LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste FerdyC,

Vervelend dat je weer problemen ondervindt met de snelheid van je internet.
Ik neem je klacht in behandeling en kom er z.s.m. op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste FerdyC,

Mijn collega heeft inmiddels contact met je gehad en ik heb begrepen dat je geen problemen meer ervaart! Mocht dit niet zo zijn, laat het me dan weten. Dan pak ik dit opnieuw op.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Windigo
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2010 19:16

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Windigo »

Hier ook een klacht die sterk overeen komt met de klacht van RvS_009..

Jarenlang ben ik een tevreden klant van Tele 2 geweest. Helaas is dat vanaf vandaag anders..
Omdat ik graag een nieuwe telefoon wilde besloot ik mijn abonnement te verlengen en een smartphone te kiezen.
Ik wilde daar ook graag mee op het internet, dus heb ik me van te voren goed laten informeren over de beschikbare databundels en het gebruik hier van, door op vrijdag 15 oktober contact op te nemen met de klantenservice. Het meisje aan de telefoon garandeerde mij dat ik nooit extra kosten zou hebben als ik eventueel te veel data zou gebruiken en heeft me gewezen op de FUP.
Ik heb de rest van het weekend nagedacht en op maandag 18 oktober heb ik mijn telefoon besteld.
Voordat ik dat deed heb ik advies gevraagd wat betreft de databundels. De jongen aan de telefoon raadde me een basisdatabundel aan. Volgens hem was dat voldoende voor het gene wat ik met mijn telefoon wilde gaan doen (twitter, hyves, surfen, whats app). Wat hij vertelde leek me logisch dus ik heb een abonnement afgesloten met een basisdatabundel.'

Op woensdag 20 oktober werd rond 18u mijn telefoon geleverd. Het had nog heel wat voeten in de aarde om het internet aan de praat te krijgen. Ik heb zelfs nog 2 keer moeten bellen, maar daarna ging het goed.
De afgelopen dagen heb ik gebruik gemaakt van het internet op mijn mobiel...Als ik de telefoon aan de kant legde, sloot ik het internet ook af. Tot mijn grote verbazing ontving ik een half uur geleden een sms met de mededeling dat mijn dataverbruik boven gemiddeld hoog is en dat mijn snelheid verlaagd wordt voor de rest van de maand.
Ik heb deze telefoon nog geen week in mijn bezit en heb er echt geen buitensporige dingen mee gedaan..Het enige wat ik kan bedenken is het feit dat ik gedurende een uur de applicatie what's app heb gebruikt.

Ik ben zeer teleurgesteld in Tele2, zeker door het feit dat ik eigenlijk verkeerd ben voorgelicht aan de telefoon. Gelukkig heb ik nog de mogelijkheid om binnen 7 dagen mijn abonnenmet te ontbinden en ik overweeg heel sterk om dit te doen. Tenzij Tele2 met een oplossing komt.
Wat heb je nou aan een smartphone zonder internet?

Ik zou het erg fijn vinden om een reactie te krijgen van Tele2..

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Windigo,

Het spijt me om te lezen dat je abonnementsverlenging niet naar tevredenheid gegaan is. Ik heb je bericht ook op een ander forum gelezen. Zou je je postcode, huisnummer en/of klantnummer willen sturen naar [email protected] o.v.v. Windigo? Ik neem dan z.s.m. contact met je op. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Windigo,

Bedankt voor je gegevens! Ik ga dit voor je oppakken en kom hier zo snel mogelijk op terug.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

MK90
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 nov 2010 12:25

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door MK90 »

Hier heb ik precies hetzelfde probleem!

Ik heb 3 dagen geleden (!) mijn nokia n97 mini ontvangen met Supersnel internet (dus geen basis internet). vandaag kreeg ik een bericht dat ik bovengemiddelde verbruik had en dat al in 2 dagen!!! Terwijl ik bewust de supersnelle internet met hogere datalimiet had gekozen. Ik heb nog 4 dagen opzeg termijn. Zal ik het opzeggen? Als Tele2 mij niet helpt, dan zeg ik het over 4 dagen op! Ik heb nog 27 dagen te gaan en ik heb nu al bovengemiddeld dataverbruik, terwijl ik maar 1,5 uur per dag heb ge-internet. Nou Tele2, jullie zijn bijna een klant kwijt! :|

Tele2 Webcare
Berichten: 653
Lid geworden op: 08 feb 2010 12:53

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste MK90,

Vervelend dat je problemen hebt met de datalimiet.
Ik wil dit graag voor je oppakken. Zou jij je postcode en huisnummer of klantnummer naar [email protected] o.v.v. MK90 willen mailen?

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Krajisnik
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2011 15:16

Re: Mobile Internet Onbeperkt Tele2 ! NIET ONBEPERKT LIMIET 20MB

Ongelezen bericht door Krajisnik »

Ik heb hierover precies dezelfde klacht.
Ik heb 2 weken geleden een nieuwe samsung galaxy s besteld met een basis databundel. Ik gebruik het internet voor whatsup en facebook en dat soort basale dingen. Voordat ik mijn abbonement aanvaardde heb ik nagevraagd of de data bundel genoeg zou zijn voor mijn wensen. Er werd mij verzekerd dat dat zo zou zijn.
Ik heb geen grote downloads gedaan( een paar aps), noch heb ik in mijn ogen veel van het internet gebruik gemaakt. Enkele kennissen met andere mobiele providers zitten dag en nacht op het internet en die hebben geen enkele problemen.

Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice en die vertelde mij dat er geen mogelijkheid was om een andere internetbundel te nemen. Bovendien zou tele2 mij een sms sturen waarin stond dat ik teveel internet verbruikte, deze sms heb ik echter nooit gekregen. Nu ben ik gespannen aan het wachtten op mijn rekening want als ik de rest van de verhalen lees kan ik me opmaken voor een flinke rekening. Ik vind het jammer dat ik nu dus aan een tweejarig contract vast zit waarbij ik moet kiezen tussen of elke maand extra kosten, of simpelweg geen internet.

Ik had een vriend van mij deze samsung galaxy s aanbieding aangeraden maar ik zal mijn aanrading snel intrekken.

Gesloten