LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoogglans wit of Hoogglans magnolia

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
helpendhandje

Re: Hoogglans wit of Hoogglans magnolia

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Witte Angora, dan zitten wij nu wel weer op één lijn.
En we verdedigen ons zonder reden. Wie weet wat er zich achter ieders voordeur afspeelt? Niemand dus. En wie gaat in hemelsnaam bijhouden hoe vaak iemand hier een bericht neerzet :shock:
En ik doe ook vrijwilligerswerk om het gapende gat op te vullen na 8 jaar 24/7 mantelzorg voor (schoon)ouders en rommel ook wat af met mijn lijf dus ik begrijp jou best.

En blijf lekker posten hier, jij bent niet voor 1 gat te vangen hoor.

Ik wens je sterkte toe.

helpendhandje

En zo is dat Witte pluizenbol.
Als ik me gek moest laten maken door bepaalde figuren hier zou dat niet lukken, ben namelijk al lichtelijk getikt. :lol:

En ook voor mij is het een soort therapie, even de werkelijkheid loslaten en even serieuze maar ook vermakelijke dingen lezen. En die zuurpruimen die zo interessant iedereen de les denken te moeten lezen mogen papiertjes vouwen en er slingerpoppetjes van knippen, zou wellicht een goede oefening zijn.
Uiteraard alle goeden niet te na gesproken.
Ik werk dus ook niet meer, baan opgezegd om voor ouders te zorgen en nu even een rustperiode om bij te komen en alles te verwerken met nog een beetje iets anders om te verwerken maar ik blijf positief en hoop ooit weer op de rails te staan.
Ondertussen geniet ik van de nieuwe spullen en plan toch een nieuwe badkamer. life goes on.

Taaie rakkers zijn we
Hou je haaks hoor.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

En die zuurpruimen die zo interessant iedereen de les denken te moeten lezen mogen papiertjes vouwen en er slingerpoppetjes van knippen, zou wellicht een goede oefening zijn.
:lol: :lol: :lol:

helpendhandje

:mrgreen:
volgens mij gaan we lichtelijk een beetje off topic

Hoe dan ook, mag iedereen in hemelsnaam een keuken en/of een inrichting kiezen die hij zelf mooi vindt? Al is het 13 in een dozijn.
Nogmaals, ik zei het al eerder, als het maar bij de mensen past en zij er blij mee zijn is alles goed. ik voel me veel lekkerder bij mensen thuis met een oubollige inrichting waar zij zich heerlijk in voelen dan bij mensen die met de mode meegaan omdat het mode is en bij wie het eigenlijk niet past.
Hallo, een keuken is niet iets wat je na 1 jaar even weggooit hoor.
(hoewel, ik zou er toe in staat zijn :mrgreen: )

Kortom, een mening vragen inzake een keuze voor kleur is wat zeg. Maar snap het best wel want soms ik het zo lastig te kiezen, we zijn te veel verwend en leven te veel op status en uiterlijkheden.
Gewoon lekker doen wat je zelf wilt en niet naar de buren kijken.

helpendhandje

En ik ben toch zó enorm snugger dat ik nu pas zie dat het hier nog (of ál) zomertijd is :lol:

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

En ik ben toch zó enorm snugger dat ik nu pas zie dat het hier nog (of ál) zomertijd is
Nog een paar weekjes en het is zover. :wink: Heb trouwens de klok van de auto vorig jaar al niet eens meer aangepast, immers, met een maand of 6 loopt hij toch weer goed, gewoon even een uurtje er af denken. Het hoeft allemaal niet zo perfect en zo moeilijk. :wink:

En van de klok van de auto gaan we naar de klok in de keuken. Want: in iedere zichzelf respecterende keuken hoort een klok - analoog of digitaal. Eén klok is er zeker: die van de magnetron. Soms zit er ook een op de oven, of elders - maar de kleur van die klokjes kun je niet aanpassen.

Zitten mensen wekenlang te mieren hoe de keuken er uit moet zien en welke kleurtjes al dan niet bij elkaar passen... is er altijd een dissonant - het digitale klokje van de magnetron... :lol:

Tenzij die klokjes ook in magnoliawit op een reebruine achtergrond geleverd worden, maar dat zal toch nog niet. :lol:

zelfstandigste

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

Beetje beter nadenken voor je onzin post, zelfstandigste.
In deze rubriek post IK geen onzin, ik "leef" keukens. Daarbuiten geniet ik louter van de natuur en mijn gezin, zo hoef ik mij voor de postings hier niet te verantwoorden.

Natuurlijk ga ik niet alle posts lezen, daar heb ik de tijd niet voor :wink:

By the way, de registratie-cijfers zijn gewoon in de "links" van trosradar terug te vinden.
En overal een beetje aan meedoen is volgens mij gewoon tijdverdrijf, dus mijn postings blijven binnen de keukens, meubelen en apparatuur. Daar weet ik veel van dus doe ik graag mee.

Dus witte angora en helpend handje, nodig elkaar uit op de msn, ga daar lekker keuvelen en reageer hier op een posting met een ervaring of mening en wijk niet zo ver af. (niks persoonlijks, jullie lijken me aardige gasten :wink: )

ontopic: als ik naar onze verkoopcijfers kijk en die van één van de grootste keukenleveranciers, blijft wit onbetwist op 1 staan gevolgd door offwhite's als magnolia, verder gevolgd door Fango(leverkleur; nieuwe modekleur) zwart en rood en natuurlijk nabij gevolgd door houttinten (deze worden meestal als accentkleuren gebruikt).

Wit en magnolia worden veel gekozen omdat dit veilige kleuren zijn zodat bij een open keuken niet het overige meubilair aangepast moet worden omdat de keuken zo afwijkt.........

helpendhandje

Zeg zelfstandigste, je haalt wat dingen door elkaar hoor, was tegen Pfffff die volgens mij die het aantal postings van Witte Angora zo nodig hier neer moest planten.
Voor een keukenmeneer ben jij best te pruimen hoor :mrgreen: (ik hou me in ik hou me in en maak het flauwe grapje niet)

En af en toe mag er best geouwehoerd (sorry) worden op fora.
En ik denk dat als degenen die elkaar hier af lopen te katten bij elkaar zouden komen voor een bakkie of een borrel het best wel eens gezellig zou kunnen worden.
En ik geef het toe, afwijken is my middle name :oops:
Zelfs bij de bakker bestel ik een brood via 20 zijstraten :wink:
Als het maar gezellig is

Fijne avond :)

pfffff

Ongelezen bericht door pfffff »

was tegen Pfffff die volgens mij die het aantal postings van Witte Angora zo nodig hier neer moest planten.
Even teruglezen HH, was echt zelfstandige, maar die zit altijd te stoken hoor :lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 13 feb 2010 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje

Ik kan er niet op ingaan en mijn bek houden maar jij gaat gvd niet mijn ouders als kasplanten betitelen ja want zo lees ik het.
Je gaat idd over the edge maar dat is jouw hobby geloof ik, nietwaar?
Wre heeft er nou een therapeut nodig?
Altijd je k.topmerkingen later weghalen, altijd die ... in je postings kort na het neerplanten , nou sorry hoor
Nu heb je me kwaad gemaakt en ik vind het een kolereopmerking van je.
Laatst gewijzigd door helpendhandje op 13 feb 2010 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.

pfffff

:lol:
Laatst gewijzigd door pfffff op 13 feb 2010 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje

Jij spoort echt niet en liefde krijg jij vast niet met zo'n instelling.
man ga naar Parship of zo en zoek iemand die jou kan pruimen

pfffff

:arrow:
Laatst gewijzigd door pfffff op 13 feb 2010 00:16, 2 keer totaal gewijzigd.

asimasi

Ongelezen bericht door asimasi »

Sjonge jonge, wat een simpele vraag allemaal wel niet teweeg brengt, haha!

Het wordt waarschijnlijk toch zwart wit! Eigenlijk wel grappig, want heb altijd gedacht ik neem NOOIT een zwart witte keuken, want dat is zo typisch.. maar goed, dat zwarte blad, Stellar Negro staat mooier bij de witte front dan bij de magnolia, daar past inderdaad bruin heel mooi bij.
Maar nu zit ik een beetje met het ontwerp..

ik heb 2 hoge kasten, zoals bij mariska, dan de hoek om, hier zit het kookgedeelte om een lengte van 1x50, 1x60 en dan weer 1x50 dit zijn 3 lades, dan weer de hoek om en dan heb ik 4 kastes van 60. Zou het mooier zijn als dit ook ladeblokken worden en de lijnen doorlopen van de kookgedeelte?

eaglesflame2002

Ongelezen bericht door eaglesflame2002 »

Hallo

als je echt niet weet welke kleur je moet/wil nemen vraag dan kleurstalen aan en plaats die even in je keuken zo kom je vaak op wat jij het mooiste vindt.
Succes met je nieuwe keuken!
Laatst gewijzigd door eaglesflame2002 op 13 feb 2010 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.

helpendhandje

asimasi schreef:Sjonge jonge, wat een simpele vraag allemaal wel niet teweeg brengt, haha!

Het wordt waarschijnlijk toch zwart wit! Eigenlijk wel grappig, want heb altijd gedacht ik neem NOOIT een zwart witte keuken, want dat is zo typisch.. maar goed, dat zwarte blad, Stellar Negro staat mooier bij de witte front dan bij de magnolia, daar past inderdaad bruin heel mooi bij.
Maar nu zit ik een beetje met het ontwerp..

ik heb 2 hoge kasten, zoals bij mariska, dan de hoek om, hier zit het kookgedeelte om een lengte van 1x50, 1x60 en dan weer 1x50 dit zijn 3 lades, dan weer de hoek om en dan heb ik 4 kastes van 60. Zou het mooier zijn als dit ook ladeblokken worden en de lijnen doorlopen van de kookgedeelte?
Voor die keus stond ik ook en heb gekozen voor lades. het is een prachtig geheel geworden juist omdat het mooi doorloopt. Bovendien blijken na een half jaar gebruik lades handiger dan kastjes. Je kunt er veel in kwijt en is lekker overzichtelijk.
Geniet van de voorpret!

asimasi

Ongelezen bericht door asimasi »

Kan een inbouw afvalemmer makkelijk in zo een lade?

Als mijn keuken af is, dan lijkt het veel op dit voorbeeldje, alleen staan mijn hoge kasten dus net anders (Mariska).. Ik kan nergens een voorbeeld vinden op internet waar de lades dan doorlopen, en die 3D van SK is echt bagger..
Maar goed, ik ga nog eens peinzen over die lades aan de andere kant dus.
Bijlagen
voorbeeld.jpg
voorbeeld.jpg (115 KiB) 618 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

EagleOne2002

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

heb jij zoveel plaats in je keuken?
:wink:

pfffff

Symmetrie in de keuken brengen, geeft meer rust en met de keuze voor lades kan je de overbodige bovenkasten weglaten en vervangen voor verlichtingsregalen.

EagleOne2002

Ongelezen bericht door EagleOne2002 »

In mijn keuken past net een TL balk LOL :wink:

Gesloten