LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

als je geen aanbetaling gedaan hebt, dan hoef je ook niet te verwachten dat er een kozijn besteld is... dat doen ze pas na aanbetaling (aldus hun voorwaarden)

Ik zou je adviseren eens met je vertegenwoordiger te bellen/mailen die is een stuk professioneler dan multiko zelf!

celica
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 jun 2010 20:54

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door celica »

hallo allemaal
ten eerste jammer dat radar hier niet mee helpt
mense jullie zijn niet de enigste er zijn voor zover ik weet al honderden klanten de dupe van multiko praktijken ik weet niet hoe ik iedereen kan waarschuwen voor hun maar nogmaals vraag om referentie adressen en betaal niks voor je de kozijnen heb staan ik sta nog steeds in contact met alle monteurs van hun en ja zelfs die moeten hun geld nog krijgen zoals ook alle leveranciers
dus radar kom in actie
gr celica

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

iig is de dagvaarding de deur uit en is het incassobureau al op pad.

de criminelen laten gewoon niets van zich horen, gajes is het!

Ik ben er gelukkig klaar mee.... al duurt het natuurlijk nog maanden voordat de gerechtelijke procedures afgewikkeld zijn.......

jelleke79
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:11

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door jelleke79 »

Tja, wat een ellende allemaal, wij hebben de overeenkomst opgezegd en toen konden ze opeens wel meteen reageren! Zeer opvallend. ze konden er niet mee akkoord gaan en de bedrijfsleider zou er persoonlijk op toezien dat alles naar behoren geleverd en geplaatst zou worden. Bovendien deed hij het "genereuze"aanbod dat alles pas betaald hoefde te worden na volledige oplevering. Hij was NIET op de hoogte van ons contract, want dit laatste stond daar nl al in vermeld. Wij zijn er echt helemaal klaar mee, en hebben dit middels een aangetekende brief (die niet in ontvangst kon worden genomen, omdat er niemand aanwezig was??? :? ) nogmaals duidelijk kenbaar gemaakt. In onze koopovereenkomst stond een klein regeltje wat luidde: verkoper (= vertegenwoordiger) verklaart te hebben verkocht aan, NA SCHRIFTELIJKE GOEDKEURING ACHTERAF DOOR MULTIKO...
Wij hebben deze schriftelijke goedkeuring nooit gezien, hebben uberhaupt nooit iets op schrift gehad van Multiko zelf, en gaan er dus derhalve van uit dat de koopovereenkomst, ook gezien de afspraken die niet nagekomen worden, nietig verklaard kan worden.
Als er nog iemand op zoek is naar een goed bedrijf in regio Brabant, kijk dan eens bij FARO timmerwerken uit Sprang-Capelle. Persoonlijke benadering, deskundigheid en tijd voor de klant. Hadden wij ook veel eerder moeten doen!!

meta83
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2010 14:50

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door meta83 »

Wij zijn ook helaas met multiko in zee gegaan, er kwam een hele aardige vertegewoordiger goed verhaal en alles leek te kloppen en de de prijs was goed.
alles ging natuurlijk mis, ik ben inmiddels ook bezig met rechtelijke stappen alleen heb het idee dat ze hier maling aan hebben. Omdat ik las dat radar hier nog niets mee doet heb ik deze brief aan de redactie van hart van nederland gestuurd in hoop dat zij voor ieder hier wel een item aan willen besteden want dit kan niet meer.

Beste redactie leden van hart in nederland,

Enkel maanden geleden hebben wij contact gezocht met een bedrijf die kunstof kozijnen plaats genaamd multiko in Roosendaal.
Er kwam een hele vriendelijke vertegenwoordiger langs alles zag er zeer profesioneel uit en ze kwamen als goedkoopste uit de bus.

Aangezien onze huidige kozijn kapot is en de slechtere dagen er kwamen en de vertegenwoordigger zij dat ze tussen de 6 a 8 weken zouden plaatsen hadden wij zo iets van laten we er voor gaan. Mijn man maakte de afspraak voor af te betalen Stom natuurlijk maar we hadden er vertrouwen in.

Alles leek goed te gaan kozijn werd ingemeten en nu zou het 6 tot 8 weken duren. Na 6 weken hebben we contact op genomen om te vragen hoe de zaken er voor stonden we gingen op vakantie en het zou zonde zijn al ze voor een gesloten deur zouden staan. Het kozijn was nog niet binnen maar zodra hij binnen was zouden ze contact opnemen.
4 weken later in het totaal 10 weken later weer contact opgenomen om dat ze maar niets lieten horen, ik moet daar bij zeggen dat ze moeilijk te bereiken zijn, De kozijnen waren binnen en we stonden op het planbord, mooi dach ik en vroeg wanneer ze kwamen omdat we dan konden zorgen dat er iemand thuis zou zijn. Met veel moeite kwam er een datum,
Dinsdag 26 oktober 2010, Mijn man thuis maar geen multiko en ook geen bericht. Wij weer bellen maar er wordt niet opgenomen mailtjes verstuurd voicemail in gesproken maar geen reactie. Uit eindelijk kregen we contact, het was erg druk zeiden ze maar vrijdag 29 oktober komen we om 8.00 uur mijn zusje gebeld om optepassen want ja weer vrij nemen......
Maar om 8.00 uur geen multiko, wij weer bellen en toen we ze eindelijk te pakken hadden zeiden ze ja sorry, sorry wat heb ik daar aan.
Uitendelijk weer een nieuwe afspraak gemaakt voor donderdag 11-11-2010 en gevraagd om een bevesteging, nee is goed zeg die man dan heb ik even de tijd om de dingen te regelen. Maandag 8-11-2010 nog geen bevesteging en wij voelde de bui alweer aan komen weer gebeld met de vraag of ze die donderdag zeker weten kwamen en waar de bevestiging bleef, hun antwoord was je moet niet zeuren maar afwachten. Niet zeuren?????????? we wachten al een poos en ons kozijn is stuk en met die storm op komst kunnen wij dweilen en hopen dat de beneden buren geen lekkage krijgen.
Donderdag 11-11-2010 je raad het al geen multiko en onbereikbaar. Ik heb een mail gestuurd met daar in dat dit echt niet llanger zo gaat en wij rechtelijk stappen gaan onder nemen. ik heb die dag ook een mailtje naar radar gestuurd. Daar op het forum blijken nog meer gedupeerde te staan met eigenlijk het zelfde verhaal Ook kom daar naar voren dat rader er geen uitzending aan besteed.

Kunnen jullie alsjeblieft helpen, wij zitten met een kapot kozijn en het is afwachten op de volgende lekkage en luchten gaat heel moeilijk omdat we de deur niet meer goed dicht krijgen en dat is met onze hond echt nodig omdat hij zo groot is gaat het binnen ruiken dus ventileren is van groot belang, maar misschien kunnen zo ook de andere gedupeerde geholpen worden en kunnen we andere mensen de ogenen openen om niet met multiko in zee te gaan.

in iedergeval alvast bedank,

jelleke79
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:11

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door jelleke79 »

De kommer en kwel houdt maar niet op, en dan valt het bij ons relatief gezien nog wel mee. Anderhalve week geleden hebben we Multiko een aangetekende brief gestuurd, op aanraden van rechtsbijstand, met daarin nogmaals alle argumenten waarom wij van de koop afzien. Deze brief hebben zij niet in ontvangst genomen, noch afgehaald. Nu krijgen we een mail van Dhr Arslan dat wanneer wij niet voor vrijdag a.s reageren, hij 30%!!! van de koopsom (koopsom 11200 euro!) in rekening zal gaan brengen. Ik krijg er weer buikpijn van, waar halen ze het lef vandaan?! Wat nu? Is er iemand die hier ervaring mee heeft en een goed idee heeft hoe we hier het beste op kunnen reageren? In onze brief hebben we namelijk een termijn van 5 dagen na dagtekening genoemd, geen reactie is dan ontbinding. Hij heeft niet binnen die 5 dagen gereageerd, maar in hoeverre kunnen we nu hier op terugvallen?? Ik weet het echt niet meer hoor, krijg er echt het :evil: :evil: :evil: van!

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

ik zou er echt zelf geen tijd meer in steken hoor... zet gewoon je rechtsbijstand verzekering aan het werk!
Mijn rechtsbijstand (DAS) heeft alles op een haar na geregeld, ze (multiko) hebben gisteren een bevestiging gestuurd dat ze het voorschot, vermeerderd met de incassokosten terugstorten om onder de rechtzaak (die 1 december zou dienen) uit te komen...

ze spelen het hard, maar jij kunt harder... je staat immers in je recht!

is er overigens iemand die daadwerkelijk kozijnen geplaatst heeft gekregen? Ik heb namelijk het vermoeden dat ze de bestelde kozijnen nooit hebben laten maken...

AG123
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 nov 2010 21:02

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door AG123 »

Deze firma is een handelaar en koopt de kozijnen in bij een kozijnfabrikant.
De kwaliteit van het bedrijf waar ze inkopen is dus van groot belang.
Het monteren gebeurd door Multiko, doordat ze de kozijnfabrikanten niet of slecht betalen zijn ze al vaak gewisseld van toeleverancier. Het wachten is op het faillisement. KORTOM DOE GEEN ZAKEN MET HUN OF BETAAL 100% na oplevering!

jelleke79
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:11

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door jelleke79 »

Beste AG123, hoe weet je dat ze de kozijnenhandelaren niet of slecht betalen? Ik heb dit hier al vaker gelezen, maar ben erg benieuwd hoe mensen aan deze informatie komen. En of je hier niet iets mee kunt als je van Multiko af wilt (zoals wij...). Bij ons dreigen ze nu namelijk (wel per mail, dus vind het niet officieel) dat we 30%!! van de koopsom moeten voldoen volgens de voorwaarden (die wij overigens nooit gehad of gezien hebben. Wij zijn nu dus aan het kijken hoe we er juridisch verantwoord van af kunnen komen, zonder te betalen, alles helpt!

Jol
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2010 19:22

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door Jol »

Wat ik hier lees klinkt allemaal zo bekend! Ook ik ben in zee gegaan met Multiko en ook bij mij zijn ze tot twee keer toe niet op komen dagen. Ze reageren niet op mail, aangetekende brieven of ingesproken berichten (want de telefoon aannemen doen ze al helemaal niet). Ik heb de koopovereenkomst dus ook ontbonden, alleen het door mij betaalde voorschot moet ik nog terug zien te krijgen. Ze beloven van alles maar er gebeurt niets. Oh ja, of ik nog wel de bon voor de glassubsidie op wil sturen zodat ze die ook nog even kunnen innen... as if..
Ondertussen heb ik ook gerechtelijke stappen ondernomen en aangifte gedaan bij de politie voor oplichting maar ik vraag me af of ik ooit iets van het geld terug zie. Ze zullen straks wel onder een andere BV doorgaan zodat iedereen naar zijn geld kan fluiten.
Een advies, ga nooit met Multiko in zee!!!

meta83
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 nov 2010 14:50

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door meta83 »

het is weer ff een poosje geleden, en op 23 november heb ik een bevestiging gekregen dat zij alles annuleren en het geld terug zullen storten en dat we een datum voor die storting afspreken.
Ik heb netjes mijn reknr gemailt het bedrag een een redelijk termijn van 3 weken.
na 3 weken nog geen geld wij gebeld, ja sorry mevrouw we hebben nog 2 weken nodig deze twee weken zijn ook al bijna om maar nog niets.
Ik heb ze vandaag maar weer gebeld, en het enigste wat ik hoor is sorry sorry en nog eens sorry aan deze sorry's heb ik niets en ik heb ook niets aan hun beloftes.
Ik heb steeds de brieven voor de rechtbijstand laten liggen in de hoop dat zij hun afspraken na zouden komen maar nee hoor. ik heb alles in de envelop gedaan en ga ze vandaag nog op de bus doen. ik heb gezegt at ze beter zo kunnen betalen als het anders gaat hebben ze extra koste het kwam er letterlijk op neer wij regelen dan wel weer wat met hun dus zij betalen liever extra incasso koste.
het liefst zou ik nog een keer geld aan ze spenderen anthans niet direct aan hun maar aan een grote advertentie in de krant om alle mensen te waarschuwen niet met hun in zee te gaan. Want ze zijn nog steeds bezig. Ik hoop dat die mensen eerst multiko ff google om te zien of ze wel te vertrouwen zijn. MENSEN DAT ZIJN ZE NIET!!!!!!!!

doortje2
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2010 11:05

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door doortje2 »

Ik denk dat de laatste drie berichten van mijn verloren zijn gegaan over multiko. We hebben een officiële ingebrekestelling naar multiko gestuurd, met handtekening retour en eentje via de normale post. Die met handtekening retour kregen we na ca. vier weken terug. Die was niet opgehaald bij het postkantoor. Daarna heb ik denk ik afgelopen woensdag de rechtbijstandsverzekering ingeschakeld. Donderdag hoorde ik al dat het niet goed gaat met Multiko. Even later belde de advocaat mij nogmaals om te melden dat het faillisement van Multiko is aangevraagd door twee partijen. Ze zouden een schuld hebben van 350.000 euro en de advocaat zei dat ze "de boel hebben lopen flessen". En omdat je een kale kip niet kunt plukken (omdat je niet weet waar hij zijn veren én goude eieren stiekem heeft verstopt), zal het zo wel afgelopen zijn, en einde verhaal.
Daar zitten we dan met een niet opgeleverde dakkapel. Waarvan we niet eens weten van welk merk het is. Het is geen keralit zoals er in het verkooppraatje werd verteld. Nu is het niet eens opgeleverd en we weten niet waar we voor de tien jaar garantie moeten aankloppen.
Gisteren ben ik even zelf op onderzoek uitgegaan en heb tel contact met een andere gedupeerde gehad. Ik vernam van hem dat de heer Arslan, die ons zovaak zoveel beloofde door de telefoon, maar er bijna niets van waarmaakte, bezig is met een doorstart onder de naam kozijnvoordeel. Ik heb het een en ander gecheckt, en dat lijkt helemaal te kloppen. Dus ze proberen onder een andere naam verder te gaan met hun oplichtingspraktijken. VRESELIJK! DIT MOET STOPPEN!

brigitte84
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jan 2011 20:09

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door brigitte84 »

Dit is onze ervaring met Multiko....deze mail heb ik 25 januari verzonden en vandaag de reactie gekregen dat ze voor 500 euro het contract beeindigen.
Dus voor ieder die ook maar heel even erover nadenken bij multiko een raam of wat dan ook te bestellen....Niet doen!!!!

Geachte Heer/Mevrouw,

Even een paar puntjes op een rij...

Inmiddels 8 maanden verder te zijn.....
Na ruim 2 weken werd eindelijk alles opgemeten...
Geen contact over wanneer het raam zou komen....
Vervolgens na ruim 2 maanden eerste afspraak...
Afspraak 30-7-2010 om 8:00.....om 11:15 pas aanwezig!!!.....
Een barst in het bovenraam....beschadigingen op het kunststof...een vensterbank die 30cm te kort was...verkeerde raamklink erop...bruine raamdorpels...geen gereedschap...een lunchpauze van 1,5 uur...
Maten van het raam verkeerd opgemeten....(bevestigd door eigen personeel die dag aanwezig)
Na weer veel gebeld te hebben....eindelijk 03-08-2010 vervolg afspraak om alles af te werken.... vrije dag genomen....komt er niemand opdagen!!!....
Vervolgens 2 maanden met een niet afgewerkt raam gezeten, raamdorpels die even los ertussen waren gelegd....lekkage door losliggende raamdorpels...1 groot tochtgat...omdat alles wel werd afgebroken maar niet opgebouwd..barsten in de muur onder het raam....knipvoeg die van de buitenmuur komt zetten....en nog durven te zeggen dat het al zo was?!
Na eindeloos 2 maanden mailen en bellen...eindelijk weer contact...

Nieuwe afspraak 05 - 10- 2010.....tussen 8:00 en 9:00......en weer werd het 10:30....ze waren pas om 8:30 vertrokken?!....Dit pas te horen gekregen nadat wij zelf maar weer gebeld hadden...
Met als excuus...de persoon die eerst alles zou moeten plannen en bestellen heeft er een rommel van gemaakt...en wij moeten nu alles opknappen en facturen bij elkaar zoeken.......
Nog mooier om te zien dat er iemand in zijn nette kleding en schoenen..een overall aangereikt krijgt...en (niet begledigend bedoeld)eigenlijk niet weet hoe of wat?!
Maar....zwarte raamdorpels waren mee.....een wonder...vervolgens werden ze gelegd met een hoepel ...beetje jammer dat ik zelf moest aangeven dat het schots en scheef lag....
De afwerking hiervan is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven....
Nieuwe ruit is erin gezet....
De vensterbank werd geplaats, met aan de onderkant 2 bussen purschuim die leeg werden gespoten als afwerking?!
Maar....alsnog geen andere klink voor het valraam...
Hiernaar zou gezocht worden....was volgens de persoon wel besteld...maar even zoek in het magazijn?!
Hiervoor zouden ze eind van de week contact over op nemen....wat een verrassing, we werden niet gebeld!...
Op dit moment laten de kitranden los van de vensterbank, het tocht en ik denk dat de stookkosten hier ook de pan uit rijzen inmiddels! Bedankt!
Volgende afspraak.....
Dit werd dus begin december....de beste mensen zouden vrijdag 10 december na 13:00 komen, toch fijn dat er dan om 12:30 gebeld word met de mededeling...sorry..maar wij vinden de klink niet mooi, en wij gaan een andere bestellen....
Inmiddels ongeveer weer 1,5 maand verder......zijn wij er klaar mee!!

Bijelkaar opgeteld...... is dit hele gebeuren nu al 8 maanden bezig.......

Volgens de advertentie op de site......Meer ruimte en licht in 1 dag voor een eerlijke prijs....???? Betekend het dan dat je voor 8 maanden emotionele schade,stookkosten,telefoonkosten en ergenis er gratis bij krijgt? Dan moet de advertentie aangepast worden denk ik.
Wij zullen ook nooit of ten nimmer Multiko aanraden aan wie dan ook!!

Wij zijn van mening hier niets meer voor te willen betalen, het opknappen van de voegen en inschakelen van een bedrijf om alles op te knappen gaat ons al genoeg kosten namelijk!!
Mochten hier vragen en/of problemen uit ontstaan zijn wij genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

Dus hierbij willen we deze "samenwerking" per direct beeindigen.

Mocht er vanuit Multiko na 8 maanden wel interesse zijn om te reageren...dit alleen per mail of aangetekende brief!!

M.v.g

Jol
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2010 19:22

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door Jol »

Ook ik heb vernomen dat er een faillisement is aangevraagd ivm een schuld die is opgelopen tot 350.000, 00 euro. Zoiets bouw je niet op in een dag dus ze zijn bewust bezig geweest met de boel op te lichten om nog wat geld binnen te krijgen, terwijl ze al wisten dat ze niet meer konden leveren. SMEERLAPPEN zijn het. Ze komen bovendien niet meer in aanmerking voor een schuldensanering aangezien ze hier twee jaar geleden ook al gebruik van gemaakt hebben. Met andere woorden, het is niet de eerste keer dat ze iedereen hebben lopen flessen! En dan nu wederom doorgaan onder een andere BV. We moeten nu dus niet alleen waarschuwen voor de naam Multiko maar ook voor de naam Kozijnenvoordeel!!!!
Misschien wordt het tijd om hun verblijfsvergunning/Nederlandschap in te trekken aangezien ze hier toch alleen maar iedereen lopen op te lichten....

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

Ik heb onlangs (voor de morbide grap) offerte aangevraagd bij multiko .... zijn reactie was dat we maar een afspraak moesten maken want ze waren zéér voordelig!

(....)

Ze zijn dus nog gewoon 100% actief!

jelleke79
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2010 12:11

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door jelleke79 »

ongelooflijk en ongehoord dat dit allemaal kan in een land als Nederland! Wij zijn dan waarschijnlijk een van de weinigen die er goed vanaf komen. Hadden niets aanbetaald en nadat we te weten kwamen wat voor bedrijf het is/ was, hebben we de overeenkomst ontbonden. Er is door Multiko toen nog even gedreigd met gerechtelijke stappen, maar uiteindelijk hebben we niets meer van ze vernomen. Ik wil iedereen die er wel echt de boot mee in is gegaan heel veel sterkte wensen. Hopelijk komt alles nog goed!

jaap1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2011 14:30

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door jaap1971 »

ik zou eerst kijken hoelang die kozijnen bedrijf bestaat, en dan pas zou ik mijn kozijnen bestellen, wij zijn een makelaar, volgens mij al twee jaar bestellen we onze kozijnen bij een kozijnenboer die met de prijzen heel scherp is en kwaliteit levert, ik weet het niet hoelang die Multiko bestaat, maar de geschiedennis is heel belangrijk van een bedrijf, Succes met iedereen,

aartsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2011 17:11

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door aartsen »

Hallo mocht u nou een goede leverancier zoeken dan zou ik bij R&R kunststoftechniek gaan kijken daar is het goede kwaliteit en goede service ze hebben daar VEKA kozijnen voor een redelijke prijs

chrisis
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 okt 2010 21:28

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door chrisis »

vandaag een brief gekregen dat de ..... zich failliet heeft laten verklaren (en we dus kunnen fluiten naar ons voorgeschoten geld)

is er iemand die weet of de eikel nog steeds bezig is een ander oplichtings bedrijf (voordeelkozijn of zo iets) aan het opzetten is?

Jol
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 dec 2010 19:22

Re: Multiko kunststof kozijnen / Veratec profielen

Ongelezen bericht door Jol »

Verwacht niet ooit nog iets van het door mij aanbetaalde voorschot terug te zien nu ze failliet verklaard zijn. Snap nog steeds niet dat deze oplichtingspraktijken in Nederland mogelijk zijn.
Heb ondertussen de kozijnen door een ander bedrijf laten plaatsen. Dit bedrijf heeft keurig werk geleverd, hadden oog voor detail (mn in de afwerking) en kwamen hun afspraken na. Dit alles voor een mooie prijs en bovendien zonder enige aanbetalingen. Had ik hen maar eerder de opdracht gegeven ipv Multiko......

Gesloten