LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Susan74
Berichten: 26
Lid geworden op: 06 mar 2008 12:41

Re: Sneleuro: puntenspaarsysteem door klikken

Ongelezen bericht door Susan74 »

Ik heb ook geen problemen met Zinngeld. Ik klik de mails nooit meteen aan. Ze worden dan bewaard op de site. Eens per maand ofzo log ik een keer in en kijk dan altijd eerst naar mijn saldo. Dan ga ik één voor één alle mails aanklikken, blijf er 15 seconden aanwezig en sluit die geopende sites dan weer.

Als ik dan weer naar mijn saldo ga, dan staat er altijd het juiste aantal punten bij. Dus ik heb er geen problemen mee. Heb er nooit naar gemaild, dus daar geen ervaring mee. Wel heb ik al een paar keer een uitbetaling aangevraagd en heb die altijd ontvangen.

Ik moet wel zeggen dat ik Moneymiljonair ook het snelste vind gaan. Euroclix zóu snel kunnen gaan, maar ik doe daar iedere maand mee met het spelletje, wat me 100 punten kost. Anders zou het sneller gaan (aangezien ik niet altijd iets win).

Gesloten