Pagina 3 van 3

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 19 mar 2011 21:49
door buffy1967
Hoi Rvanhout!
zeg maar wanneer en hoe ik ben van de partij!! ben het ook helemaal beu hoe deze mensen te werk gaan :evil: dus kom maar op met goede ideeen!
Groetjes

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 31 mei 2011 14:03
door antihotelgoldcard
Mat consultancy is bereikbaar op telefoonnummer 033 7508772 en het adres is zoals al eerder gemeld Stadsring 181. De contactpersoon is dhr. Buitenhuis. Ik ga net zolang bellen tot ik fatsoenlijk te woord wordt gestaan.

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 31 mei 2011 14:34
door aaten
Tanja1 schreef:Ook ik ben er in getrapt, aaaahhhh! 139,90 euro's zijn 4 mei afgeschreven en de ABN kan het niet restitueren. De dame van de ABN vertelde me wel dat dit niet de eerste keer was dat ze dit verhaal hoorde en wenste me veel sterkte toe. Zo bekend is het dus al. Ik heb zojuist geprobeerd het "rechtstreekse nummer" te bellen: 085-2016682, maar geen gehoor natuurlijk. Dat wordt dus een tripje politiebureau ipv een leuke vakantie. Ik zou graag willen horen van degenen die wel met succes hun geld terug hebben gekregen, welk adres/telefonnummer ze hebben gebruikt! En eventueel hoe ze het geld hebben terug weten te krijgen van de bank!
Ik ga toch maar eens aan het belmenietregister denken...
Tanja
Tanja, het geld is terug te halen door een storno (in het geval van een doorlopende machtiging en ik denk dat we het daarover hebben), geen idee waarom de klantenservice je daar verkeerd over informeert. Mocht het een eenmalige machtiging zijn dan kan er een melding onterechte incasso aangemaakt worden waarbij de organisatie moet aantonen dat ze echt een machtiging hebben.
Bel zsm nog een keer met je bank met de mededeling dat je wilt storneren, je hebt daar 60 dagen de tijd voor.

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 31 dec 2011 07:01
door KdHTw01
Een Incassobureau wat ditmaal de boodschap goed heeft begrepen. Ik hoop dat ik er nu definitief vanaf ben.



D121121063 / Sell-IT / C. den Hoed / 144726
Gea Visser [[email protected]]


Geachte meneer van den Hoed,



Naar aanleiding van ons telefoongesprek op 2 januari 2012 delen wij u mee dat wij het dossier inzake hotelgoldcard met dossiernummer D121121063 hebben gesloten.



Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest.



Met vriendelijke groet,



Mevrouw G. Visser





Postbus 40249
8004 DE Zwolle


0900 333 2223

www.ruyscollections.nl





Het gezeur begint weer van voor af aan.
Nieuwe kaart ontvangen als verlenging van een abonnement en direct een nieuw incassobureau met dezelfde vervelende taal om mij 174,93 afhandig te maken voor iets waarvan ik ondubbelzinnig heb duidelijk gemaakt dat er geen abonnement is en ook niet gewenst is.
Hier de onderstaande mail naar het nieuwe incassobureau:

Na geruime tijd niets meer van uw opdrachtgever te hebben gehoord dacht ik eindelijk verlost te zijn van deze oplichtersbende.



Tot mijn verbazing zie ik dat ze nu een ander incasso kantoor hebben gevonden die waarschijnlijk zich niet op de hoogte heeft gesteld van de werkwijze van hun opdrachtgevers.

Voor een kantoor wat als gerenommeerd en betrouwbaar over wil komen een kapitale fout.



De stornering zal tot in lengte van jaren in stand blijven daar ik meerder malen en uitvoerig te kennen heb gegeven dat ik het geleverde produkt niet wil hebben en daarom per kerende post heb teruggestuurd. Na vele E-Mails en melding bij Radar en aangifte bij de politie werd het stil tot dit moment.



Het mag duidelijk zijn dat ik niet zal betalen , nu niet en nooit niet.

Ik ben het nu zo zat , dat ik overweeg wat minder traditionele middelen in te moeten zetten om ook voor de andere gedupeerden dit voor eens en altijd te stoppen.



Ik sommeer u deze opdracht ogenblikkelijk terug te geven aan deze opdrachtgever en mij vanaf nu niet meer lastig te vallen met dit soort ongein.

Ik zal wederom met deze Email ook Radar weer bijwerken en bij aanhoudende overlast wederom aangifte doen bij de politie wegens poging tot oplichting.

Ik ga ervan uit dat u uw naam niet graag verbonden ziet met dit soort dubieuze opdrachtgevers.


Ik wordt gek van deze lui , die mij dwingen mijn kostbare tijd te verdoen.
Ga eerlijk werk doen in plaats van mensen lastig te vallen.

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 31 dec 2011 12:24
door MAXIEM
KdHTw01

Op zich zou het in het belang van andere consumenten geen slechte zaak zijn, om hier de naam van het incassobureau te vermelden.

Maxiem,.

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 24 mei 2012 16:52
door vincentjj
Nu het derde incassobureau die er ingetrapt is om voor die oplichters van "Hotel Gold card" geld af te troggelen van mensen die NIETS met die zaak te maken willen hebben. Een smerige tactiek. Je wordt gebeld door een dame die een betalingsregeling met je wilt afspreken, want anders......
Het is bangmakerij van de eerste orde. Nu is het MKBusiness Incasso uit Zwolle.
200 euro overmaken of anders wordt het 511 euro...
DAT JE NIETS MET HOTEL GOLD CARD TE MAKEN WILT HEBBEN, ER NOOIT GEBRUIKT VAN HEBT GEMAAKT maakt blijkbaar niets uit voor die lui.
Het gaat alleen maar om GELD GELD GELD.
De heren oplichters directeuren zitten lachend op hun jachten gelegen in een pittoresk haventje aan de middelandse zee. En de Incasso bureau's doen hun vuile werk.
MENSEN NOOIT BETALEN, TRAP ER NIET IN, LAAT JE NIET BANG MAKEN!!!

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 24 mei 2012 17:37
door MAXIEM
vincentjj

*Je kunt jouw bericht natuurlijk ook op andere consumentenfora plaatsen. Wellicht dat je daar lotgenoten/bondgenoten aantreft, die hetzelfde overkomt. Hieronder volgen een aantal mogelijke forumadressen, waaruit je zelf kunt kiezen.

*Consumentenforums:

http://www.consumentenbond.nl/forum/
http://kassa.vara.nl/discussies/
http://forum.www.trosradar.nl/
http://www.klacht.nl/
http://www.groetenvanmax.nl/?waxtrapp=faarjEsHnHUVcBT

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

*Als je zeker weet dat je bent of wordt opgelicht, dan kun je dat melden bij de onderstaande meldpunten. Aangifte doen is natuurlijk ook mogelijk.

*Meldpunten Internetoplichting:

https://www.mijnpolitie.nl/if.shtml
http://www.opgelichtopinternet.nl
http://www.fraudemeldpunt.nl (SAF)
http://www.fraudehelpdesk.nl/vraag-en-meldformulier
http://www.overheid.nl/identiteitsfraude
http://forum.www.opgelicht.nl

**TROS Opgelicht:
Postbus 28555
1202 LP Hilversum

http://www.opgelicht.nl/index.php?id=contact

De tiplijn van Tros Opgelicht (0900 112 1121 [10 cent p.m.]) is bereikbaar tijdens de uitzending van 21:00- 22:30 en elke woensdag van 10:00- 12:00 en van 14:00- 16:00 uur.

***Handige adressen:

http://www.opgelicht.nl/hulp/handige-adressen/

Met vriendelijke groet, Maxiem.

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 24 mei 2012 18:28
door naasz
vincentjj schreef:Nu het derde incassobureau die er ingetrapt is om voor die oplichters van "Hotel Gold card" geld af te troggelen van mensen die NIETS met die zaak te maken willen hebben. Een smerige tactiek. Je wordt gebeld door een dame die een betalingsregeling met je wilt afspreken, want anders......
Het is bangmakerij van de eerste orde. Nu is het MKBusiness Incasso uit Zwolle.
200 euro overmaken of anders wordt het 511 euro...
DAT JE NIETS MET HOTEL GOLD CARD TE MAKEN WILT HEBBEN, ER NOOIT GEBRUIKT VAN HEBT GEMAAKT maakt blijkbaar niets uit voor die lui.
Het gaat alleen maar om GELD GELD GELD.
De heren oplichters directeuren zitten lachend op hun jachten gelegen in een pittoresk haventje aan de middelandse zee. En de Incasso bureau's doen hun vuile werk.
MENSEN NOOIT BETALEN, TRAP ER NIET IN, LAAT JE NIET BANG MAKEN!!!



beste vincent ik heb vandaag een brief van deze incasso gekregen en ik weet als ik het lees niet in moet trappen, hoe heb jij het afgehandelt gebeld ? aangifte gedaan? want ik heb nooit herrinneringen wat dan ook gekregen !?

Re: Hotel Gold Card - oplichterij van het zuiverste water!!

Geplaatst: 21 nov 2012 10:16
door vincentjj
Beste mensen, NOOIT ingaan op de íncassotaktiek' van,nu, MKBusiness!!!! Gewoon NIET- en NOOIT reageren! Telefoontjes gewoon AFKAPPEN!!! Mijn 'dossier' is gesloten, ik heb geen cent betaald, gewoon omdat ik het produkt (goldcard) nooit heb gewild en gebruikt! Dus: VOLHOUDEN!!!