jor schreef:De poster waar je over schrijft was inderdaad een hoog opgeleid persoon en ik vond het een prettig iemand in de omgang op dit forum. Het was toen haar eigen keuze om te stoppen met dit forum en dat vond en vind ik een groot verlies.
Jor dat vind ik ook,
Maar het is mij al opgevallen dat veel vaste posters(o.a deurwaarder Mark,gravedigger, de tegenpartij en nog veel meer)afhaken.
Ik heb zo'n vermoeden dat,dat ook met diverse posters(Met tig nics) te maken heeft.
Ik vind dat heel jammer,ze waren een aanwinst voor het forum
Frank. D schreef:Die poster was een zij en geen hij en geregistreerd sinds 10 jun 2006 een zeer intelligente vrouw van academisch niveau
Natuurlijk, je moet immers behoorlijk intelligent zijn om zoveel onzin bij elkaar te verzinnen.
Met name dat stukje over die ziekte waaraan de persoon in de casus zou zijn overleden vond ik knap gevonden. Heel creatief.
Jammer dat de hoogopgeleide mevrouw kennelijk niet weet dat het verboden is in Nederland dergelijke geruchten over iemand te verspreiden.
Frank. D schreef:Die poster was een zij en geen hij en geregistreerd sinds 10 jun 2006 een zeer intelligente vrouw van academisch niveau
Natuurlijk, je moet immers behoorlijk intelligent zijn om zoveel onzin bij elkaar te verzinnen.
Met name dat stukje over die ziekte waaraan de persoon in de casus zou zijn overleden vond ik knap gevonden. Heel creatief.
Jammer dat de hoogopgeleide mevrouw kennelijk niet weet dat het verboden is in Nederland dergelijke geruchten over iemand te verspreiden.
Heb ik iets gemist ?
Hoogopgeleid en dit bericht over "Achternaam en Telefoon nummer"!
Ik heb er een X bedraag over, om ook in het weekend een moderator hier te zien, dan stopt misschien deze lariekoek eens!
Kijk, daarvoor is dus belangrijk dat een moderator de hele tijd mee kan kijken en niet alleen door de weeks en dan ook nog alleen tijdens kantoor uren!
Een moderator is een gespreksleider en leid de discussies in goede banen.
En niet op maandag morgen maar topics gaan sluiten, omdat ze niets met consumentenzaken te maken hebben.
De discussie begon met de opmerking en vraag van de TS, waarom de achternaam en telefoon nummer.
Dat heeft allemaal te maken dat de moderator als het nodig is contact via de telefoon kan opnemen.
Zelf heb ik mijn nickname als achternaam ingevuld en geen telefoon nummer.
Omdat de moderator mij een mailtje kan sturen, of een PM.
Frank. D schreef:Jo Derksen heeft haar account verwijderd en zij wil niet dat ik verder een advocaat inschakel. Ik respecteer dat en verwijder mijn account ook.
Nadere toelichting overbodig ik vind dit forum beneden elk niveau een invalide aanvallen omdat hier een mafkees rondloopt met de initialen JD.
En dat overleg vond midden in de nacht plaats, in het weekend?