Ook mijn chipkaart was ineens stuk, chip reageerde nergens meer op. Boete gekregen, en die terug kunnen vragen (kan dus wel, gister brief gekregen dat ik het geld binnen 3 weken terug krijg.. dus ruim 6 weken na het voorval..) Dus duo en iedereen gebeld en langs geweest, en uiteindelijk een formulier gevonden om een nieuwe aan te vragen. Ondertussen dus 3 weken netjes alle reiskosten betaald end e kosten bleven maar op lopen.. Uiteindelijk een nieuwe kaart gekregen.
Nou dit is natuurlijk geen nieuw verhaal..maar het mooiste komt nog...
Gister weer met de trein, met 2 studiegenoten een beetje geintjes zitten maken van als die maar niet weer stuk is haha. Dus de conducteur houd m'n pasje bij z'n kastje..en wacht..en wacht.. en wacht.. en er gebeurd dus niks! Pas weer stuk! gelukkig dit keer geen boete gekregen (want je mag maar 1 keer per jaar een boete terug vragen..). Nou ik naar de NS balie, en inderdaad kaart reageert weer nergens op! Weer de chip dood.
Dus het hele verhaal begint weer opnieuw. Nieuwe pas aanvragen, 3 weken wachten, weer ruim 150 euro aan reiskosten maken...
En ik doe niks raar met die passen, ik hou hem niet bij magneten, netjes in m'n portemonnee en er is niks te zien...
Wat een onding.
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)