LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Playtopia

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mafra

Re: Playtopia

Ongelezen bericht door mafra »

Nu die Swaynee nog even, die kan met je heen kwijlen en intussen je een ban geven,
Pas daar ook voor op!!!! Jolletje is bekent en zo'n grapjas is het niet, dat zou hij willen, als je ook maar enige humor hebt dan word je zeker GEEN admin op playtopia!!!! ben blij dat ik er niet meer op zit, maar mag graag klagen over die asosite! waar ze mensen niet in hun waarde kunnen laten!!!

Grapjas

Ongelezen bericht door Grapjas »

Beste majoortjuh en snake,

Niemand zegt dat majoortjuh heeft lopen schelden tegen een admin of tegen wie dan ook, ik zei alleen dat majoortjuh een bepaald soort (agressief) taalgebruik heeft, zoals hiervoor ook gedemonstreerd wordt, wat door een flink aantal mensen niet gewaardeerd wordt, maar wat blijkbaar door haarzelf heel normaal gevonden wordt.
Dat was hoogstwaarschijnlijk ook de reden van de initiële ban. De wereld is alleen tegen je als je het er zelf naar maakt hoor.
En als je daarna gaat proberen via slinkse wegen weer op Playtopia te komen, dan is het niet zo heel vreemd dat ze de ban uitbreiden. Eigen schuld, dikke bult.

Ik hoop van harte dat jullie beiden iets opsteken van dit verhaaltje, maar ik ben bang dat er alleen maar weer een hoop onzinnig geroeptoeter uit jullie hoek gaat komen.

Grapjas

majoortjuh

Ongelezen bericht door majoortjuh »

grapjas,

ik snap uberhaupt niet waar je je mee bemoeit,
je weet alles zo goed te vertellen,en heb je al gevraagdt als ik iets verkeerds zou hebben gezegdt plaats een screenshotje maar zoals ik al eerder zei,ze hebben niks dus weet je als je je met dingen gaat bemoeien waar je geen verstand van hebt doe dat dan niet
en als je denkt dat dat playtopia mij nog boeit heb je het mooi mis
ze houden daar straks niemand meer over
het is gewoon een mensoneerwaardige site dieren worden niet eens zo behandeld
en vroeg je om je beknd te maken maar daar heb je zelfs al het lef niet voor
dus al met al ben je zielig en triest meer woorden heb ik voor playtopia en jouw niet over jullie passen goed bij elkaar

patrickmh

Ongelezen bericht door patrickmh »

Hallo Allemaal,

Tot nu toe heb ik bijna geen problemen met PLAYTOPIA, op 1 ding na, dat is het 118,- per jaar te betalen.

Hierom heb ik ook een hyves groep aangemaakt :), ik heb dit op playtopia ook naar vele mensen gestuurt.
NOU is het afwachten of ik geen ban krijg haha

maar als jullie nieuwsgierig zijn, hier is de link

http://nietbetalenplaytopia.hyves.nl/

mafra

Ongelezen bericht door mafra »

Ja 118.00 per jaar, en als je er iets van zegt krijg je een ban voor één jaar! het is gewoon te belachelijk voor woorden......ik ben blij dat we niet afhankelijk zijn van die ene site! zat sites waar je voor niets gewoon een leuk spel kan spelen....

Alsofikeenmeningheb

Ongelezen bericht door Alsofikeenmeningheb »

Ach ja, je hebt gewoon een fototje als avatar, niet eentje zoals de meeste anderen met een lullig hondje of konijntje, maar een haloweenmasker.
Is er altijd wel iemand (veelal zo'n suffe-plaatjes-muts) die tijdens een gewoon spelletje kaart in ene opmerkt "Ik vindt jou plaatje zo eng, kun je die niet veranderen?".
Om niet als totaal botte hark bekend te zijn zeg ik dan gewoon netjes dat ik dat wel kan, maar niet wil, verder maak ik er geen woorden aan vuil, ik kom voor een kaartspelletje.
Half uurtje later krijg ik een ban, mijn avatar voldeed niet aan de voorwaarden.
Natuurlijk heb ik dus even een vraag gemaild, aan welk gedeelte van de voorwaarden hij niet voldeed, maar dat was niet slim.
Ik had kunnen weten dat de admins van dienst aldaar niet genoeg pc-kennis hebben om een antwoord terug te sturen, het stel ongeletterde dat daar de boel runt zou nog moeite hebben om in te loggen als het niet automatisch ging.
Nu laat ik het maar om leuke (in mijn ogen dan) plaatjes te plaatsen.
Ik heb gewoon een plaatje gekozen dat symbool staat voor de overgevoelige huisvrouwen en andersoortige sufmutsen en dufdodo's die daar lijntjes hebben met de admins.
Dat van een jankende baby.

Hmmm, wanneer zou ik mijn volgende ban binnenhebben?

GloriusWorld

Ongelezen bericht door GloriusWorld »

Playtopia, ze pretenderen dat ze een kindvriendelijk spelsite zijn. Het betaald spelen is ingegaan, en de banners vliegen je om je oren als je niet betaald.
Tevens gebruiken ze je cookies om daarna de banners te plaatsen met de reclameshit. Ik kan heel goed begrijpen dat een spelletjessite niet zonder inkomsten (van reclame) kan bestaan!
Je surft op dierenvoer en tijdens playtopia spel zie je spontaan zooplus te voorschijn komen.
Hoe kindvriendelijk is playtopia?
Hier komt ie;
In de ochtend doe ik een spelletje, heb geen gekke sites bekeken, heb ook geen kleine kinderen in huis.
Komt er te voorschijn als banner veilig uw schaamhaar weg laten scheren? ( 's morgens om 10 uur) ( reageert dus op surfgedrag van pc gebruiker)
Ik mijn geschiedenis extra nakijken op surfgedrag, en komt niets van te voorschijn.
Je zou maar een stel kinderen hebben die na dat ma heb zitten spelen, en zelf een spelletje gaan doen, en een reclamebanner te voorschijn ziet komen over het "scheren van schaamhaar".
Nog even een waarschuwing voor ouders met kids, pas op uw surfgedrag tijdens sinterklaas tijd, zodra je heb zitten surfen naar bv nintendo komen er heel veel nintendo banners te voorschijn, en de kids weten wat ze met sint krijgen.
Playtopia een kindvriendelijke speelsite met een banner over het scheren van..

frieskfamke

Ongelezen bericht door frieskfamke »

hallo ik ben frieskfamke.
ik speel al jaren op playtopia, nog nooit een ban gehad.
kan ook niet want heb nooit een grote bek of zo.
ik heb in het verleden meerdere account aan gemaakt voor familie en vrienden.
nu heb ik gisteravond zomaar ff ban gekregen voor een jaar, zonder mij ff te waarschuwen van te voren.
een week of 2 a 3 heeft Admin HiFiDeeJee mij prive aan gesproken op de chat.
heb ik haar alles eerlijk verteld.
ook bv dat mijn moeder een account heeft door mij gemaakt dus op mijn ip adres, dat ze overleden is en dat haar account weg mag.
ook een paar andere account mochten van mij weg omdat ik of het wachtwoord niet meer weet of ik geen contact meer meer diegenen heb.
mijn dochter zit er ook op met haar eigen account maar wel weer met hetzelfde ip adres, die wil ze graag houden.
mijn eigen waar ik al een paar jaar op zit wil ik ook houden natuurlijk.
en dan had ik nog een adres sharonn, zou ik weg doen.
maar toen kreeg ik een vriendin die er wel graag op verder wilde spelen, dus heb ik dat gemeld bij Admin HiFiDeeJee.
en zij zou er voor zorgen dat alles geregeld werd.
maar er is niks geregeld alle accounts bestaan nog gewoon.
en zonder iets te zeggen zomaar ban voor een jaar.
een ban op het ip adres want ook mijn dochter en mijn vriendin kunnen er niet op komen.
vandaag heb ik admin jolletje gevraagt om tekst en uitleg.
maar ze schuift me gewoon de schult in de schoenen en wil niet naar mijn tekst en uitleg luisteren.
ze zegt gewoon dat ik een leugenaar ben.
nou sorry een mens met een beetje fatsoen zegt zoiets niet.
als hier iemand niet een leugenaar is ben ik het wel, ik ben en wil een eerlijk persoon zijn. maar goed ik kan praten als brugman ze zegt dat ik een leugenaar ben dus zal ik dat altijd wel blijven.kan nog wel uren in discussie gaaan maar dat help geen zier.
kan ik beter de eer aan mezelf houden en niet me gaan verlagen.
ps niks geen negatief iets over Admin HiFiDeeJee daar heb ik een super goed en eerlijk gesprek mee gehad.

jobi

Ongelezen bericht door jobi »

Playtopia Proficiat
Idd proficiat en vooral aan Edwin van het hoofdkantoor is te feliciteren met de knappe prestatie dat hij een 7 jarig ventje zijn spelersnaam en een paar kadootjes heeft afgenomen
Ook ik kreeg de mail over meerdere namen en heb dus contact gezocht met een admin en haar gevraagd waarom ik spelersnamen van bestaande mensen zou moeten verwijderen die me door verwees met die vraag naar het hoofdkantoor dus daar maar mail heen met zelfde vraag
Voor ik antwoord terug had waren de namen al verwijderd dus mijn man dochter en kleinzoon hun profiel kwijt. Inderdaad waren er nog meerdere namen maar die waren uit de tijd dat zelfs de admins zich bedienden van meerdere namen (zoals xronaldx en xxlieskexx ) om in de chat mee te kunnen lezen. Namen die niet meer werden gebruikt nadat duidelijk was aan gegeven dat dit tegen de regels was en ieder profiel strikt persoonlijk en er een ban stond op ander gebruik.
Nu weer contact gezocht met een admin waarom namen al weg bvoor ik antwoord en zij vertelde me dat per pc nog maar 1 profiel mocht zijn en de tijd dat meerdere familie leden een profiel mochten hebben voorbij was (dus huishoudens met maar 1 pc knok er maar om)
Dus weer mailen met Edwin die dit tegensprak en mijn vraag dus waarom het profiel van mijn kleinzoon dan verwijderd was. Het antwoord van hem hierop sloeg alles want HIJ kon aan de manier van chatten en spelen zien dat het profiel door mij begruikt zou worden, dit maakte me woedend want het werd punt 1 enkel door mijn kleinzoon gebruikt en punt 2 als hij speelde moest ie chat uitschakelen mocht die niet eens lezen.
Maar contact gezocht weer met andere admin met de vraag waar ik en klacht in kon dienen tegen die Edwin die wist het ook na navraag niet dus Edwin maar zelf gevraagd wie zijn superieur was en waar ik met klacht terecht kon. Antwoord :Helaas hoger dan mij kunt U niet klagen.
Het komt er dus op neer dat die Edwin als een despoot daar zit en naar eigen willekeur kan doen en laten wat ie wil met de spelers.
Heb proberen te zoeken maar kom niet verder dan dat de eigenaren van de site een adres in Luxemburg hebben en dat de server en hoofdkantoor in Denemarken zitten. Dus als er mensen zijn die wel weten waar ik verder kan deel uw kennis want echt mijn kleinzoon voelt zich genomen en bestolen.
Ik heb dus echt alles geprobeerd via admins en mail vandaar dat het ook even duurde voor ik hier op het forum wat zette. Want ik zag dit als enigste mogelijkheid nog om mijn ongenoegens te ventileren omdat ik weet dat veel topia spelers dit forum volgen .
Speel al vanaf lancering playtopia nl dus meis 2008 en heb er veel zien gebeuren kan er een boek over schrijven ook zoals sommige admins die functie wel een heel negatieve lading gaven over kadootjes die verdwijnen als een profiel op geheven wordt of bans die zomaar worden verlengd enz enz
Nog 1 opmerking achteraf Het zal wel toeval zijn maar : playtopia werd gedeeltelijk betaalsite dus denk ik ruimte voor een extra werknemer. In de zelfde tijd legt een op macht beluste admin zijn functie neer en Edwin komt als nieuw contactpersoon voor nl op het hoofdkantoor. Zou Edwin wel Edwin heten of zou t toch iemand zijn die zijn hormonen overal voor gebruikt behalve voor haargroei?
Dus wie weet waar ik verder kan?

lindaadam

Ongelezen bericht door lindaadam »

wat lijkt playtopia op spelpunt zeg. Alleen de echte verslaafde in het gelijk stellen. En mensen die voor plezier een spelletje willen doen. maar niet lukt door een stelletje verslaafde. Komt dat hard aan moet ik zeggen. En is behoorlijk lullig. En dat heb ik nu met spelpunt ook. Maar ach gelukkig heb ik meer in mijn leventje dan me met spelpunt bezig te houden. Dus maakt mij niet veel uit eigenlijk. kan ik nu lekker douchen en stoffen en stofzuigen. en vanavond voor het eten zorgen voor mijn mannetje. Zijn leukere dingen dan telkens dat gezeik. Fijne dag mensen geniet van elke dag die kom gaat. Het leven is te kort om jezelf druk te maken. Ik weet leuk is anders. Maar denk aan jezelf

lindaadam

nu ik dit geplaatst heb. en gewoon mijn mening hier op gezet heb. Ben ik nog langer geblokt. Voor mij echt geen probleem. Maar is het wettelijk toegestaan is mijn vraag om zo hun geld te verdienen. En je er niets mee kan winnen alleen soms eens een auto of tv¿¿ Of gaat via een buitenlandse wet ofzo¿¿¿

want voor nederland zou ik het niet kunnen snappen namenlijk. dat dit mag. Ik vind maar dat is mijn mening. een beetje oplichterij. als ik het zo zou mogen noemen. jammer. Maar goed wat ik al zij er is gelukkig een leven naast spelpunt. En ga ik maar ergens anders heen. Vervelen zal ik me niet snel doen :P

succes ook met playtopia.

lindaadam

en weer een blok na een aantal mailtjes die ik verstuurd heb. in gewoon fatsoenlijk en alle redelijkheid heb ze nog allemaal bewaard. En na vier maanden getreiterd te worden ben ik het zat en krijg ik nu weer een ban van een dag¿¿¿ En diegeen die hele dagen niet werken en maar geld pompen. verslaving is de zwakte van een mens moeten er voedselbanken komen bijv. waar gaat het naartoe in dit land¿¿¿¿¿

radar kunnen jullie aub wat aan die praktijken doen¿¿¿¿

graag want ik zou wel eens in alle rust willen spelen. Het is al begonnen lang geleden met darts. Toen was het al. En er word gewoon nooit iets tegen gedaan krijg ook vaak prive. Dat ze mij zeker wel snappen. En dat ik ze moet negeren. Maar ga ik naar een andere kamer komen ze met een andere naam ook in die kamer. en negeer ik ze dan op die naam kome ze weer met een andere naam. sommige hebben wel 8 of negen namen ik maar een en dat is gewoon mijn eigen naam.

mijn persoonlijke mening is pure oplichterij. Over de rug van de zwakkere.

lindaadam

ik heb nu een verbod op spelpunt gekregen voor een week mag niet meer spelen of niets. En hun zijn al vier maanden bezig mij te achtervolgen met verschillende namen enzo. hoe ver moet het nog gaan.

ik zie dat het bij playtopia niet veel beter is!!!!

radar kan er aub iets gedaan worden aan zulk soort sites¿¿¿

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

Ik begrijp uit je woorden dat je bezig bent geweest met 'klagen' over die site, en vervolgens zeg je ook dat je het niet erg vindt en er toch niet meer komt, omdat je wel leukere dingen te doen hebt. Ik zou zeggen, laat die sites lekker in hun eigen sop gaarkoken, er zijn genoeg sites waar je leuke spelletjes kunt spelen zonder gedoe, ik hoop voor je dat je boven dat kinderachtige gedoe van die sites staat.

lindaadam

@fleurtje er is nergens een fatsoenlijke scrabble te vinden. En waarschijnlijk ben jij er een van van een vip of weet ik veel wat. Maar dit zijn mensen die zowel van playtopia als van sp gedupeerd zijn en daar moet een gedaan zijn. ik zit hier al van de start van sp 2000 was dat en nog nooit veranderd.

en dit moet zeker stoppen dus verwijder de berichten AUB niet

Fleurtjuh666

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

lindaadam schreef:@fleurtje er is nergens een fatsoenlijke scrabble te vinden. En waarschijnlijk ben jij er een van van een vip of weet ik veel wat. Maar dit zijn mensen die zowel van playtopia als van sp gedupeerd zijn en daar moet een gedaan zijn. ik zit hier al van de start van sp 2000 was dat en nog nooit veranderd.

en dit moet zeker stoppen dus verwijder de berichten AUB niet
Misschien in een doos? :lol: Maar als ik google op 'online scrabble spelen', zie ik al een aantal dingen verschijnen, hoop toch dat er voor jou iets tussenzit.
Overigens ben ik verder totaal niet bekend met de sites, ben er ook nooit geweest, en dus zeker geen vip, snap dat je boos bent, maar ik probeer enkel om je te helpen. (Ben zelf meer van de strategiespellen op cd-rom, daar heb je gelukkig nooit gedoe mee :) )

vledder2011

Ongelezen bericht door vledder2011 »

@Fleurtjuh666 nee er zijn er echt geen leukere. Die op cd rom heb ik ook op pc. Bijna dezelfde versie of dezelfde misschien wel als die van zylom maar die vind ik niet zo leuk!! helaas

maar ik dacht ga ze met eigen middelen terug pakken. Dus ik dacht ga ook een proxy server nemen zoals bijna heel sp heeft. De admins ook enzo.

dus ik die downloaden was er iemand beetje dom geweest en precies er uitleg over gegeven. En zei dat hij dat deed omdat hij steeds ruzie wilde zoeken.

dus ik cyberghost vpn gedownload. En ben gewoon telkens eerlijk geweest dat ik het ben. Heb nog gezegd geloof je me niet hier heb je mijn gsm nummer. Maar ik denk dat jullie dat zonde van jullie centjes vinden. Je steekt het liever hier in. Maar schroom niet om te bellen.

en telkens als ik er weer in kom. Of weten dat ik kom via facebook. Dan hebben zijn mijn ip al onderschept en ben ik gelijk weer geblokkeerd

maar fleurtje leuk dat jij het spel op cd rom wel kan waarderen. zou ik ook wel willen heb ik het gezeur tenminste niet haha!!!!

hopen dat er een eind aan komt in ieder geval!!!! heb ik voor mijn gevoel weer een doel bereikt!!!!

en hun kunnen dan eindelijk een ECHT leven beginnen in plaats van virtueel. Ik heb genoeg vrienden. Maar hun helaas niet. Maar zeg nou zelf die ga je op de pc echt niet vinden ook. Niet iedereen is namelijk wie je denkt dat ze zijn helaas!!!!

hier laat ik het bij!!!!

bedankt voor het besteden voor de aandacht van zulke sites

trosradar is de max!!! Kijk er al heeeeeeel wat jaartjes na al van kinds af met ouders. Dankje veel van jullie geleerd. Alleen is het in de praktijk vaak niet haalbaar een rechtzaak enzo. Als je in de bijstand zit!!! Maar nogmaals pluim voor jullie!!!

groetjes en succes verder met jullie programma. ik ga maandag met veel plezier weer kijken.

ik pak ze alleen met eigen middelen terug meer niet.
Maar gelukkig en in toeval geloof ik niet meer. Worden deze sites aangepakt. Wel geld voor gokken maar niet voor eten. En maar naar voedselbank gaan. En maar net doen of er zoveel armoede hier is zielig hoor!!!!

maar goed hun trekken op den duur toch aan het kortste eind. Is alleen nu een kwestie van tijd!! hoop ik

vledder2011

Ongelezen bericht door vledder2011 »

nog een klein dingetje sorry. Stop aub met het hacken van mijn facebook!!!!

word een beetje vervelend zo mensen. Mij heb je er echt niet mee hoor ik heb nog genoeg te doen eigenlijk. Maar steek jullie kostbare tijd daar nu niet in aub.

bedankt nogmaals Tot ziens

lindaadam

sorry maar vledder is ook van mij. Per ongeluk verkeerde gegevens ingevuld. Wist niet dat ik er hier twee had.

maar ik krijg het idee dat er niet veel meer te doen is op sp. Ik zat dus via de proxy cybergohst vpn erop. Dus konden niet zien dat ik het niet was. En zelfs als gast speler krijg je geen punten meer. En er was een admin die vriendjes met me wilde worden. Ik dacht ffen accepteren.

toen zag ik terwijl ik woordtornado spelen wel heel vaak een popup verschijnen in tien minuten. Van hij heeft de bingo gewonnen. In tien minuten tijd meen ik wel vier vijf keer.
toen ging ik tegen hem chatten. En vroeg of hij me AUB een ban wilde geven omdat die mensen die me al maanden lopen te treiteren dat wilde.

en ik smeeeeekte om een ban. Tot drie keer aan toe. Toen zei ik hun zitten hier via een proxy.
toen kreeg ik de vraag wat is een proxy¿¿
toen zei ik: dat weet je wel doe nou niet of je echt dom ben kom op geef die ban nou. En hij verwijdere me zonder antwoord te geven uit mijn lijst.

En nu kan ik er met proxy wel in maar krijg geen spel tegoed meer

weet iemand hier meer van. En ik wil geen reacties ontvangen van mensen die daar spelen met een proxy. Alvast bedankt

Ik vind het zo jammer dat dit al meer dan 11jaar kan door gaa eigenlijk. Maar voor mensen die gewoon na het werk een spelletje wilde spelen was het wel leuk maar mensen met een leven werden door iedereen afgezeikt. Praatte we goon over de iq test die pas op tv was geweest.
Zeiden ze bijv. kan je niet normaal praten ofzo hou anders je mond.

Mensen die GEEN proxy hebben kunnen jullie nog spelpunt¿¿¿¿

groetjes en slaap lekker

femke1964

Ongelezen bericht door femke1964 »

Het is nu 17-9-2012.

Ik ben al vanaf het begint lid bij playtopia.nl en heb nu voor 1 jaar een ip ban.
Ik zat altijd in een dezelfde chat en daar zaten taxigert en beest2009 ook.
Die hebben de admins zo om hun vinger gewikkelt dat ze niet door hun geband worden.
Deze twee heren hebben erg veel mensen weggejaagd en niemand van playtopia buiten de mensen
die met hun een aanvaring hebben gehad doen nu hun mond open.
Ik heb kantoor verteld wat er speelt en daar luisteren ze niet naar, hun gaan ervan uit wat dat
gespuis daar allemaal vertellen dat dat allemaal klopt.
Ik hoop dat er eens een goed onderzoek komt naar het handelen van kantoor en de admins.
Ik kan er zo weer op en hun het leven erg moeilijk maken maar daar voel ik me te hoog voor, dan ga
ik hetzelfde doen als wat kantoor nu doet, ban maar dan zijn we van hun af.
Er zat eerst een leuke op kantoor die luisterde nog naar je, maar dit figuur wat er voor in de plaats os gekomen die moeten ze echt bij de ezels zetten daar hoort die beter thuis.
Een varken luisterd nog beter dan daar op kantoor.
Als ik de spelers was geweest was ik naar spelpunt overgelopen, want daar zijn ze in ieder geval wel zo
dat ze luisteren.
Ze hebben om zoveel tijd een vragen uurtje en zelfs dat kunnen ze nog niet organiseren omdat de admins ook niets te vertellen hebben op playtopia.
Ik vraag me af hoeveel admins er zijn geweest en hoeveel er al zijn weggegaan omdat het beleid gewoon niet goed is daar.
Ik wil eigenlijk hebben dat dit uitgezocht wordt en desnoods heel playtopia.nl de lucht uitgehaald wordt.
Ik hoop hier nog iets van te horen.

Gesloten