Graag stoppen met mij te spotten en senioren als kids te beschouwen , natuurlijk is het verwerpelijk als malafide bedrijven zich bezig houden met oplichtingLucy2011 schreef:Henri, ik zie nu door al je quotes die je aanhaalt dat jij die oproep niet gedaan hebt maar Johanna. Hier krijgt men dus al die verwarringen door, constant herhalen wat iemand erboven schrijft. Neem me niet kwalijk want je had dit stukje van Johanna alweer via quote aangehaald via het forum dubieuze dagtochten.
zie je eigen wel heel 'aparte' reactie wij zijn dubieus:
Beste lezers,
mocht een van u in het bezit zijn van een uitnodiging voor een dubieuze dagtocht met een van de genoemde maatschappijen, zou u dan contact met mij willen opnemen via het mailadres [email protected]?
Dit in verband met een mogelijke publicatie over de oplichtingspraktijken.
Met vriendelijke groet,
Johanna
Jouw reactie:
welke maatschappij?
dubieuze dagtocht ? staat dit in de uitnodiging: wij zijn dubieus
Elke busonderneming rijdt met senioren rond enn dropt ze in restaurants ed, wij zijn zelf best in staat om te oordelen over de warde van het aangebodene,iedereen staat vrij om te kopen of niets te kopen .
Op jouw reacties reageren wij ook maar niet meer om wat rust in 'de tent' te houden. Lijkt ons wel zo verstandig.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verkoopdemonstraties tijdens busreisjes
Re: verkoopdemonstraties tijdens busreisjes
Laatst gewijzigd door Henri42 op 22 okt 2011 19:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Laatst gewijzigd door trebelski op 23 okt 2011 00:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Henri
Je begrijpt me nog steeds verkeerd, ik ben niet degene die senioren als kids behandel, daar ben ik juist erg op tegen en heb in mijn vorige reacties juist geschreven dat deze mensen oud en wijs genoeg zijn en niet hoeft te betuttelen. Als je even rustig de tijd hebt, lees dan alle reacties eens goed door.
Je begrijpt me nog steeds verkeerd, ik ben niet degene die senioren als kids behandel, daar ben ik juist erg op tegen en heb in mijn vorige reacties juist geschreven dat deze mensen oud en wijs genoeg zijn en niet hoeft te betuttelen. Als je even rustig de tijd hebt, lees dan alle reacties eens goed door.