LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trendy Basix

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Trendy Basix BV
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2010 14:08

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door Trendy Basix BV »

Geachte klanten,

Aan uw reacties te zien heeft u een hoop te verduren gehad.
Ook wij hebben vast gesteld dat er ernstige fouten zijn gemaakt, fouten die wij ook inzien en onze welgemeende excuses hiervoor.
Bij ons is er een hoop veranderd en zijn nu druk doende om alle leveringen klaar te maken en te kunnen leveren Dit alles kost tijd en we zetten ons met man en macht in op stuk voor stuk alles naar tevredenheid op te lossen maar u begrijpt dat de overflow aan problemen ook niet door 1 persoon in een paar dagen tijd kan worden opgelost.
Ook op een forum als dit blijft het voor de lezer belangrijk niet alles maar klakkeloos aan te nemen want oa. degene die zegt de KvK te hebben nagegaan heeft echt zijn huiswerk niet goed gedaan!
Dat er veel veranderd is kunt u vanaf nu lezen op onze website in de nieuwsbrief. Graag zouden wij zien dat het hele “Radar” hoofdstuk uitsluitend afgesloten wordt met positieve reacties.

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door Willy.T »

Trendy Basix BV schreef:Geachte klanten,

Aan uw reacties te zien heeft u een hoop te verduren gehad.
Ook wij hebben vast gesteld dat er ernstige fouten zijn gemaakt, fouten die wij ook inzien en onze welgemeende excuses hiervoor.
Bij ons is er een hoop veranderd en zijn nu druk doende om alle leveringen klaar te maken en te kunnen leveren Dit alles kost tijd en we zetten ons met man en macht in op stuk voor stuk alles naar tevredenheid op te lossen maar u begrijpt dat de overflow aan problemen ook niet door 1 persoon in een paar dagen tijd kan worden opgelost.
Ook op een forum als dit blijft het voor de lezer belangrijk niet alles maar klakkeloos aan te nemen want oa. degene die zegt de KvK te hebben nagegaan heeft echt zijn huiswerk niet goed gedaan!
Dat er veel veranderd is kunt u vanaf nu lezen op onze website in de nieuwsbrief. Graag zouden wij zien dat het hele “Radar” hoofdstuk uitsluitend afgesloten wordt met positieve reacties.
Dat zal aan u liggen denk ik en wacht met spanning af hoe dit zal aflopen. :mrgreen:

helpendhandje
Berichten: 436
Lid geworden op: 12 mar 2009 23:09

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door helpendhandje »

Altijd "grappig' te zien dat ineens leveranciers zich plotsklaps hier (lijken) aan te melden om lieverkoekjes te bakken terwijl ze bij klachten hun klanten niet zien staan. Zal mij benieuwen of de contacten tussen hen en de ontevreden klanten ook daadwerkelijk tot stand komen teneinde de problemen op te lossen.
En dan bedoel ik het in het algemeen en niet enkel mbt deze case.
Trouwens, wie garandeert de klagers dat deze posting ook van TB af komt?
Er zitten zat lolbroeken op internet en inloggen kan onder elke naam, ik bedoel maar.

Hou je ogen open tot je ze met een gerust hart kunt sluiten.

dino
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:22

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door dino »

Heeft iemand al een oplossing of misschien zelfs zijn bestelde meubels? Ik heb nog steeds niets vernomen...

sofie2005
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:50

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door sofie2005 »

volgens afspraak kreeg ik di via de mail foto's van meubels die mogelijk van mij zijn. ze staan bij de spuiter en zijn nog niet klaar.....ze worden (werd gezegd) deze week of volgende week gespoten.... aha eerst zien dan geloven.

dit keer is er door hr does aan zn woord gehouden, maar tot op heden heb in nog geen datum wanneer het klaar is....

ik wacht tot begin volgende week en dan wil ik toch echt wel van een [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] een datum!

ik kreeg di toch wel weer een beetje vertrouwen, maar ook nu reken ik nog nergens op.

zodra ik heb binnen heb zal ik het laten weten!

enne langsgaan heeft mi echt geen zin hoor, ik ben er een aantal keer geweest maar helaas niemand en volgens mij loopt het in de showroom ook geen storm het is er erg klein en er staan alleen (zoals [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] me vertelde) meubels die klaar zijn en opgehaald worden...

succes allemaal dan maar

dino
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 jul 2010 11:22

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door dino »

Er is schijnbaar een kwaliteitsprobleem met de tafels, wij krijgen onze aanbetaling terug..... Ik kreeg meteen antwoord op mijn mail en werd vlot daarna gebeld. Was weer eens wat anders ..... ;)

sofie2005
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:50

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door sofie2005 »

telefonisch te horen gekregen dat mn meubel volgende week zaterdag bezorgd gaat worden....

zou het dan toch goed gaan komen???

hope so, heb er erg lang naar uitgekeken namelijk, netr zoals jullie allemaal ws

iedereen fijn weekend en ik laat het weten als ik hem heb!

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door Willy.T »

dino schreef:Er is schijnbaar een kwaliteitsprobleem met de tafels, wij krijgen onze aanbetaling terug..... Ik kreeg meteen antwoord op mijn mail en werd vlot daarna gebeld. Was weer eens wat anders ..... ;)
Zo kan het dus blijkbaar ook en ik hoop dat ze deze manier van reageren vol zullen houden. Wel zo leuk voor de klanten. :D

ronnepon
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 aug 2010 18:36

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door ronnepon »

Ook wij hebben problemen ondervonden met dit bedrijf. Het duurde allemaal erg lang en contact verliep ook niet altijd even soepel. E-mail bleef onbeantwoord.
We hadden op zich geen haast met de bestelling maar echt leuk is het natuurlijk niet. Ook de berichten op dit forum maakte het geheel er niet plezieriger op.
Maar... gisteren hebben we dan toch contact gehad met [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]. Als eerste werden er excuses gemaakt voor alle ongemak en de (veel te) late aflevering.
Vervolgens kregen we te horen dat ons dressoir klaar was voor aflevering.
We vroegen of het mogelijk was de kast diezelfde dag nog (lees zaterdagavond) af te leveren.
Dit was geen enkel probleem :!: Rond half negen werd het dressoir dan ook afgeleverd. Tot hun eigen grote schrik waren ze de legplanken vergeten. Deze werden alsnog de volgende dag...zondag afgeleverd.
De indruk die [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] bij ons achter heeft gelaten is dat ze zelf ook niet blij is met de ontstane situatie. Gezien het gegeven dat ze zelfs op zaterdagavond laat en zondagavond langs komen om de achterstallige problemen op te lossen doet ons vermoeden dat ze van goede wil zijn. De op maat gemaakte kast ziet er verder prima uit! Misschien is het een idee ze toch een kans te geven dit tot een ieders tevredenheid op te lossen.

just us
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 jun 2010 11:21

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door just us »

Wij hebben uiteindelijk van [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] een gepaste oplossing gekregen. Ook [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]e kwam bij ons over alsof ze er nu echt voor gaat.

Wij hebben een x bedrag teruggestort gekregen zodat wij deze tafel hier laten repareren en spuiten door een ander bedrijf. Wij zijn blij met deze oplossing en blij dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] haar woord is nagekomen.

Wij wensen [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heel veel suc6 met de nieuwe start van haar bedrijf.

fam. Troost

sofie2005
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:50

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door sofie2005 »

nou dat klinkt positief, fam Troost.

fijn dat er ook zo'n bericht gemeld word!

ik hoop dat mijn succesverhaal hier binnenkort ook op te lezen valt! :D

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door Willy.T »

sofie2005 schreef:nou dat klinkt positief, fam Troost.

fijn dat er ook zo'n bericht gemeld word!

ik hoop dat mijn succesverhaal hier binnenkort ook op te lezen valt! :D

Zal ongetwijfeld ook voor u in orde komen.

VriendP
Berichten: 11
Lid geworden op: 22 jul 2010 15:05

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door VriendP »

Ik heb mijn dressoir vorige week opgehaald (want ik was toch aan het verhuizen) en het ziet er prima uit. Geen problemen meer. Aangezien we hadden afgesproken dat het zou worden geleverd maar ik het in plaats daarvan heb opgehaald zijn de leveringskosten ook netjes verrekend.

Het dressoir staat prachtig in mijn woonkamer en ik ben tevreden. Voor mij is alles dus ook goed afgehandeld.

sofie2005
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:50

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door sofie2005 »

gister om 20.00 kreeg ik telefoon of ze het dressoir af konden leveneren.
45min later stond hij in mn woonkamer!

helaas is het geen hangend dressior en zit er 1 lade te weinig in (dat is ook een klep geworden) we zijn het samen eens geworden en ik heb het dressoir toch maar geaccepteerd en ben er blij mee.

succes allemaal en ik hoop dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] het gaat redden met de zaak.

fijn weekend

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door crazyme »

sofie2005 schreef:we zijn het samen eens geworden
Hoeveel korting heb je nu gehad dan ?

Willy.T
Berichten: 217
Lid geworden op: 29 jul 2010 13:52
Locatie: thuis

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door Willy.T »

sofie2005 schreef:gister om 20.00 kreeg ik telefoon of ze het dressoir af konden leveneren.
45min later stond hij in mn woonkamer!

helaas is het geen hangend dressior en zit er 1 lade te weinig in (dat is ook een klep geworden) we zijn het samen eens geworden en ik heb het dressoir toch maar geaccepteerd en ben er blij mee.

succes allemaal en ik hoop dat [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] het gaat redden met de zaak.

fijn weekend
Ik ben blij voor u dat het nu is opgelost.

sofie2005
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:50

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door sofie2005 »

100 euri

punky27
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 11:08

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door punky27 »

Al 7,5 week wacht ik op mijn meubels. En vandaag dacht ik.. ga toch maar eens bellen waar ze blijven. Ik krijg [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] aan de lijn en ze was niet bepaald vriendelijk. Ik werd afgesnauwd dat het nu dinsdag is, en dat ze dan niet open zijn, dat ze een rot nacht achter de rug heeft en dat haar vader in het ziekenhuis ligt. Heel vervelend misschien, maar dan nog kun je vriendelijk blijven tegen je klanten. N.a.v. dit telefoontje ben ik gaan zoeken op internet, en tot mijn grote verbazing zag ik dit forum.
Ik herken veel.. leveringsdatums (of ruwe schattingen) worden niet gegeven, mailtjes worden niet beantwoord (ik had nog iets nabesteeld, voorschot overgeemaakt maar kreeg geen bevestiging, na even volhouden heb ik die uiteindelijk toch gekregen) en nu de manier waarop je behandeld wordt.

Ik heb hier bijna mijn hele interieur besteld (tafel, salontafel, tv meubel, dressoir, zuilen en vloerkleed) En zit nu dus ook in een leeg huis.

Morgen zijn ze wel open en dan ga ik zeker contact opnemen... ben benieuwd wat ik dan te horen krijg, maar voel me er niet echt gerust onder..

sofie2005
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 jul 2010 14:50

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door sofie2005 »

hoi punky

succes met alles. ik weet hoe het voelt. gelukkig is het uiteindelijk bij mij goed gekomen maar daar heeft wel heel veel energie en iiritaties gekost.

ik heb ze een datum gegeven dat ik antwoorden en een bevestigings foto wilde zien ook een definitieve leverweek. zo niet zou ik aangifte gaan doen.

uiteindelijk is het goed gekomen zoals je lezen kunt.

met de bewindvoerder (staat hier ook op het forum) kun je misschien beter contact opnemen. hij komt zijn afspraken na, dit is mijn ervaring tenminste.

nou succes en ik hoop dat het goed gaat komen (op zeer korte termijn)

groet

Trendy Basix BV
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 jul 2010 14:08

Re: Trendy Basix

Ongelezen bericht door Trendy Basix BV »

Beste Astrid,

Inderdaad was mijn toon niet vriendelijk en dat is niet mijn stijl maar ik ben schijnbaar ook een mens, dat blijkt... en als ik lange zware nacht achter de rug heb, met een doodzieke vader in het ziekenhuis, wordt het me wel eens teveel dat ik, blijkbaar altijd beschikbaar moet zijn voor klanten, terwijl ik dinsdags inderdaad gesloten ben, zoals bekend via mail en website.
Ook ik heb een familie, ook een gezin, geplande vakantie die niet is gegaan en door alle omstandigheden werd met dat even teveel, sorry als ik je daardoor een vervelend gevoel hebt gegeven, ik besef echt wel dat de toon niet vriendelijk was maar ik heb je verzocht de volgende dag terug te bellen maar dat heb je tot op heden niet gedaan, wel dit berichtje, dat vind ik jammer dan hadden we het samen uit kunnen praten. In je mail schrijf je hier echter niets over.

Inmiddels heb ik je wel persoonlijk gemaild als reactie op je volgende mail:

Hallo,

Ik wil graag informatie over de levering van onze meubels. Wanneer vind dit plaats? Graag een richtlijn....
Astrid



Mvrgr,
Monique
Trendy Basix BV

Gesloten