Pagina 3 van 4
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 14 jan 2011 23:51
door EnyaMae
iynsd schreef:Kan je vertellen kpn doet niks aan opzeggingen ben al 3 weken bezig om
het contract van me dochter op te zeggen. Me dochter is weer bij me thuis
komen wonen na 11 maanden op der eigen te wonen dus we hadden niks aan 2 contracten van kpn. Ik gebeld naar kpn en het uitgelegd dat ze weer thuis woont ze viel onder een bijzondere regeling ik moest een bewijs van inschrijfing van de gemeente kost ook 8,50 opsturen en een opzegging ik gedaan, ze zou terug gebeld worden moet nu nog gedaan worden. Ik maar weer gebeld 30 minuten aan de lijn kost een gotsvermogen zo. Ze zeggen dat je een opzegtermijn hebt van 1 maand goed maar de abbonnement wordt pas in januari opgezegd dat is 2 maanden zeg ik en voor dat ik het wist werd er neergelegd
. Als je ze weer beld weten ze van niks wordt er zo moe van weer alles uitgelegd en ja hoor 11januari is de abbonnement opgezegd ik weer maar dat is 2 maanden ze valt onder een speciale regeling zeg ik ja mevr dat klopt wat u zegt maar 11januari wordt haar abbonnement opgezegd staat hier ik weer uitleggen dat is 2 maanden want ze woont hier vanaf 8 november. Ja mevr dat zie ik ik zal het in orde maken en voor de rest kunnen we niks doen maar u moet ook een abbonnement hebben van kpn anders kan het niet
. Ik zeg die heb ik dat kunnen jullie zien ja mevr dat klopt dus het is in orde dus ik zeg hij is vanaf nu opgezegd dan nee mevr pas vanaf 11 januari
. Je blijft bellen en alles uitleggen maar helpen ho maar. Ik snap niet dat ze langs elkaar heen werken want de 1 weet niet wat de andere heeft gezegd en heeft geschreven komen ze niet echt uit. Maar de abbonnement is dus vanaf 11janauri opgezegd dus 2 maanden en niet 1maand ben benieuwd of dat ook gebeurt. Ik snap ook niet dat ze dan zeggen dat ze onder een speciale regeling valt en dan er niks aan doen raar hoor KPN dat wat jullie zeggen niet waar maakt.
Tip 1: schrijf a.u.b. een bericht zónder spelfouten en mét leestekens. Leest een stuk aangenamer kan ik je vertellen.
Verder: waarom zou je dochter onder een "speciale regeling" vallen? Wélke regeling dan en waarom? Zeker niet gevraagd?
Het is natuurlijk niet het probleem van KPN dat je dochter weer thuis komt wonen. Contract = contract.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 15 jan 2011 10:06
door tiptoo
@EnyaMae
jij hebt een afschuweliijk oordeel hier over mensen , let op je eigen schrijven je bericht is gemeld.
het zou kpn sieren als ze deze mensen zouden helpen en niks contract is contract!
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 15 jan 2011 11:39
door Henri42
tiptoo schreef:@EnyaMae
jij hebt een afschuweliijk oordeel hier over mensen , let op je eigen schrijven je bericht is gemeld.
het zou kpn sieren als ze deze mensen zouden helpen en niks contract is contract!
KPN tiptoo is zoals je zelf weet een commercieel bedrijf, prive omstandigheden hoeven zij en andere providers niet op te lossen, wie verwacht coulance van de KPN cs ??, Tiptoo toch weer op het meldpad ???
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 15 jan 2011 13:07
door tiptoo
Henri42 schreef:
KPN tiptoo is zoals je zelf weet een commercieel bedrijf, prive omstandigheden hoeven zij en andere providers niet op te lossen, wie verwacht coulance van de KPN cs ??, Tiptoo toch weer op het meldpad ???
henri ga eens bij upc kijken en doe anders iets nuttigs.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 15 jan 2011 18:15
door Bob Schurkjens
Altijd dom om te proberen een klacht telefonisch op te lossen. DAT MOET JE SCHRIFTELIJK DOEN.
Ik zou KPN 14 dagen de tijd geven om dit probleem helemaal op te lossen.
Stuur een e-mail met je klacht naar
[email protected] en/of via dit formulier:
http://www.kpn.com/kpn/show/id=299515
Met daarin:
- naam contractant:
- adres:
- postcode en woonplaats:
- betreffende telefoonnummer:
- betreffende dienst KPN:
- klantnummer:
Geef aan dat KPN 14 dagen de tijd heeft het probleem op te lossen en dit schriftelijk te bevestigen. Kondig aan dat je na die 14 dagen een geschil aanspant tegen KPN bij de Geschillencommissie Telecommunicatie:
https://loket.degeschillencommissie.nl/ ... e&code=tel
Doe alles zwart op wit per e-mail: aan mondelinge toezeggingen heb je helemaal niets! Brieven die niet aangetekend worden verzonden, komen niet aan bij KPN.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 15 jan 2011 18:31
door tiptoo
Bob Schurkjens schreef:
Doe alles zwart op wit per e-mail: aan mondelinge toezeggingen heb je helemaal niets! Brieven die niet aangetekend worden verzonden, komen niet aan bij KPN.
dat klopt niet , brieven komen wel aan ook zonder aangetekend alleen doet kpn dan net alsof ze niks hebben gehad, voor de rest ben ik het met het bovenstaande eens wat je zegt.
voor TS zorg dat je schriftelijk een bevestiging krijgt dus niet via de mail. succes.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 16 jan 2011 12:31
door EnyaMae
tiptoo schreef:@EnyaMae
jij hebt een afschuweliijk oordeel hier over mensen , let op je eigen schrijven je bericht is gemeld.
het zou kpn sieren als ze deze mensen zouden helpen en niks contract is contract!
Prima. Ieder z'n eigen mening. Ik vind dat je van de hedendaagse mens best mag verwachten dat ze een normaal stuk weten te schrijven. Een stuk zonder spelfouten, met leestekens en wat fatsoenlijk te lezen is. Heeft niets met "afschuwelijk oordeel" te maken.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 16 jan 2011 13:16
door tiptoo
EnyaMae schreef:
Prima. Ieder z'n eigen mening. Ik vind dat je van de hedendaagse mens best mag verwachten dat ze een normaal stuk weten te schrijven. Een stuk zonder spelfouten, met leestekens en wat fatsoenlijk te lezen is. Heeft niets met "afschuwelijk oordeel" te maken.
er zijn helaas nog mensen die dat niet kunnen, dus zou zeggen stoor je er niet aan, de bedoeling is waarschijnlijk toch om hulp te krijgen.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 16 jan 2011 16:35
door Henri42
tiptoo schreef:EnyaMae schreef:
Prima. Ieder z'n eigen mening. Ik vind dat je van de hedendaagse mens best mag verwachten dat ze een normaal stuk weten te schrijven. Een stuk zonder spelfouten, met leestekens en wat fatsoenlijk te lezen is. Heeft niets met "afschuwelijk oordeel" te maken.
er zijn helaas nog mensen die dat niet kunnen, dus zou zeggen stoor je er niet aan, de bedoeling is
waarschijnlijk toch om hulp te krijgen.
tip fouten mogen geen belemmering zijn om serieus behandelt te worden, ik lees veel merkwaardige zaken over KPN.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 16 jan 2011 17:28
door SirPeter
Maar weten we al wat voor "speciale regeling" het over gaat? Verhuizing is geen speciale regeling er zijn maar een paar uitzonderingen die ervoor zorgen dat een abonnement eerder beëindigd kan worden. Ik zeg helaas pindakaas.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 16 jan 2011 17:41
door tiptoo
SirPeter schreef:Maar weten we al wat voor "speciale regeling" het over gaat? .
??WE???? jij bedoelt die zooi bij kpn , of doel je op jezelf?
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 17 jan 2011 15:24
door SirPeter
We zitten hier op een forum of niet dan?
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 07 mei 2011 14:23
door oomen10
Hallo,
Wij hebben hééééééél veel problemen gehad bij KPN!!!
Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en nog steeds krijgen wij post en rekeningen op ons oude adres (heel vervelend voor ons én voor de nieuwe bewonder van ons oude adres).
Nog steeds staat als aansluitadres het oude adres, terwijl wij al TWEE jaar ons nieuwe adres aan het doorgeven zijn.
Ondertussen hebben wij ZES klantnummers bij KPN en als wij de Klantenservice bellen begrijpen de medewerkers er zelf niks van en noemen ons dossier de wet van Murphy!
Ondertussen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, staan wij nog steeds in twee systemen en begrijpen de medewerkers er niks van. Ook krijgen wij automatische telefoontjes van KPN die de kinderen opnemen, en die wij dus niet meekrijgen. Toen ik laatst KPN belde om te vragen hoe dat zat met zo een automatisch telefoontje, ontkende de medewerker dat KPN deze automastische telefoontjes pleegde.
Kortom, steeds medewerkers die elkaar tegenspreken, nu is zelfs een incassoburo op het oude adres ingeschakeld, hele slechte communicatie, steeds beloftes van terugbellen die nooit worden gedaan, heel veel stress en tijd die verloren is gegaan in dit alles en nog steeds klopt er niks van bij KPN!!!
Wij zijn gelukkig overgestapt naar Ziggo en héél tevreden, nog steeds worden we op ons oude adres door KPN achtervolgt.
Heel veel klachten ingediend waar nooit iets mee gedaan is en zelden een reactie.
heel vervelend om zo behandeld te worden.
Ik raad KPN ten strengste af!!!!!
Veel succes iedereen!!!
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 07 mei 2011 14:26
door oomen10
Hallo,
Wij hebben hééééééél veel problemen gehad bij KPN!!!
Twee jaar geleden zijn wij verhuisd en nog steeds krijgen wij post en rekeningen op ons oude adres (heel vervelend voor ons én voor de nieuwe bewonder van ons oude adres).
Nog steeds staat als aansluitadres het oude adres, terwijl wij al TWEE jaar ons nieuwe adres aan het doorgeven zijn.
Ondertussen hebben wij ZES klantnummers bij KPN en als wij de Klantenservice bellen begrijpen de medewerkers er zelf niks van en noemen ons dossier de wet van Murphy!
Ondertussen worden wij van het kastje naar de muur gestuurd, staan wij nog steeds in twee systemen en begrijpen de medewerkers er niks van. Ook krijgen wij automatische telefoontjes van KPN die de kinderen opnemen, en die wij dus niet meekrijgen. Toen ik laatst KPN belde om te vragen hoe dat zat met zo een automatisch telefoontje, ontkende de medewerker dat KPN deze automastische telefoontjes pleegde.
Kortom, steeds medewerkers die elkaar tegenspreken, nu is zelfs een incassoburo op het oude adres ingeschakeld, hele slechte communicatie, steeds beloftes van terugbellen die nooit worden gedaan, heel veel stress en tijd die verloren is gegaan in dit alles en nog steeds klopt er niks van bij KPN!!!
Wij zijn gelukkig overgestapt naar Ziggo en héél tevreden, nog steeds worden we op ons oude adres door KPN achtervolgt.
Heel veel klachten ingediend waar nooit iets mee gedaan is en zelden een reactie.
heel vervelend om zo behandeld te worden.
Ik raad KPN ten strengste af!!!!!
Veel succes iedereen!!!
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 13 aug 2011 15:18
door carolindo
13-08-2011 te Amsterdam
Open brief aan de KPN
Beste Heer/Mevrouw,
Bij deze wil ik graag mijn bewondering uitspreken voor de KPN omdat u nog steeds geen last heeft van de recessie.
Jullie zullen wel bedolven worden onder de klachtenbrieven van dwaze klanten. Het vervult mij dan ook met trots om te zien dat een oer-Hollands bedrijf zoals de KPN met een varkenslederen glimlach op het gezicht en vrolijk rinkelende zakken geen verantwoording hoeft af te leggen voor zijn fouten, zeker als die in eigen voordeel zijn natuurlijk. Ja, dat is een echte VOC mentaliteit, dus toen ik een paar dagen geleden van mijn internet beroofd bleek te zijn, een maand voor de overeengekomen datum van beeindiging (beeindiging omdat we het te druk met ons eigen leven kregen om achter alle “technische foutjes” en “administratieve blunders” aan te gaan) holde ik naar de winkel om te horen te krijgen dat ik in plaats van mijn eigen internetverbinding terug te krijgen, mijzelf van een dongel moest voorzien (die ik wel nog even op moest laden). Dus spoedde ik mij naar de bank om nog wat verder in het rood te staan, maar tot mijn grote spijt bleek toen dat ik, min die 40 a 50 euro mijzelf niet meer in mijn eigen levensbehoeften zou kunnen voorzien. Dus besloot ik toch nog maar eens uw telefooncentrale aan te doen.
Na 45 minuten van 10 cent per minuut (plus een zekere hoeveelheid centen per minuut die boven mijn bundel buitelen) de tuttoierende heer de Vriese aan de lijn gehad te hebben realiseerde ik me dat ik in plaats van me machteloos te voelen (want dat is zo’n onnozele emotie) ik juist geinspireerd zou moeten raken.
Hier is een bedrijf dat tijdens de recessie het bijltje er niet zomaar op een willekeurige plek bij neergooit, maar juist goed gemikt, op zijn klanten. En dat is wat uw magnifieke bedrijf onderscheidt van mij, een dwaze student die het niet eens voor elkaar krijgt een betaalde stageplek te vinden, ja ik heb nog veel van u te leren.
Ik had het aan elk eind van de maand zo slecht dat ik soms zelfs moest gaan verzamelen in het bos om toch nog aan mijn vitamientjes te komen, en daardoor werd ik laatst bijna aangevallen door een eekhoorn, ik kwam er gelukkig zonder kleerscheuren van af alhoewel ik mijn linker schoen heb moeten achterlaten, maar toen ik wegrende omdat hij mij heel bedreigend aankeek had ik ook per ongeluk in het hol van een nog gevaarlijker dier kunnen rennen. Gelukkig was ik alleen gestruikeld en bleef ik heel stil liggen zodat de eekhoorn dacht dat ik dood was en toen liet hij me gelukkig met rust.
Nu heb ik een briljant concept bedacht voor een nieuw bedrijf dat ik ‘s avonds na mijn stage op plakkerige WIFI spots ga oprichten.
Het heet “zegjategennee.com” en hier kunnen voortaan alle klachten en oneerbare voorstellen (zoals “kan ik mijn abonnement opzeggen?”) aan uit worden besteed door alle bedrijven die last hebben van onrust stokende klanten. Dan zal ik die brieven beantwoorden met een passend respons in naam van het desbetreffend bedrijf. Ik zal u alvast verblijden met wat voorbeelden:
Geachte klant, Geachte klant, Geachte klant,
Nee. Liever niet. Misschien later.
Mvg … Mvg … Mvg …
Per beantwoorde vraag ontvang ik van de klant in kwestie een bedrag van 25 euro administratiekosten en als start budget van de KPN 375 euro en een velletje postzegels en een mooie tekening of een opgezette siamese naaktkat ter verfraaing van de werkplek of een ander orientaals dier kan natuurlijk ook.
Op die manier hoef ik me nooit meer zorgen te maken over geld, want dat is zo vervelend.
Hoogachtend, Caroline Lindo
P.S. Ik ben ook bezig met plannen voor een eigen telefooncentrale van 10 cent per minuut waar bedrijven als de KPN hun werknemers naartoe kunnen sturen als ze wat bemoedigende woorden nodig hebben of voor klachten over hun klanten.
Om dit te realiseren heb ik voldoende aan 500 euro per maand.
Bij voorbaat dank.
P.P.S. heeft u nog tips voor mij voor het “in-de-wacht-deuntje”?
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 01 feb 2013 19:39
door bensonalaxa
KPN! na in februari te zijn geemigreerd en opgezegd nog steeds geld van je nl rekening afhalen tot en met oktober. na veel bellen en brieven waarvan 1 aangetekend nog steeds geen reactie van KPN. we zitten nu een jaar later en de laatste 3 maanden meerdere keren contact gehad met KPN. elke keer wordt er beloofd terug te bellen/mailen, maar helemaal niets. zeker 10 keer gebeld gemiddeld 45min. Vandaag was de druppel. in 35 min. 5 keer per ongeluk doorgeschakeld! en 5 keer je verhaal vertellen! ( het lijkt wel of ze het expres doen) uiteindelijk te horen krijgen dat we per 18juli(officiele uitschrijving nl) ipv februari geld terugkrijgen. weg 4/5 maand x 55euro. Raar want de week ervoor werd er beloofd het gehele bedrag uit te keren. Ik hoor wel eens verhalen van andere mensen die zoiets meemaken met heb het nu zelf ondervonden! aansluiten geen probleem! 1 belletje of iemand aan de deur handtekening en klaar... totdat ze moeten betalen! KPN NOOIT MEER!!
fijn die bedrijven die steeds rijker worden van de betalende burger.
heb in mn nieuwe land alleen goedkoop internet abbonementje en dat gaat prima. nieuws etc. allemaal makkelijk te volgen en kinderfilmpjes zat op you tube. weg met die dure abbonementen!
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 05 feb 2013 23:06
door ikbenjos2008
ik heb vorige week mijn telefoon geblokkeerd gehad toen ik voor mijn werk in het buitenland zat.
Erg vervelend natuurlijk.
heb ik op de internet site van KPN het telefoonnummer opgezocht.
+31612001200.
hier werd automatisch opgenomen ... dit nummer is niet meer ingebruik. tuut tuut tuut
en dan ???
ander telefoonnummer of iets dergelijks??
ik zit zonder telefoon net op het moment dat ik hem nodig ben.
via de mail een vraag gestuurd om mijn puc code op te vragen.
- een automatisch antwoord terug gehad.
de volgende dag via de mail er op aan gedrongen dat ik mijn telfoon slecht kon missen.
- een automatisch antwoord terug gehad.
na 2 dagen nogmaals uitgelegd dat ik mijn telefoon nodig had.
- een automatisch antwoord terug gehad.
na een paar dagen (weer terug in nederland)
- NOG steeds geen antwoord
naar de service lijn gebeld. en het was binnen 10 minuten geregeld.
ze zeggen dus ook te helpen in het buitenland maar doen niks.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 09 feb 2013 00:24
door grizzly1972
bensonalaxa schreef:KPN! na in februari te zijn geemigreerd en opgezegd nog steeds geld van je nl rekening afhalen tot en met oktober. na veel bellen en brieven waarvan 1 aangetekend nog steeds geen reactie van KPN. we zitten nu een jaar later en de laatste 3 maanden meerdere keren contact gehad met KPN. elke keer wordt er beloofd terug te bellen/mailen, maar helemaal niets. zeker 10 keer gebeld gemiddeld 45min. Vandaag was de druppel. in 35 min. 5 keer per ongeluk doorgeschakeld! en 5 keer je verhaal vertellen! ( het lijkt wel of ze het expres doen) uiteindelijk te horen krijgen dat we per 18juli(officiele uitschrijving nl) ipv februari geld terugkrijgen. weg 4/5 maand x 55euro. Raar want de week ervoor werd er beloofd het gehele bedrag uit te keren. Ik hoor wel eens verhalen van andere mensen die zoiets meemaken met heb het nu zelf ondervonden! aansluiten geen probleem! 1 belletje of iemand aan de deur handtekening en klaar... totdat ze moeten betalen! KPN NOOIT MEER!!
fijn die bedrijven die steeds rijker worden van de betalende burger.
heb in mn nieuwe land alleen goedkoop internet abbonementje en dat gaat prima. nieuws etc. allemaal makkelijk te volgen en kinderfilmpjes zat op you tube. weg met die dure abbonementen!
Kan ik heel goed begrijpen. Ook op die glasvezel maakt KPN er al een hele tijd een grote rotzooi van. Overstappen naar een andere ISP kan je proberen.. de NMA heeft KPN toegestaan om zowat alles in te lijven. Uitzending van Radar afgelopen maandag gaf ook weer heel duidelijk aan wat voor een bedrijf dit is. En nu lees ik deze klachten weer.
Nou dan kan ik alleen maar zeggen: ALs je contract voorbij is meteen opzeggen bij deze club. Het gaat toch al niet goed met KPN en de enige manier waarom deze club eens wil pogen om te gaan luisteren is als het pas echt slecht met hen gaat en de klanten het ook kotsemoe zijn en massaal opzeggen bij de WMP+ operator op de "open" glasvezel.
De aandeelhouders moeten weer gespekt worden maar aub niet met uw centen trap daar aub niet in.
Schandalig dat een Eu het durft om aan de glasvezel subsidie te verlenen terwijl het heel duidelijk wordt dat KPN een steeds grotere invloed krijgt op deze glasvezel.
Daar is de klant de dupe van dat hebben we vaak genoeg gezien. KPN wederom een grote monopolist op de glasvezel. Niet erin stinken dus..staat de firma Reggefiber(lees KPN) bij u aan de deur om die 30 procent te halen dan weet u wat u te doen staat. Nu kan het nog... opgehoepeld met die wanproducten van KPN. Motorola decoders van Fyra kwaliteit en de WMP+ streams zijn absoluut niet te vergelijken met de beeldkwaliteit van de kabelaars.
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 18 jul 2013 18:04
door MaikB
Vandaag heb ik een bestelling geplaatst van Interactieve TV en Internet voor thuis.
Via de website kreeg ik de mogelijkheid een eerste datum te selecteren waarop een monteur de initiele installatie kon uitvoeren. Dit was 15-8-13.
Aan de hand van die informatie heb ik mijn huidige contracten opgezegd.(Succesvol)
Vervolgens krijg ik nog geen paar uur erna een mail met een overeenkomst bevestiging.
Deze geeft echter aan dat ik op 26-8-13 pas mijn internet en TV krijg!
Dat slaat toch helemaal nergens op!
Waarom bestaat er een mogelijkheid om de 15de te selecteren als dat bij lange na schijnbaar niet mogelijk is?
Dan bel je vervolgens op, moet je tot 3 maal toe de zelfde informatie aan een persoon geven die je dan ook nog eens verteld dat er niets in het systeem staat.
Dan wordt er na wachten eindelijk verteld dat ze niet kunnen zeggen waarom precies die datum is gewijzigd, maar dat de reden zou zijn dat het niet anders gaat?? Nou KPN, de website zegt anders!
Ik heb notabene een bevestigingsmail zwart op wit gekregen voor de 15de.
En daarbij is de levertijd 3-4 weken standaard. Terwijl dit gewoon 5 weken in totaal duurt.
Hier ga ik als nieuwe klant dus ECHT NIET mee akkoord.
Wanneer het internet niet op de 15de geleverd kan worden wil ik per direct het abonnement opzeggen!
Dan zoek ik wel een service provider die wel nieuwe klanten wil.
Ik weet dat een overstap altijd problemen geeft maar dat het binnen een paar uur van bestellen al begint dat kan toch niet!
Re: klachten afhandeling bij kpn
Geplaatst: 18 jul 2013 20:41
door devious
op 15 augustus is het te laat om op te zeggen. Beter zeg je het nu op. Je hebt immers 7 werkdagen bedenktijd. Opzeggen en dan een paar dagen later weer opnieuw aanvragen en duimendraaien dat het dan goed gaat.