LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TV kijken stuk goedkoper

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
witte angora
Berichten: 32017
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door witte angora »

'Beste' Duurt,
Zelf ben je dus liefhebber van de nachtelijke bagger,
of heb je zelf zo'n "geldboom" ?
Trouwens, internet heeft heeft meer sex-bagger.
Hoe kom je erbij dat Kaarsje liefhebber is van de nachtelijke bagger? Ik kan het in haar bericht niet terugvinden. Hoezo heeft zij volgens jou een geldboom? Als je wat langer meeloopt weet je iets meer.

Je vertelt dat internet meer sex-bagger heeft dan TV, geen idee op wat voor sites jij komt, maar ik kom dat weinig tegen, eerlijk gezegd.

Iets in je reactie doet me vermoeden uit welke omgeving jij ongeveer vandaan komt.

suedje
Berichten: 39
Lid geworden op: 11 nov 2009 17:07

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door suedje »

jdek schreef:Citaat Tele2:

Heb je last van een slecht beeld en een mindere geluidskwaliteit bij kabeltelevisie? Dan kan dit komen door een gebrekkige bekabeling in je huis.

Goede bekabeling kun je herkennen aan het keurmerk Kabel Keur. Het keurmerk Kabel Keur wijst je erop welke producten (kabels, splitters etc.) kwalitatief goed zijn voor het doorgeven van het kabelsignaal.

Hiermee zeggen ze eigenlijk, voor die 15 euro krijg je een belabberde kwaliteit, maar de schuld daarvan ligt bij jouw.
Maar problemen met verkeer heb je niet meer.

Dank je de koekoek!
Zo zou ik verleid moeten worden om mijn Digitenne van 7,50 euro op te geven, digitaal beeld met af en toe een verkeersstreepje door mijn beeld of onweersknetter, voor analoge drek van Tele2?
Ze zeggen helemaal niet dat er bij mindere kwaliteit de schuld bij jou ligt.
Maar je moet de mensen de kost geven die direct naar de leverancier gaan, terwijl de bekabeling bij hun zelf niet in orde is. En op een beeldbuis tv met analoge kabel tv valt het misschien niet op, maar bij digitale tv op bijv. een LCD scherm wel, dit is veel gevoeliger.
En wie zegt dat jij je Digitenne aansluiting op moet geven? Als jij tevreden bent hou je dit toch.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Wubo »

Als Ziggoklant totaal niet onder de indruk.

Zie wat je als televisie only klant betaald, rond de € 15,-?
Dan heb je de helft minder zenders en alleen analoge kwaliteit.

Daarnaast zit je ook nog eens vast aan een jaarcontract.

hmzzzzzz :?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

UPC en Ziggo spannen een rechtszaak aan tegen Tele2. Tele2 zou in reclameuitingen niet voldoende duidelijk maken dat deze prijs (van 5 euro) alleen geldt in een totaalpakket met digitale tv, internet en telefonie.

http://www.internetten.nl/nieuws/Ziggo- ... lame-Tele2

Volkomen terecht dat ze dit doen. Ook al zijn Ziggo en UPC net zulke naaibedrijven als Tele2.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: dan kennen ze dat ook tegen online gaan doen want ook die komt met nieuwe tv toestanden. leuk :mrgreen:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Tsja, een sympathieke bedrijfstak is het niet. Haat en nijd onderling en in de tussentijd consumenten uitmelken.

http://webwereld.nl/nieuws/66780/upc--z ... idend.html

Niet alleen Online maar ook YouCa gaat toetreden op de kabel.

http://www.youca.nl/Content/over_youca.shtml?tm=4

Zaken behandeld door de Reclame Code Commissie:

UPC: 46
Ziggo: 46 (inclusief 11x Casema en 12x @Home)
Tele2: 29

Lekker zieke bedrijfstak!

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Henri42 »

Opta heeft het verweerschrift van UPC en Ziggo overgenomen, Tele 2 is weer van de baan :) :lol:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door tiptoo »

Henri42 schreef:Opta heeft het verweerschrift van UPC en Ziggo overgenomen, Tele 2 is weer van de baan :) :lol:
:mrgreen: er mogen geen nieuwe kabelaars momenteel zijn :mrgreen:

aquino
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 aug 2010 18:43

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door aquino »

In het journaal van 18.00-uur werd vermeld, dat de rechter de onderbouwing van de Opta onvoldoende vond en dat er een vervolg komt.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door Henri42 »

aquino schreef:In het journaal van 18.00-uur werd vermeld, dat de rechter de onderbouwing van de Opta onvoldoende vond en dat er een vervolg komt.

Uiteraard komt er een vervolg, Tele 2 mag nu bedenken op welke wijze ze de aangelokte en overgenomen kabel klanten tevreden gesteld krijgen, de directeur met z,n mooi geklets is nu op vakantie ( gestuurd ? ) :lol:

SirPeter
Berichten: 315
Lid geworden op: 15 dec 2009 17:34

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door SirPeter »

Belachelijke uitspraak van de rechter. Kabelmarkt wordt nu weer dichtgezet.
Opta is nu weer aan zet om te proberen die open te breken. De diverse politieke partijen zijn ook al niet blij met de uitspraak. Kwestie van tijd en dan is kabelmarkt weer opengebroken.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: TV kijken stuk goedkoper

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ach, ik blijf gewoon bij mijn nachtelijke bagger en als ik straks te moe ben om naar boven te tijgeren, word ik wel op de bank wakker van Dora!

Feit is wel, Tele2 is duur koop, met een zeer slechte service, ze beloven je sprookjes!

De Opta is nu onder uitgehaald, wie is de volgende?
De reclame van Tele2 is misleidend en geen hond kan de kleine letters lezen die onder in beeld staan! Tv kijken voor € 5.00 per maand, exclusief het totale pakket! Nou helaas, ik ga niet over stappen, ik ben net van ze af, met hun idioterie!

Gesloten