEBRAINWASHED"!!!

Voor de rest is ACN gewoon een bedrijf die momenteel goedkope telefonie aanbiedt. Maar hun manier van marketing gaat tussen nu en 5 jaar verboden toch worden. Want:

-mensen 600 euro inleggeld vragen, terwijl het gros het nooit terug zal
verdienen
-op deze manier trachten oneerlijke concurrentie te scheppen
- op 1 aspect na is het gewoon een ordinair piramidespel gekoppeld aan een normaal bedrijf

DIT ZIJN MOREEL VERWERPELIJKE ZAKEN

Ik typ dit allemaal niet voor niets, want ik heb hier lang over nagedacht en wil iedereen waarschuwen. Ik ben heel boos omdat goeie vrienden van mij door ACN om de tuin zijn geleid en er bijna geen cent mee hebben verdiend. Alleen verloren.... Vooral mensen die het anders niet meer zitten, of niets te verliezen hebben, zijn makkelijk slachtoffer van dit soort zaken en dat vindt ik een ernstige zaak!

ACN, waar zijn jullie toch in vredesnaam mee bezig. Dit is nog op het randje van de wet, mijn normen en waarden grens is van deze tijd en dit vind ik vreselijk. Wees eens sportief! En voer op een FATSOENLIJKE manier reclame!!

Gegroet

Bakker

Het spijt me van de niet-lopende zinnen :P en spelfouten...

X

Bakker

O ja,..
Nog iets heel belangrijks.
In de rest van dit forum zie ik andere cijfers dan ik in mijn reactie heb gezet.

De cijfers die ik heb gebruikt (3 jaar in Nederland, marktaandeel van 1%) komen uit de mond van een rasechte ACN's vertegenwoordiger, die er al lang bij ACN zit....

Dat zegt al veel over hoe veel ACNers geinformeerd worden door hun voorgangers....

met andere woorden:

Ik heb mijn huiswerk wel goed gedaan, en anders ben ik gewoonweg voorgelogen door ACN zelf!! Zegt ook wel wat over de kwaliteit van multilevelmarketing. Wel een beetje oncontroleerbaar manier van informatieverpreiding, vind je niet??

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

He Bakker,

Zo goed heb je dat huiswerk niet gedaan,
Ten eerste weet je niet wat MLM inhoud, dus ik zou daar maar eens meer informatie over zoeken.
Ten tweede zie ik jouw al lid van radar om dit forum op gang te houden (Tja programma's als radar,opgelicht, consumentenbond zoeken alleen sensatie, ja je leest het goed ik draait de zaken eens om en stel hun feiten der discussie.
Dat marktaandeel van 1% in Nederland nu klopt helemaal zou ook niet weten waarom iemand daar over zou liegen. wereldwijd bijna 9 miljoen klanten klopt trouwens ook, doen mensen dat als ze ontevreden zijn?
Mensen die het geld van de investering ophouden ergens in nederland? Huiswerk weer niet goed gedaan want het is een oorspronkelijk amerikaans bedrijf dat o.a. in Nederland actief is.
De reden dat die investering er is, is vrij simpel, we willen alleen mensen die bereid zijn om actief met ACN bezig te zijn. Dus negatieve mensen zoals jij die in alles een probleem zien proberen we zo te weren. Gezien de mogelijkheden die geboden worden stelt die investering weinig voor. Niettemin besef ik heel goed dat het niet voor iedereen is weggelegd. Ik zeg altijd tegen mensen die het wel zien zitten en het geld niet hebben het volgende: Hoe voelt het nou om geen geld te hebben??? Misschien hard maar wel de realiteit, dus doe er dan wat aan en ga ervoor, deze mogelijkheid is uniek en krijg je maar 1 keer in je leven!
Ik wens jouw veel plezier met de dingen die je doet, maar gaan geen onzin roepen als je de INSITE information niet weet. Kortom je kan zeggen dat je je op feiten berust maar MLM is legaal en de toekomst daarvan ligt in Europa.

fijne dag nog,

Bakker

Beste Gast,

Jij bent best goed in drogredenen merk ik. Je bevindt je op glad ijs.

Ik weet dondersgoed dat AMERICAN COMMUNICATION NETWORK in Amerika is begonnen. En vertel mij al helemaal niets over mlm! Mij is ook verteld wat er met dat inleggeld gebeurd, maar zeker weten doet niemand het (behalve degene die het geld daadwerkelijk vangt)

Ik ben van nature geen sensatietrekker, ik maakte vandaag eigenlijk voor het eerst van de gelegenheid gebruik omdat ACN echt in mijn ogen een listig marketingbeleid heeft. Argumenten heb ik al in 1 van mijn vorige berichten vermeld. Als iemand dat anders vindt zal mij een zorg zijn. Het is maar net hoe jouw normen en waarden zijn. Daarover wil ik niet eens discusieren.

Waarom zou iemand liegen over een marktaandeel? Als het volgens jou geen liegen is, dan is het gewoon een stommiteit van 1 van jouw collega’s en dat is net zo kwalijk. De informatie die naar buiten gebracht wordt hoort wel kloppend te zijn of het nou liegen of onwetendheid is. Punt

Wat jij zegt over mij, (dat ik overal een probleem in zie) is al HELEMAAL niet waar, het slaat ook nergens op om zoiets te zeggen terwijl je niet eens weet wie ik ben en wat ik doe! Dus hou op met dat soort uitspraken en gebruik je verstand.Ik verdien toevallig ook geld ook op een alternatieve manier (en heb me ook langdurig verdiept in ACN), dus zeg zoiets nooit meer…

Noem jij mlm de toekomst in Europa?? Lijkt me niet met 1% van 16 miljoen Nederlanders in 3 jaar. Open dat ene linkje maar eens, vervolgens je boerenverstand gebruiken en je ziet vanzelf dat het hele scenario wat ACN in haar presentaties voorspiegeld onwaarschijnlijk is. Ik reageer vanaf nu alleen nog maar op mensen met fatsoenlijke argumenten….

Ik hoop dat het niet meer mensen zo vergaat als mijn vrienden

En ik wil graag weten waarom mlm aansluit op de Europese markt, want daar heb ik in de afgelopen 3 jaar nog nooit een argument over gehoord. Ik wil dat ook graag marketingechnisch onderbouwd hebben, want anders heb ik er niets aan

Succes Gast

Gast

Bakker dat zal ik je in het kort uitleggen waarom MLM de toekomst heeft in Europa.

Bakker

Ik ben benieuwd

Bakker

Mevrouw Bakker voor jou :wink:

Bakker

Gast,

Ik zie je marketingcommunicatieplan morgen wel even, ik ga nu offline

Tot morgen :wink:

abc

Ongelezen bericht door abc »

Mevr bakker je hebt gelijk waar je in gelooft. Maar helaas u kent niet de feiten.je hoeft nog geen verstand van mlm te hebben om te zien dat het WEL geld oplevert.Dus zakelijk,boekhoudkundig snap je het ook al niet.Maar goed we hebben een andere cultuur. Dat vind je mooi of niet.Dat is ieders zijn keuze.Wij bemoeien ook niet hoe jij leeft of zaken doet.

Gast

Mevrouw Bakker is toevallig wel getrouwd met meneer Bakker.

boertje

Ongelezen bericht door boertje »

aan Bakker,

Ik zal je eens vertellen waarom wij nu nog maar 1% marktaandeel hebben.
ACN is in 1999 in Nederland begonnen en met netwerkmarketing hou je je bezig met je relaties en dus met mond op mond reclame dat is een ding waarom het wat langer duurt. Maar vergeet niet dat 95% van onze klanten bij ons blijven omdat ze de vertegenwoordiger kennen en zij gunnen ons de telefoonrekening.

en dan nog wat waarschijnlijk werk jij bij een baas.
Vind je het ook belachelijk dat jouw baas meer verdient dan jij ? Raar he
Hij staat namelijk aan de top van het bedrijf en jij kan nooit meer verdienen dan hij met een netwerkmarketing bedrijf begin jij zelf bovenaan en het is het allereerlijkste systeem van zakendoen die er is.

in afwachting van je reactie

Gast

Het is alleen jammer dat je met MLM geen droog brood kunt verdienen.

Jac.

boertje

Ongelezen bericht door boertje »

dat is jouw mening ik verdien er elke maand geld mee.

Harry 12

Ongelezen bericht door Harry 12 »

Dat geloof ik wel maar waarom rij je dan nog op een brommer.

Bakker

Abc,

Boekhoudkundige aspecten heb ik me in dit forum uberhaupt niet mee bezig gehouden. Of ik daar wel/niets van snap kun jij al helemaal niet over oordelen.

Boertje,
Als je bij ACN begint, ben je inderdaad een zelfstandig persoon. Als je het op een grotere schaal bekijkt zitten er al diverse niveaus boven je, dus ben je in feite weer een blokje van een grote piramide. Het is maar net wat je wilt zien, toch?

Boertje, (ik ben trouwens mijn eigen baas) ik raad je aan om eens op die link te kijken die ik in 1 van mijn reacties heb gezet. In het ergste geval moet je ervan uitgaan dat je maar 2 of 3 vertegenwoordigers werft, je zult zien hoe snel de totale bevolking van Nederland overschreden wordt. bij een marktaandeel van 1% in 3 jaar moet dat betekenen dat veel mensen geen rooie cent hebben verdiend.

Dat 95% trouw klant blijft geloof ik best in, dat is de kracht van relatie-marketing, of het daadwerkelijke product deugt zal me een zorg zijn.

Maar wat me wel een zorg is, is dat ik al 3x iemand erin heb zien gaan zonder iets eraan te verdienen. Weg geld! En wel van mensen die dat inleggeld wel een groot bedrag vinden (zelfs als ze het door 2en zouden delen). Voor alle mensen die er veel geld mee verdienen, proficiat. Het kunnen er alleen vast niet veel zijn vanwege dat 1% marktaandeel.

Gast

Dan zullen die 3 mensen niet lang genoeg doorgegaan zijn met ACN, wie niet opgeeft en doorgaat zal slagen met ACN, het is geen snelrijk methode zeker het eerste jaar niet, maar als je iets heb opgebouwd dan krijg je daar net zolang als de klanten klant blijven van ACN residual inkomen voor uitbetaald.

Zelf ben ik ook onafhankelijk vertegenwoordiger van ACN, ik volg veel trainingen en leer van iedereen zowel positieve als negatieve dingen en doe daar mijn voordeel mee. Je heb een hoop bla bla figuren maar diegene die succesvol zijn hebben dat al bereikt en het is aan jouw de taak om dat na te doen als je gestart bent dus is het slim om hun support te vragen. Hier kan dat bij een normaal bedrijf zie ik de topmensen meestal alleen arrogant alsof ze het helemaal zijn.

Ik heb het geluk dat ik heel veel mensen ken dus ik hoef mijn VRIENDEN niet te benaderen en ten tweede acht ik hun niet geschikt dus vraag ik het ze geeneens maar het zijn mijn vrienden dus ze zijn wel klant van me en zullen dat blijven omdat ze me dat gunnen.
ACN is gunnen, en wat betreft die investering die is er alleen maar om te selecteren. ACN heeft dat bedrag echt niet nodig hoor, is 1 van de weinige telecom bedrijven ( eigenlijk is ACN een inkooporganisatie maar goed) die geen schulden heeft.
een ieder moet maar denken wat hij of zij denkt ik zal er echt geen seconde van wakker liggen. Ik weet wat ACN me te bieden heeft, heb met de eigenaren gesproken en hun blik in hun ogen zeggen mij genoeg en dat moet je zien kan je niet vanaf een forum beoordelen.

indepent representive

Gast

indepented representive :s

schaap

Ongelezen bericht door schaap »

ik ken genoeg verliezers in networkmarketing en ik ken ook genoeg winnaars in networkmarketing ,het gekke is ze werken allemaal bij het zelfde bedrijf. Rarara???

ach ja bij een conventionele business gaat er in de eerste jaar 80% failliet van de starters mag dat ook niet?

of hebben ze bij networkmarketing jouw de garantie gegeven dat je slaagt. Nee dus,jij bepaalt het zelf.

alleen willen sommigen makelijk geld verdienen en dat bestaat niet.

volgende keer de postcodeloterij lot kopen, wat de meesten doen
en dan maar blijven hopen.........dan weet je zeker dat je niks verdient.

alles heeft met lef en doen te maken.

Mwabaw

Ongelezen bericht door Mwabaw »

Die 650 euro van ACN is echt kei moeilijk terug te verdienen... ik ken mlm bedrijven die daar een veel eerlijker aanbod voor hebben..

Gesloten