Pagina 3 van 3

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Geplaatst: 11 mar 2010 21:59
door oscarm
Nogmaals maar eens gebeld en raad eens.......kan nog wel tot het einde van de maand duren voordat ik E.L weer terug heb. Mag overigens alvast de € 12.50 p/m betalen maar die storten ze uit coulance terug. Op mijn vraag hoe ze dit alles gaan compenseren was het antwoord simpel. Ze kunnen niets voor me betekenen....... deden geen voorstel helemaal niets.

Ben er eigenlijk wel helemaal klaar mee. Toch maar opzeggen en opzoek naar een alternatief

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Geplaatst: 12 mar 2010 18:16
door oscarm
Weet niet of het ligt aan het veelvuldig bellen en mailen, maar ik heb op dit moment weer Eredivisie live. De manier waarop dit alles is gegaan lijkt natuurlijk nog steeds nergens op. Ben nog wel steeds aan het kijken naar andere opties als Kpn.

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Geplaatst: 14 mar 2010 14:01
door JvGrinsven
Wij hebben nu sinds ongeveer een maand KPN Glasvezel, Pakket Goud. Ook bij ons stond in de brochure dat bij dit pakket Eredivisie Live kosteloos is inbegrepen.
Zojuist zijn we erachter gekomen dat we de zenders van Eredivisie Live niet meer kunnen ontvangen. Uiteraard meteen gebeld naar KPN (oké, het is dan wel netjes dat ze elke dag te bereiken zijn, ook op zondag). De medewerker aan de andere kant van de lijn vertelde ons dat deze zenders inderdaad uit het pakket gehaald zijn en ook wij kunnen met 50% korting ons alsnog aansluiten op deze zenders.

De manier waarop KPN ons het zenderpakket aangeboden heeft is ronduit misleidend. Er staat namelijk in de brochure helemaal niet vermeld dat de zenders van Eredivisie Live wel eens uit het pakket gehaald kunnen worden. Dat had zeker bij Eredivisie Live gemoeten, aangezien veel mensen vanwege deze extra zenders het pakket Goud bestellen; zo ook wij. Je verwacht als consument niet dat deze uitzendingen al na een paar weken niet meer aangeboden worden.

Wij verwijten KPN dat ze slordig zijn geweest bij het informeren over de toestand van Eredivisie Live. Daardoor maken zij zich wat ons betreft schuldig aan misleiding en dat dienen ze op een coulante wijzen op te lossen. 50% Korting op de dienst is daarbij zeker niet genoeg!

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Geplaatst: 22 mar 2010 23:22
door boetz15
En dan gaat het hier om nog maar een deel van de aansluitingen! Ook het basispakket bij interactieve TV van KPN wordt, op een slinkse manier, aangepakt. Het terugkijken van programma's van ned. 1,2,3 wordt ingekort van 10 dagen naar 'gisteren en vandaag'! De mogelijkheid om nog 10 dagen terug te kunnen kijken, blijft, mits je verandert van pakket. Kosten 10 euro p/mnd extra. Maar..... dan krijg je er wel extra zenders bij! KPN de pot op, die extra zenders heb ik niet nodig. En als ik dan zie hoeveel klachten er al zijn, kan ik me niet voorstellen dat hier niets aan gedaan kan worden. Ik weet alleen niet hoe. Ik heb al gebeld, gemaild en dan wordt je met een kluitje in het riet gestuurd. Iemand een tip of idee hoe KPN aangepakt kan worden?

Re: KPN wijziging zenderpakket glasvezel(goud)

Geplaatst: 28 mar 2010 10:32
door oscarm
En ja hoor dar is de KPN weer lekker bezig.........nu hebben ze mij een faktuur gestuurd die weer niet klopt ze waren even vergeten de korting van € 15 in mindering te brengen. Maar weer eens gebeld en na enig zoek werk had ik gelijk maar zouden ze dit op de faktuur van volgende maand weer recht trekken... ben benieuwd.

Ook een aantal dagen zonder digitenne gezeten. Volgens de eerste medewerker die ik daarover sprak hadden ze mij daar perongeluk van afgesloten maar zou ik bij het doorgeven van mij kaartnummer weer aangesloten worden... na een aantal dagen werkte dit echter nog niet. Dus maar weer gebeld en bleek dat iik gewoon een reset moest doen... zelfs de medewerkers van KPN weten niet waar ze over praten.

Wordt vervolgd