Re: natuals b.v directpay webcasso
Geplaatst: 16 sep 2011 16:52
Lotgenoten gezocht die op het moment problemen ondervinden met het bedrijf 'Beyond Beauty'.
Beyond Beauty benaderd mensen telefonisch. Ze bieden een proefpakket t.w.v. 6,90 aan. In veel gevallen is het onduidelijk dat je daarna vast zit aan een extra kosten. (3x 22,90 euro). In sommige gevallen wordt dit wel verteld. De weken daarna ontvang je geen proefpakket, wel worden er incasso's uitgevoerd. Zodra je vraagt om een verzendbewijs kan deze niet gegeven worden. Zodra je de incasso's laat terugboeken ontvang je brieven van DirectPay. Dit bedrijf is volgens hen het debiteurenbeheer van Beyond Beauty. Zodra je de gegevens achter de website beyond-beauty.eu opvraagt blijken deze exact overeen te komen met die van Direct Pay. Zodra je DirectPay confronteerd geven ze als argument dat Beyond Beauty in Amsterdam gevestigd is. Deze gegevens staan op de website, echter de gegevens achter de website geven iets anders aan. Als je doorvraagt over dit feit is het argument simpel: Wij antwoorden alleen op vragen met betrekking tot betalingen. Het bellen naar de bedrijven heeft geen zin, je hangt minutenlang aan de lijn zonder duidelijkheid te krijgen. In sommige gevallen, als je ze confronteerd met feiten wordt er opgehangen. Op internet zijn inmiddels tientallen gedupeerden. Tot slot, als je na vijf brieven (overigens geschreven in Jip&Janneke-taal) nog niet over gaat tot een betaling, dan zal Webcasso de vordering overnemen. Maar laat dat bedrijf nou nét op hetzelfde adres ingeschreven staan als DirectPay en Beyond Beauty. Voorheen is dit bedrijf in de media geweest onder de naam 'Natuals'. Ik ben van mening dat het belangrijk is dat er één punt komt waar gedupeerden zich kunnen melden zodat er stappen ondernomen kunnen worden. Het gaat vaak om jonge gedupeerden die zich wellicht bang laten maken en de rekening toch maar betalen. Op internet zijn tevens uitspraken van de rechter te vinden over soortgelijke gevallen. (Rechtspraak.nl > zoekfunctie 'beyond').
Sluit u aan als lotgenoot
Beyond Beauty benaderd mensen telefonisch. Ze bieden een proefpakket t.w.v. 6,90 aan. In veel gevallen is het onduidelijk dat je daarna vast zit aan een extra kosten. (3x 22,90 euro). In sommige gevallen wordt dit wel verteld. De weken daarna ontvang je geen proefpakket, wel worden er incasso's uitgevoerd. Zodra je vraagt om een verzendbewijs kan deze niet gegeven worden. Zodra je de incasso's laat terugboeken ontvang je brieven van DirectPay. Dit bedrijf is volgens hen het debiteurenbeheer van Beyond Beauty. Zodra je de gegevens achter de website beyond-beauty.eu opvraagt blijken deze exact overeen te komen met die van Direct Pay. Zodra je DirectPay confronteerd geven ze als argument dat Beyond Beauty in Amsterdam gevestigd is. Deze gegevens staan op de website, echter de gegevens achter de website geven iets anders aan. Als je doorvraagt over dit feit is het argument simpel: Wij antwoorden alleen op vragen met betrekking tot betalingen. Het bellen naar de bedrijven heeft geen zin, je hangt minutenlang aan de lijn zonder duidelijkheid te krijgen. In sommige gevallen, als je ze confronteerd met feiten wordt er opgehangen. Op internet zijn inmiddels tientallen gedupeerden. Tot slot, als je na vijf brieven (overigens geschreven in Jip&Janneke-taal) nog niet over gaat tot een betaling, dan zal Webcasso de vordering overnemen. Maar laat dat bedrijf nou nét op hetzelfde adres ingeschreven staan als DirectPay en Beyond Beauty. Voorheen is dit bedrijf in de media geweest onder de naam 'Natuals'. Ik ben van mening dat het belangrijk is dat er één punt komt waar gedupeerden zich kunnen melden zodat er stappen ondernomen kunnen worden. Het gaat vaak om jonge gedupeerden die zich wellicht bang laten maken en de rekening toch maar betalen. Op internet zijn tevens uitspraken van de rechter te vinden over soortgelijke gevallen. (Rechtspraak.nl > zoekfunctie 'beyond').
Sluit u aan als lotgenoot