LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] natuals b.v directpay webcasso

Andere onderwerpen over gezondheid en voeding
monicelle
Berichten: 33
Lid geworden op: 09 feb 2011 18:43

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door monicelle »

Lotgenoten gezocht die op het moment problemen ondervinden met het bedrijf 'Beyond Beauty'.

Beyond Beauty benaderd mensen telefonisch. Ze bieden een proefpakket t.w.v. 6,90 aan. In veel gevallen is het onduidelijk dat je daarna vast zit aan een extra kosten. (3x 22,90 euro). In sommige gevallen wordt dit wel verteld. De weken daarna ontvang je geen proefpakket, wel worden er incasso's uitgevoerd. Zodra je vraagt om een verzendbewijs kan deze niet gegeven worden. Zodra je de incasso's laat terugboeken ontvang je brieven van DirectPay. Dit bedrijf is volgens hen het debiteurenbeheer van Beyond Beauty. Zodra je de gegevens achter de website beyond-beauty.eu opvraagt blijken deze exact overeen te komen met die van Direct Pay. Zodra je DirectPay confronteerd geven ze als argument dat Beyond Beauty in Amsterdam gevestigd is. Deze gegevens staan op de website, echter de gegevens achter de website geven iets anders aan. Als je doorvraagt over dit feit is het argument simpel: Wij antwoorden alleen op vragen met betrekking tot betalingen. Het bellen naar de bedrijven heeft geen zin, je hangt minutenlang aan de lijn zonder duidelijkheid te krijgen. In sommige gevallen, als je ze confronteerd met feiten wordt er opgehangen. Op internet zijn inmiddels tientallen gedupeerden. Tot slot, als je na vijf brieven (overigens geschreven in Jip&Janneke-taal) nog niet over gaat tot een betaling, dan zal Webcasso de vordering overnemen. Maar laat dat bedrijf nou nét op hetzelfde adres ingeschreven staan als DirectPay en Beyond Beauty. Voorheen is dit bedrijf in de media geweest onder de naam 'Natuals'. Ik ben van mening dat het belangrijk is dat er één punt komt waar gedupeerden zich kunnen melden zodat er stappen ondernomen kunnen worden. Het gaat vaak om jonge gedupeerden die zich wellicht bang laten maken en de rekening toch maar betalen. Op internet zijn tevens uitspraken van de rechter te vinden over soortgelijke gevallen. (Rechtspraak.nl > zoekfunctie 'beyond').

Sluit u aan als lotgenoot

gentlegiant
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2011 15:52

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door gentlegiant »

Hallo,

Vandaag werd hier gekeken op de bank rekening en ook dit bedrijf kende wij niet en zijn gaan na zoeken en kwam dit tegen

Ik heb gelijk gebeld naar beyond beauty alles was op gestuurd alleen niets gekregen
Ze hadden alle gegevens van ons terwijl wij nooit ergens op internet gegevens al helemaal geen bank gegevens achter laten

Dit was niet waar ze hebben alles over internet gekregen
Maar dan hadden wij 2 weken terug al een proef pakket moeten ontvangen niets gekregen

De vrouw aan de telefoon was ongelofelijk bot te noemen liet me niet eens uit praten

Ben zo boos!
Ik krijg het niet terug geboekt het gaat om meer dan 20 euro die wel ergens anders besteed kunnen worden...

Wat kunnen wij hier aan doen?

mvg

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door hvb013 »

Kun je het bedrag niet laten storneren? Is er in een eerder stadium geen 6,90 euro afgeschreven?

Beyond Beauty zal moeten aantonen dat je een pakket ontvangen hebt, dit kunnen ze in de meeste gevallen niet. Ik zou tevens vragen naar een bewijs van aanmelding (tape, e-mail?)

Je 'abonnement' opzeggen zou ik schriftelijk doen, en tevens aangetekend. Het is raadzaam je aan te melden bij Tros Lotgenoten.

http://www.trosradar.nl/lotgenoten/?act ... ailId=1318

Bellen met Beyond Beauty heeft overigens weinig zin. De klantenservice geeft minimaal antwoord, kan je niet doorverbinden en schuift alles af op het management (welke nergens te bekennen is!)
Het bellen kost je alleen maar geld. (Met je mobiel bellen kost je omgerekend € 4,00 per 9 minuten)

gentlegiant
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 sep 2011 15:52

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door gentlegiant »

Hallo,

Jawel er is 7 september 6,90 afgeschreven en vandaan de rest

Ik heb wel gebelt voor ik hier poste met beyond en daarna met Natuals bij natuals was me de maat vol en heb ik even laten weten wat ik er van vond

Ik werd bijzonder bot behandelt (wederom) ik werd aangesproken met jij(!) En mevrouw liet me niet uit praten

Ik heb nog een mailtje gedaan en ook daar in laten weten dat ik dit niet accepteerde en als ik het geld niet terug zou krijgen ik in hoger beroep zou gaan en dat ze me dan pas echt leerde kennen
Heb overigens (achteraf beetje vreemt haha)
Geeist dat ze me binnen 3 werkdagen te woord zouden staan via de mail of telefoon zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen dit staat in de mail en hebben ze genoteerd (zei mevrouwtje aan de telefoon)

Ik ben benieuwt en heust niet te beroerd om een instantie in te schakelen regel in elk geval via de bank m'n geld terug het gaat niet om die 20 euro maar om het principe! dan gooi ik het nog liever in de lucht
En laat de rekeningen van deze 2 bedrijven blokkeren

Kom maar op met Webcasso :twisted: Ik betaal geen halve euro aan deze oplichters!

hvb013
Berichten: 53
Lid geworden op: 10 aug 2011 18:15

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door hvb013 »

Vandaag reactie ontvangen van Beyond Beauty. Alle kosten worden gecrediteerd.
Mijn inziens komt dit mede omdat ik me negatief heb uitgelaten en kenbaar heb gemaakt een 'Radar Lotgenoten' aangemaakt te hebben.
Met name de eerste zinnen, waarin Beyond Beauty de schuld in de schoenen van VSP schuift maakte me aan het lachen. Vrijdag heb ik contact gehad met VSP, deze hadden geen retour ontvangen pakketten. Vanmiddag, nadat ik het bericht van Beyond Beauty ontving heb ik nogmaals contact opgenomen. Ook vandaag had Beyond Beauty geen contact met VSP opgenomen. Er moet dus iets voorgevallen zijn waardoor Beyond Beauty opeens wél wil meewerken. Juist; mijn 150 negatieve reacties op klacht.nl, berichten op dit forum en Tros Radar Lotgenoten.
Geachte ***,

Na verschillende keren contact te hebben gehad met VSP, is nu (uiteindelijk) gebleken dat
uw pakketten niet leverbaar waren aangezien, volgens VSP, het adres onvolledig is.
Normaal krijgen wij deze pakketten direct retour, maar dat is in dit geval ook niet gebeurt.
Wij gaan dan ook zo spoedig mogelijk de kosten van de pakketten crediteren en eventueel retour storten, houdt u hierbij wel rekening met een storno periode van 56 dagen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, en excuses voor het ongemak.

Een fijne dag gewenst en een vriendelijke groet,

Janine Mol
Hoofd Klantenservice Beyond Beauty
Beyond Beauty heeft een e-mail retour ontvangen dat ik dit schriftelijk met een handtekening bevestigd wil hebben. Daarbij wil ik dat de kosten die ik heb gemaakt ook gecrediteerd worden. (Belkosten, kosten aangetekende verzending).

Tot slot heb ik aangegeven dat ik ervan uit ga dat Beyond Beauty de lijst met lotgenoten persoonlijk benaderd en de problemen van deze mensen oplost. Hierop heb ik nog geen reactie ontvangen. Mocht het bedrijf hierop ingaan dan neem ik contact op met de lotgenoten om toestemming te vragen hun gegevens door te spelen naar Beyond Beauty.

MarioLog
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 sep 2007 03:23

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door MarioLog »

Een kleine bijkomstigheid:
Ook Natuals B.V. en Webcasso B.V. maken gebruik van dezelfde internet-servers (i.p. adressen)

Onderstaand een kopie met gegevens waarin alle zaken direct betrekking op elkaar lijken te hebben:

Dit is een typische constructie waarin ze snel rijk willen worden,
zich niet aan de wet houden en zich hebben ingedekt en als het fout
gaat is er niks te halen.
Waarschuw de FIOD / ECD maar . belastingdienst 0800-0543.



Naam: Petje Pitamientje Beheer B.V.
Vestigingsadres: Wg-Plein 303
Vestigingsplaats: 1054SG Amsterdam
KvK-nummer: 32152404 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Naam: Natuals B.V.
Vestigingsadres: Wg-Plein 304
Vestigingsplaats: 1054SG Amsterdam
KvK-nummer: 32123136 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Naam: Beyond Beauty B.V.
Vestigingsadres: Wg-Plein 303
Vestigingsplaats: 1054SG Amsterdam
KvK-nummer: 34386692 0000
Soort Inschrijving: Hoofdvestiging

Naam: Stichting Administratiekantoor Beyond Beauty
Vestigingsadres: Wg-Plein 303
Vestigingsplaats: 1054SG Amsterdam
KvK-nummer: 34375589
Soort Inschrijving: Rechtspersoon

Direct Pay Services B.V.
KVK 24396800 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Stichting Derdengelden Direct Pay Services
KVK 24467769
Rechtspersoon
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Cession B.V.
KVK 24396869 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Valkenpoort Fiscalisten en Bedrijfsjur. B.V.
KVK 24346628 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Valkenpoort Integrated Business Solutions
KVK 24338581 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Stichting Administratiekantoor Credit Exchange B.V.
KVK 24434612
Rechtspersoon
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Credit Exchange B.V.
KVK 24396891 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht


Direct Pay Services B.V.
KVK 24396800 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

RoyalSoft B.V.
KVK 24356070 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Direct Secure B.V.
KVK 24466062 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht

Simpel C.V.
KVK 24464217 0000
Hoofdvestiging
Oslo 9, 2993LD Barendrecht



Stichting Derdengelden Webcasso
KVK 24373650
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht


1001 Prints B.V.
KVK 24263340 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Webcasso B.V.
KVK 24356408 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Stichting Derdengelden b & i
KVK 41134244
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Lance Legal B.V.

KVK 24423003 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Blue Node B.V.

KVK 27193976 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Harvest MKB Invest C.V.

KVK 51439786 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Winkelselect

KVK 24169054 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Spijro Vastgoed B.V.

KVK 24147692 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Direct Pay Forward Flow Fund 2011 C.V.

KVK 52423573 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Spijro Investments B.V.

KVK 24269895 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Stichting Derdengelden Klaassen c.s.

KVK 41134288
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Stichting Direct Pay Bewaarder Factor Fund 2006-1

KVK 24405302
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Stichting Derdengelden Webcasso

KVK 24373650
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

McFactor B.V.

KVK 30082142 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Stichting Administratiekantoor Klaassen

KVK 24287298
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Spijro B.V.

KVK 24159017 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

1001 Prints B.V.

KVK 24263340 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

JackCall B.V.

KVK 51595184 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Klaassen Financiele Projecten B.V.

KVK 24234933 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Stichting Bewaarder Forward Flow Fund 2011

KVK 52272141
Rechtspersoon
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Direct Pay Factor Fund 2006-1 C.V.

KVK 24407025 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Webcasso B.V.

KVK 24356408 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

F.S. Wissekerke Beheer B.V.

KVK 23087260 0000
Hoofdvestiging
Oslo 15, 2993LD Barendrecht

Vestiging is opgeheven of verplaatst


Adviesgroep JMH B.V.

KVK 24447481 0000
Hoofdvestiging
Oslo 19 -23, 2993LD Barendrecht

Financiële Dienstverlening Rdam (F.D.R.) B.V.

KVK 24282144 0000
Hoofdvestiging
Oslo 19 -23, 2993LD Barendrecht






Dit zijn een paar whois gegevens van websites.


Whois Result
Domain
Name beyond-beauty
Status REGISTERED (What this means)
How to dispute this registration
Registered November 13, 2009
Expiry Date November 30, 2011
Last update March 4, 2011, 2:17 am
Registrant
Name Ron Klaassen
Organisation Valkenpoort IBS
Language Dutch
Address



Phone
Fax
Email
Registrant technical contacts
Name Ron Klaassen
Organisation Valkenpoort IBS
Language Dutch
Address



Phone
Fax
Email
Registrar
Organisation Registrar.eu
Website www.registrar.eu
Name servers
ns1.aaargh-infotainment.nl
ns2.aaargh-infotainment.nl
=============================================
valkibs.nl

=============================================
canonical name valkenpoort.nl.
aliases
addresses 188.122.86.85
Domain Whois record

Queried whois.domain-registry.nl with "valkenpoort.nl"...

Domain name: valkenpoort.nl
Status: active

Registrar:
Aaargh Infotainment
Van Akenweg 59
9367PN DE WILP GN
Netherlands

Domain nameservers:
ns1.aaargh-infotainment.nl 195.110.22.22
ns2.aaargh-infotainment.nl 193.189.149.22


Network Whois record

Queried whois.ripe.net with "-B 188.122.86.85"...

% Information related to '188.122.86.64 - 188.122.86.127'

inetnum: 188.122.86.64 - 188.122.86.127
netname: DIRECTPAY
descr: IP space for DirectPay Services BV
country: NL
admin-c: RK4436-RIPE
tech-c: RK4436-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: MNT-i3D
changed: [email protected] 20101019
source: RIPE

person: Ron Klaassen
address: Oslo 9
address: 2993 LD Barendrecht
address: The Netherlands
mnt-by: MNT-i3D
e-mail: [email protected]
phone: +31 (0)180 691655
nic-hdl: RK4436-RIPE
changed: [email protected] 20101019
source: RIPE

% Information related to '188.122.64.0/19AS49544'

route: 188.122.64.0/19
descr: Interactive 3D B.V. (AS49544)
remarks: --------------------------------------------------------
remarks: Abuse : [email protected]
remarks: NOC: [email protected]
remarks: --------------------------------------------------------
origin: AS49544
mnt-by: MNT-I3D
changed: [email protected] 20110119
source: RIPE

monicadewit
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2010 23:49

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door monicadewit »

Bovenstaande adressen heeft iemand al eens uitgezocht, via Radar, maar dit is nog uitgebreider. Zo zie je eigenlijk in een oogopslag hoe hun 'systeem' in elkaar zit. Met andere woorden, een systeem waarin ze elkaar lijken te dekken, ofwel het gaat misschien alleen maar om een of twee eigenaren die rijk worden van het bedriegen van onschuldigen.
Niet meer betalen, dat moge duidelijk zijn en de klachten toonbaar maken dat helpt, zeker. Maar nog een tip: toon je volledige naam (voor en vooral achternaam) op e-mail, brieven, maar ook sites enz.!
Wij hebben niets te verbergen toch? Omdat dat gevaarlijk voor ze wordt als wij, op persoonlijke titel, massaal het klachten laten regenen. Rechters kunnen ook weinig met schuilnamen doen. Want je kan wel zeggen: kijk maar op Radar en de klachten zie je wel, maar het komt niet overtuigend over.
Nogmaals als men zich met naam en toenaam toont is dat ook een onderdeel van het bewijs tegen deze oplichters!

George24
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 sep 2012 11:50

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door George24 »

Van morgen [12-9-2012] ontving ik een dagvaarding van webcasso omtrent een openstaande rekening van Naturals BV voor het ontvangen van vitaminen pillen die ik volgen hun telefonisch zou hebben aangevraagd. het betreft volgen hun een proefparket wat niet of niet op tijd door mij zou zijn opgezegd.

Ik kan naar eer en geweten zeggen NOOIT een proefpakket met vitamine pillen te hebben aangevraagd nog ooit in mijn leven iets van Naturals BV te hebben ontvangen.

Mij is aan geraden een bezwaar email te sturen naar [email protected] waarna er volgens hun een intern onderzoek zou worden gestart en de huidige dagvaarding word granuleert.

Ik ben benieuwd wat de reactie van webcasso zal zijn, ik hou jullie op de hoogte.

JP1986
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 okt 2012 12:09

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door JP1986 »

Ik heb ook te maken gehad met Direct Pay en Webcasso. Ik ben toen goed geholpen door de Rechtswinkel in Tilburg. Ik was gedagvaard door Direct Pay en ik dacht dat ik een advocaat nodig had. Dit bleek niet nodig. Zij hebben de procedure bij de rechter voor mij gevoerd. Dit was geheel schriftelijk. Ik hoefde zelf helemaal niet naar de rechter.

Anneberger20
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2013 15:29

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door Anneberger20 »

Hallo,

ik had een bestelling geannuleerd van een bedrijf genaamd; Luxstyle aps. Maar ik kreeg na een paar weken wel een brief van webcasso dat ik hun een bedrag verschuldigd was.
Omdat ik ook nog een andere bestelling had lopen had ik de rekening maar betaald omdat ik dacht dat het van het andere bedrijf was.
Ik heb dus niks ontvangen van Luxstyle aps maar desondanks kreeg ik wel een factuur?
Ik ben nu al sinds eind januari bezig om mijn geld terug te krijgen het gaat om een bedrag van 57.95 wat voor een student erg veel geld is.
Gisteren had ik contact opgenomen met directpay dat het wel erg lang duurde, de mevrouw die ik aan de telefoon had beaamde dat ik mijn geld terug zou krijgen gisteren (maandag).
Het is nu dinsdag en ik heb mijn geld nog steeds niet terug, ik had weer contact opgenomen met het bedrijf en toen werd mij ineens verteld dat het ''fout'' was gegaan en het geld op vrijdag op mijn rekening zou staan.
Ze beloven me nu al weken hetzelfde riedeltje en ik ben dit goed zat! Ik was ook boos geworden op diegene die ik aan de telefoon had en die zat me steeds sociaal wenselijke antwoorden te geven. '' Ik snap uw frustraties blablaa'' Ik dacht! Van ja hallo! Het duurt nu al zo lang hebben ze zelf niet even zoiets van '' hmm, moeten we toch maar het geld gaan terug storten'' Nog een raar feitje ik eiste om hun directeur te spreken die volgens hun over het geld ging en ik mocht dat nummer niet hebben ivm privacy? Ik dacht what the hell? Als de directeur werkelijk in het bedrijf aanwezig is kunnen ze mij met hem of haar toch wel even doorverbinden? wat een moeite zeg.
Ik ben het nu zo zat dat ik er zelfs emotioneel door gesloopt ben omdat ik steeds weer de teleurstelling heb dat het niet op mijn rekening staat.

Overigens zouden ze mij ook nog een bevestigings email sturden dat ik werkelijk mijn geld zou ontvangen op vrijdag maar hier hebben ze niet meer op gereageerd.
Nadat ik ze weer had gebeld werd ik door de mevrouw in kwestie afgesnauwd met de opmerking er zijn meerdere mensen die willen bellen en u komt steeds met hetzelfde verhaal.
Ik dacht ja vind je het gek! Jullie hebben je zaken niet op orde! Daar hoef ik niet de dupe van te zijn.
Ikl heb ook tegen ze gezegd als het geld vrijdag niet op mijn rekening staat ik verdere stappen ga ondernemen, ik mag dan wel een student zijn maar ik ben wel tot zulke dingen in staat.
Dan vraag ik van mij a part hulp aan de consumentenbond of aan de politie als ze het zo willen spelen.

Jullie staan er niet alleen voor, en hoe meer klachten zich verzamelen hoe beter! Samen staan we sterker.

Groetjes.

Arjaan14
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 feb 2013 18:50

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door Arjaan14 »

Ik ontving op 6 februari vijf monstertjes acnezalf van Luxstyle tav mijn jongste dochter. Het huisnummer klopte niet, de buren hebben het bij me bezorgd. Ook de achternaam is verkeerd gespeld. Verder zat er bij de vijf monstertjes een factuur van 25,90 euro. Mijn dochter heeft het niet besteld, noch iemand anders uit ons gezin. Wel verscheen er omstreeks die tijd een advertentie van Luxstyle op de Facebookpagina van mijn dochter.
Bij ongevraagde toezending hoef je niets te ondernemen. Ik heb Luxstyle per email gevraagd om een bewijs van bestelling, zoals een handtekening of voicelog.En ik eb aangeboden dat ze de zending op een aangegeven datum bij me mogen komen ophalen. Luxstyle antwoordde dat ik aangifte kan doen van identiteitsfraude en dat ik een kopie van de aangifte kan sturen. Dan zullen ze de factuur laten vervallen en meewerken aan een onderzoek. Want ze hebben een ip-adres waar het product besteld zou zijn.
Nou ja, ik hoef helemaal niks, want ze hebben geen enkel bewijs dat ik iets bij ze heb besteld.
Vandaag ontving ik een aanmaning van DirectPay, geheel volgens verwachting zoals ik op de fora kan lezen. Ik ga er niet op reageren en zie de komst van de onverzorgde deurwaarder van Webcasso graag tegemoet.

digiflyer
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jul 2013 16:01

Re: natuals b.v directpay webcasso

Ongelezen bericht door digiflyer »

Goedemiddag,

Ik zou graag willen weten of nu nog steeds mensen iets hebben lopen door directpay bij webcasso bv.
Ik heb namelijk nu ook een kwestie. Ik heb in nov 2011 iets bij direct pay service besteld zeggen ze en daar hoor ik pas in mei 2013 wat over meteen met een brief van webcasso. Hoofsoom 130 euro en moet nu 510 euro gaan betalen. Ik heb nog nooit wat bij of met directpay besteld en ook nooit wat ontvangen en nu moet ik er wel voor betalen.
Ik heb al aangifte gedaan bij de politie maar Webcasso zegt zolang ik niet kan bewijzen dat ik het niet heb ontvangen moet ik betalen. Nadat ik een betalingsregeling had getroffen, schakelde ze ook op eens van den Bergh en Partners in om beslag te leggen terwijl ik net een regeling had getroffen. Gelukkig is na heel erg veel mailen en bellen het beslag opgeheven maar moet ik dus nog steeds betalen aan webcasso voor iets wat ik nooit heb besteld en ontvangen.

Al vast bedankt.

Gesloten