LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Kyjana
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2013 21:30

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door Kyjana »

Barman schreef:
Rader-Man schreef:Ziggo zegt bijna altijd. Dat als je een probleem hebt dat jij de enige bent met dit probleem. ze geven niet vaak toe dat het probleem bij hun licht. Het licht altijd bij de gebruiker. Als het internet bij voorbeeld niet werkt. Zegen ze heel vaak er zal wel een kabeltje los zitten bij u ergens. liegen daar zijn ze bij ziggo goed in. En over die cisco 8455 gesproken mensen zet die aub bij het grofvuil dat ding is echt geen ene ruk waard. Dat ding heb ik 5 jaar gehad en ik heb er 3 versleten in die 5 jaar. Er was constant wel wat met dat ding. EPG loopt vaak wast. als ik te snel deed Zappen viel die soms uit. Het menu werkte heel erg stroef en sloeg vaak op hol. De afstandsbediening is van zoon slechte kwaliteit gemaakt. Dat hij soms andere commando's deed uitvoeren dan de knop waar ik op drukte. En als ik dan een Film wilde bestelen of ik gebruikte Uitzending Gemist kreeg ik heel vaak de melding netwerk fout. Daarbij werd de cisco bij mij zo heet waardoor hij altijd last heeft van instabiliteit problemen. Kortom zooi van hier tot ginder. En ik raad echt iedereen af om deze prul te kopen. Het moest verboden worden dat men zoon zooi mag verkopen. En de prijs 459 euro die ze daar voor hebben durven vragen is al helmaal schandelijk. Ze moesten zich echt diep schamen bij ziggo.
file_13_29.jpg
Denk je dat jouw bijdrage na bijna drie jaar nog veel zin heeft? Het probleem "licht" in het verleden.
kun je nagaan hoeveel frustratie er al aan is voorafgegaan en nog altijd voortduurt.....grrrrrrrrrrrr

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door bprosman »

Je signaalsterkte is voldoende ? Daar is deze erg gevoelig voor merk ik. Sinds een paar weken heb ik ook zo'n Cisco van een kennis de overgestapt is. Hij is qua signaalkwaliteit een stuk minder vergezingsgezind dan de Humax maar doet het wel zonder te blijven hangen, nu neem ik hoogstens maar 1 keer in de week iets op.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door Frantic2 »

bprosman schreef:Je signaalsterkte is voldoende ? Daar is deze erg gevoelig voor merk ik. Sinds een paar weken heb ik ook zo'n Cisco van een kennis de overgestapt is. Hij is qua signaalkwaliteit een stuk minder vergezingsgezind dan de Humax maar doet het wel zonder te blijven hangen, nu neem ik hoogstens maar 1 keer in de week iets op.
Zet de ondertiteling eens aan..... Ik geef je 10 minuten kijkplezier.....

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door bprosman »

Zal het eens proberen.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door Frantic2 »

bbc dan, de nederlandse doet het niet, je krijgt dan ws een zwart beeld...

Rader-Man
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2013 15:50

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door Rader-Man »

weet je wat mij ook is opgevallen aan die cisco 8455 DVB dat hij ook erg gevoelig is voor interferentie van andere apparatuur. Ook is mij opgevallen dat bij mij die cisco vooraal vaak storing had in de zomer op dagen met veel zonnen activiteit. Ik denk dat ze die prul niet voldoende hebben afschermt voor interferentie aangezien de voeding die daar in zit ook niet van de beste kwaliteit is en de cisco aardig wat stroom verbruikt heb ik begrepen. En voor zover ik weet kan een slecht afschermde voeding aardig wat problemen veroorzaken. Aangezien de voeding die er in zit ook vrij veel warmte afgeeft. Daarbij kan de cisco ook onvoldoende zijn warmte kwijt. En warmte dat is nu net iets waar de cisco dus niet goed tegen kan. Bij computer kan te veel warmte ook tot problemen lijden namelijk dat hij onstabiel word. En mijn cisco had erg veel last van instabiliteit. Nu kan ik hier een hele was lijst opsommen van wat ik met die cisco ramp allemaal heb moeten doormaken. Maar daar ga ik mij niet meer moe aan maken. Ik heb mij namelijk al genoeg geërgerd aan die zooi die de cisco 8455 DVB heet. Dus ik zeg pak een hamer en kapot slaan die zooi. :wink:

Is deze hamer groot genoeg. :wink: :lol:

Meulenkamp
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 nov 2008 22:55

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door Meulenkamp »

Die van ons doet het ook niet meer, het zelfde verhaal EET SLEEP RAVE REPEAT :)

Heb nog even geprobeerd om er een nieuwe harde schijf in te zetten maar dit hielp helaas ook niet.

Meulenkamp
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 nov 2008 22:55

Re: Vastlopende Cisco 8455 DVB digitale ontvanger van ZIGGO

Ongelezen bericht door Meulenkamp »

Hij doet het weer! EPG knop vastgehouden tijdens het booten en nu werkt hij weer.

Gesloten