@Gradus
De enige die dit echt kan zien is HI.
Want KPN doet alleen zijn KPN klanten en Hi zijn Hi klanten,ondanks dat dit KPN is.
Althans,zo wordt het altijd tegen ons verteld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
-
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Een paar gedachtes die bij me opkomen, maar waarvan ik geen idee heb of dit bij een dergelijk toestel technisch mogelijk is.gradus88 schreef:Bij wijze van spreken heeft hij filmpjes gedownload waar ik niks vanaf weet.
Heeft dit toestel, net als windows op een pc, niet een map "Mijn ontvangen bestanden" of "downloads"?
Zijn er instellingen waardoor b.v. een buurman of iemand bij jou in de buurt jouw toestel kan gebruiken als een wi-fi internet modem en is dit uit te schakelen?
Stel dat dit via Bluetooth zou kunnen, geen idee of dit echt kan, maar zet in ieder geval je Bluetooth uit of op verborgen, dan verbindt hij alleen met apparaten waar je hem zelf aan gekoppeld hebt.
Is de wi-fi mogelijkheid niet uit te schakelen?
Op een pc kun je zien wat er voor updates (van windows) zijn geïnstalleerd, kun je zoiets op je Nokia zien en zo ja zijn er updates met een datum na je aankoop?
Ik zal dit waarschijnlijk wel voor niets schrijven, want als het werkelijk zo simpel was hadden ze je dit in de winkel al lang laten zien en had je hier niet hoeven posten.
Re: 150E aan onbekende internetkosten in rook opgegaan bij HI
Inderdaad heb ik dit bij de KPN business center al uit laten zoeken en ook zij konden niks vinden, dit geldt ook voor the Phonehouse die konden daar ook niks van terugvinden.CaptainSlow schreef: Ik zal dit waarschijnlijk wel voor niets schrijven, want als het werkelijk zo simpel was hadden ze je dit in de winkel al lang laten zien en had je hier niet hoeven posten.
Wat de telefoon gedaan heeft is mij volkomen onbekend. En inderdaad volgens de post van mich24 heb ik ook het idee dat Hi mij hier meer over kan vertellen, vandaar ook dat ik een nieuwe klacht heb ingestuurd bij Hi.
Maar het in feite drie instanties die hier mee te maken hebben en waar ik van alle drie de beste service van KPN business center heb ontvangen. Deze hebben mij weer een beetje verder geholpen in dit proces. Van Hi en the Phonehouse is het een kwestie van afwachten. ik heb dus een klachtenbrief gestuurd naar Hi en een mail gestuurd naar aanleiding van dit onderstaande bericht (waar ik nog steeds na een dikke maand nog geen reactie van heb gekregen).
Een kwestie van afwachten dus en als het weer te lang duurt neem ik persoonlijk wel weer contact op (wat mij trouwens ook weer geld kost).phonehousenl schreef:Geachte Gradus88,
Ik heb uw klacht gelezen en ik wil hier graag een oplossing voor zoeken. Zou u mij een mail kunnen sturen naar [email protected] tav Anouk/Radar? Ik zal zorgen dat ik uw klacht direct in behandeling neem.
Met vriendelijke groet,
Anouk
Team Customer Care